Tagok >> pettinke >> 166 2.0 V6 TB Super >> Blog
- Típus:166 2.0 V6 TB Super
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:Grigio Chiaro
közvetlenül a váltócsere után kezdett el rángatni az autó. először csak intenzív kigyorsítás közben volt egy-egy torpanás, aztán végül olyan fokig fajult a dolog, hogy majdnem vezethetetlen lett.
alapos bevizsgálás után kiderült, hogy a) a gyertyahézagok a gyári 7-ről 9 mm-re nőttek (ki tudja, mikor is volt csere, az elmúlt 15e km-ben biztos nem), b) a hátsó hengersornál a szelepdekni-tömítés finoman eresztett a gyertyák felé, így azok olajban fürödtek.
gyertyacsere, deknitömítés, és hajrá München, üzleti út. úgy kb. az első 20 km után kezdett el ismét rángatni az autó, de most csak enyhébben, a kigyorsításkor... mire az 1400 km-ből visszaértem, a rángatás egyfajta állandóan jelenlévő darálássá fajult, a kocsi húzott ugyan, de nem volt az igazi.
tegnapelőtt kiszereltem a gyújtótrafó-tömböt: 3 tekercs van benne, amiből egynek (3-4 hengerek) jelentősen alacsonyabb ellenállása (12,7 kOhm) volt mint a másik kettőnek (14 kOhm). töprengés, honnan szerezzünk másik trafót próbából.
tegnap végül berendeltünk egy új, utángyártottat, és ma reggel ki is cseréltem - van eredmény, az autó visszatalált korábbi önmagához :-)