Mutasd

>> Tuning és extra2017-03-19

A sztori 2015-ben kezdődött, mikor még fiatal és szép voltam. Úgy gondoltam, hogy marha jó ötlet a kinézet érdekében 20 mm-s nyomtávszélesítőket szúrni hátra. Nem volt gond addig, amíg terepjáró magassága volt a kocsinak. Nagyon jól nézett ki a kihúzott kerék, nem volt semmi villamos kinézet. Eljött május, amikor bekerült az 50-es Eibach ültetés. Egy Kassa-Nagykapos (200 km) úton sikerült szarrá vágnia a sárvédő peremeknek a hátsó gumik szélét. Hirtelen nem jutott jobb az eszembe, kidobtam a fenébe a 20-as nyomtávszélesítőket. Nagyon bambán nézett ki ismét a kocsi. 2016-ban fogtam a pogácsákat és odaadtam esztergás kollégámnak, hogy szedjen le belőlük 4 mm-t. Immáron 16-os pogácsákkal már épphogy csak súrolta a peremet a gumi. Nem volt a legkényelmesebb, de végre már nem vágta szanaszét a gumimat a perem. Idén, miután bekerült az állítható futómű és felraktam a téli szettet, 200 méter után tudtam, hogy ez így nem marad. Kölcsön kértem egy peremezőt, majd nekiálltam visszahajtani a peremeket. A művelet nagyjából 2 órát vett igénybe. Szinte az egész peremet vissza tudtam hengerezni. Közben persze hőlégfújó pisztollyal melegítettem az ívet, hogy se a festéknek se a fémnek ne legyen valami nagy baja. Most már szerencsére minden úgy működik hátul, ahogy a nagy könyvben meg van írva.