Mutasd

>> Szerviz2012-09-01

Összegyűltek a szükséges alkatrészek, nekiláttunk a munkának. Az első dolog, amibe belevágtunk a futómű volt. A lengőkarok kiszerelése nem okozott nagy problémát, Pénteken (2012. 08. 31) faterom elvitte őket Tárnokra egy gömbfejeshez. A javítás kb. 3 órát vett igénybe, remélem megéri az árát, mivel 30 000 Ft-nyi összegért csinálták meg a 4 gömbfejet. Ha minden igaz, nemsokára eljutnak egy környező faluba, ahol átpréselődnek a poliuretán szilentek. Sajnos ezekkel a szilentekkel van egy rossz előérzetem, hogy nem lesz minden kóser, de remélem nem kell majd szívni vele. Ma (2012. 09. 01.) kicseréltem a pollenszűrőt, levegőszűrőt és a gyertyákat. Hát van különbség a lecserélt és új dolgok közt. (Semmi váratlan dolog nem ért csere közben, így nem volt semmi szívás. :) Ezt követi majd a lengőkarok visszarakása, ha sikerül a stabilizátoron kicserélni a szilentet. Majd szeptemberben begurulunk egy márkaszervizbe, ahol vezérlésmódosítót, feszítő görgőket, vízpumpát, balansz szíjat és vezérlést is cserélnek majd a szakik.
Képeken látszik, hogy a szilentek is nagyon gallyra vannak. A stabilizátor - összekötő úgy jött ki, hogy mindkét gömbfej a helyén maradt, ez látható az ötödik képen.