Tagok >> ystuc >> 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V >> Blog
- Típus:156 SW 2.4 JTD M-JET 20V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Nero Metallico
Volt némi probléma az első fékekkel. A Brembo féknyeregkonzol távtartója nem sikerült túl jól az évekkel ezelőtti felszerelésnél. Konkrétan nem gyártva lett a távtartó pontos méretvétel után, hanem alátétekkel volt megoldva a távolság. Ez az akkori "kókány" megoldás az évek alatt megtette hatását. Fékezéskor fura volt, hogy ugyanazzal az erővel nyomott pedál esetén is szakaszos a fékezés. Szétbontás után kiderült, hogy a két felfogatás között 1mm az eltérés, tehát a fék ferde. Ez azt eredményezte, hogy a betét egyik fele jobban kopott, valamint a tárcsába beleért a nyereg. Természetesen ezt rendbe kellett rakni, rendes, méretpontos távtartó lett esztergáltatva. Bár a jelenség csak a jobb oldalon jelentkezett, a bal is ugyanígy meg lett oldva és fel kellett szabályoztatni a tárcsákat is emiatt. A korábbi nyikorgó Brembo betétek helyére csökkentett fékporos EBC-k kerültek. Picit ez is nyikorog, remélem abbahagyja majd. Na meg kíváncsi leszek, hogy tényleg nem lesznek annyira fékporosak a felnik? Majd kiderül... Az esztergályos készített nekem másik tehermentesítőket is a Toora felnikhez, mert amit korábban kaptam, az nem lett jó. És bekerültek az egyedi kupakok is a felnikbe.
Valamint kikerült az airride, aminek egy részét a szerelő átvette, csak a gátlókat nem, így ezért az egész munkáért még én kaptam pénzt. Persze kiszámoltuk, az airride kiszerelés, a korábbi gátlók visszarakása, a fékek javítása felszabályzással és esztergálással, valamint a tehermentesítők legyártása munkadíjakkal mindennel együtt levonásra került a szett árából.
1
559
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...