Mutasd

>> Szerviz2017-03-22

Hosszú-hosszú idő után kicseréltem a motortartóbakot a jobb oldalon. Körbe volt szakadva a régi, mindenféle fura hangot adott ki. SWAG-ot rendeltem, mikor kicsomagoltam, akkor láttam, hogy Febi van a dobozban, szuper. levettem a régit, bedobtam az újat. A különbségek a cucc súlyában és alakjában volt első ránézésre, viszont a felfogatások egyeztek, így felcsavartam. A meglepi ekkor jött, a 12-es csavar betekerésekor. Ugye a gyári motortartó bakban a menet alul van, az újban pedig felül. Emiatt majdnem 5 cm-vel hosszabb csavarra volt szükségem. Mivel nem találtam, így kettévágtam a gyárit, meg egy másik csavart, beköszörültem és meghegesztettem, hogy jó legyen. Végre nem kopácsol és nem vergődik annyira a motor, mint eddig.