Tagok >> ystuc >> 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V >> Blog
- Típus:156 SW 2.4 JTD M-JET 20V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Nero Metallico
Tisztában vagyok vele, hogy az autóm alja közel van a földhöz. Ennek megfelelően is közlekedem. Ha béna vagyok, nem figyelek, akkor persze leér az eleje, de igyekszem figyelni. Sajnos van, amikor az sem elég.
Újpesten a Tél utcát felújítják, hetek óta zajlanak a munkák. Természetesen tisztában vagyok vele, viszonylag sűrűn járok arra. Ma is így történt, és óvatosan közelítettem meg az Erzsébet utca/Tél utca kereszteződést. De hiába az óvatosság, ha nem a sebességnek köszönhetően következik be probléma. A felmart és az aszfaltozott részek találkozásánál akkora volt a szintkülönbség, hogy az első lökhárító felfeküdt az aszfaltra, mely sérülést okozott az autómon. Öröm, boldogság... Az ott dolgozó munkásoktól megtudtam, hogy a művezető hamarosan a helyszínen fog tartózkodni, így őt megvártam. Miután megérkezett, ismertettem vele a problémámat, majd megtekintette az autómon esett sérülést és a nyomot is, melyet a lökhárító hagyott az aszfalton. Elismerte, hogy az esemény ott történt. Felettesével telefonált, majd azt mondta nekem, hogy meg kell keresnem a Colas Út Zrt-t, hogy a problémám megoldódjon. Elmondása szerint az ilyen szintkülönbségeknek 4 cm-esnek kellene lenniük, jelen esetben ez majdnem annak a 3-szorosa volt. A művezető együttműködő volt, bízom benne, hogy a Colas Út Zrt. sem zárkózik el az ügy gyors és problémamentes megoldásától. A helyszínen készítettem fotókat melyeken minden látszik. Írtam levelet a Colas Út Zrt. felé, most várom a válaszukat. Kíváncsi leszek, nem szeretném nagyon elnyújtani a dolgot. Egy elem fényezésének az árát várom tőlük.
0
584
Fórum
Friss topicok
- Junior (Milano)
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- Giulia