Mutasd

>> Szerviz2013-08-29

Mikor munkanélküli voltam és több szabadidőm volt, úgy gondoltam szétszedem a nyergeket, rendesen átpucolom őket, majd megkapják a rosso fényezést. Kezdtem a legegyszerűbbnek tűnő dologgal, a légtelenítők kiszedésével. A külső oldalon semmi probléma nem lépett fel, szépen kijött mindkét nyeregből, viszont a belső oldalt mindkét légtelenítő feje letört. Sajnos nem vártam szakit, magam próbáltam itthon kiszedni. Gondoltam fúrok egy nagyobb lyukat, majd abba csavarkiszedő és simán el van intézve a dolog. Ekkor kezdődött a "facepalmos" szopás, ugyanis a drága csavarkiszedő beletört a légtelenítőbe, a másik nyeregben szintén. Sokáig azt sem tudtam mi tévő legyek, míg múlt héten be nem vittem őket a munkahelyemre. Mivel autóbuszokat szerelünk így minden szükséges eszköz megvan. Kezdtük azzal, hogy elkezdtük kis fúróval körbefúrni, na ekkor csesztem el leginkább. Mivel világos volt, hogy így nem jutok semmire a kollégám azt tanácsolta, hogy hegesszünk rá egy anyát, és egy 17-es kulccsal majd szépen meg lesz engedve. Ez a hegesztős dolog egészen máig várt magára. Első körben azt a nyerget próbáltuk, amelyiket már megfúrtam. Mikor meg lett hegesztve, a csavar nem, de a beleszakadt kiszedő kijött. Mivel nagyon elrontottam a fúrással így az a lehetőség maradt, hogy az esztergályos kolléga kifúrta nekem az egész csavart, majd a menetet vékony spiccel és menetvágóval kipucolta. Azt mondta, hogy rendben kellene lennie. A másik nyereg jobban ment. Csak simán ráhegesztettük az anyát a csavarra, 1 nekifeszülés és már jött is ki szépen, ahogy annak kell. Nagy hálával tartozom a több évtizednyi tapasztalattal bíró kollégáimnak és krisz.v cartársnak, aki ezt a hegesztős dolgot már korábban is említette.