- Típus:159 sedan
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2008
- Színe:blue seta (metallic)
Nagyon nagy szervíz.
Indításkor, leállításkor csattogott a motor, rázott a kasztni (vibrált) egy ideje, tudtam hogy mi vár rám, eljött a szentháromság, egyben az első fékekre is sor került és jó pár bosszantó "apróság".
Kuplung szett (+kettőstömegű, kinyomó csapágy), munkadíjjal 413 425 (ebből 40 a munkadíj)
Főtengely szimering 9050
Olajcsere (olaj levegő pollen szűrővel) 27500
Izzítógyerta 4db 16000 +4000 munkadíj
Kézifék bowden 11000 + 15000 munkadíj
Kárpit patent 6000 (kézifék bowden cserével járulékos veszteség)
Első féktárcsa 2x19500 39000
Első fékbetét szett 31650
Első fék munkadíj 6000
Fékolaj 3000
Szervó olaj 8800
Ezeknek a munkadíja 4000
Ablakemelő szerkezet (bontott) 17000
Ablakemelő panel (bontott) 15000
610 425 , külön köszönet a szentháromságnak a 2/3-ados győzelemért :)
Drive excel tábla (kimutatás)
Ehhez még plussz infó hogy semmilyen alkatrészt nem vadászok netről erről arról és nem trükközök a számlával. Így viszont teljes nyugalommal veszem át az autót, ha valami nem okés DZ és a másik szerelőm mindig mindent ingyen vállalt, ha visszavittem mert nem tetszett vagy nem úgy sikerült és én még izzítógyertyát sem tudok cserélni.
Ezzel elértem azt az árszintet (3 156 075 Ft) amivel autót lehet venni a piacon, de még nagyon messze van az a kategória amibe szívesen ülnék is.
szerk: lemaradt a 610 után a 425