Megnyitotta Alfa Romeo/Jeep szalonját a Pappas Autó

2016-12-01  Halesz
Európai színvonalú Alfa Romeo/Jeep szalont nyitott a Pappas Autó a budapesti Pannonia utcában. A látványos bemutatóterem mellé grandiózus tervekkel számol a vezetés: jövőre 50-55 darab Alfa Romeót szeretnének eladni.
Hírek >> 2016  

Régóta hiányzott Magyarországon egy olyan bemutatóterem, amely megjelenésben és színvonalban a tőlünk nyugatabbra lévő kereskedéseket idézi. A Pappas központi, gyakorlatilag egy teljes háztömböt elfoglaló bázisán mostantól az egyik oldal, illetve sarok a Jeep-é, és az Alfa Romeóé. A többi magyarországi Alfa kereskedésnek példát mutatva, komoly befeketetéssel a Pappas-é lett az Alfa Romeo és a Jeep magyarországi flagship store-ja.

A szalonba lépve balra a Jeep, jobbra pedig az Alfa Romeo L-alakú, egy légterű bemutatóterme fogad, mindkettő pontosan a két márka jelenlegi előírásainak megfelelő bútorokkal, bemutatófalakkal berendezve.

Az Alfa kereskedésben jelenleg egy gyöngyházfehér Giulia Quadrifoglio és egy piros 4C áll, nagyjából egy autónak van még hely ezen a részen. Leghátul pedig a márkaszerviz munkafelvevője ül majd egy külön pultnál.
 
 
 
A sajtótájékoztatón Alberto de Aza, a Fiat Chrysler Automobiles Central & Eastern Europe Kft. ügyvezetője üdvözölte, hogy a Pappas Autó belevágott ebbe a fejlesztésbe, és kiemelte, hogy a 106 éves Alfa Romeo komoly sikereket vár a Giuliától. Mint mondta, a Giulia eddig már 23 különböző díjat nyert. Közölte azt is, hogy Magyarországon is nagyon sokat várnak a Stelviótól, az Alfa Romeo első SUV modelljétől.
 
 
A Pappas Autó Közép- és Kelet-Európa egyik legnagyobb autókereskedése, összesen 6+1 magyarországi telephelyen összesen 10 márkát forgalmaz. Idén nagyjából 6000 járművet értékesítenek, és várhatóan 70 milliárd forintos forgalmuk lesz. Forgalmuk 43 százalékát a Mercedes márka járművei adják.
 
 
Az Alfa Amore úgy tudja, hogy jövőre 50-55 darab Alfa Romeót szeretne értékesíteni a Pappas Autó, ez egyébként több, mint az idén összesen Magyarországon eladott darabszám.
 
A Pappas Autó nyitási akcióval is várja az Alfa Romeo tulajdonosokat: márkaszervizük március 31-ig (vagy a készlet erejéig) kedvezményesen, típustól függően 1500-3000 forintért cseréli le  Alfa Romeo első emblémáját.
 
Az Alfa Amore beszámolója a Giulia QV és a Stelvio amerikai premierjéről:

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Halesz
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

SD2025-08-11 16:01:50 // 39887
Én pontosan a kisbusz elleni lázadás jegyében vettem a Giuliát...

Konkrétan a Ford S-max kategóriát nézegettem 3 gyerekkel és úgy elment az ára, hogy amit addig sem mertem volna kifizetni érte, annak 1.5x-ért aztán meg be is kaphatják:D:D:D

És mennyire jó.. persze 2.5-ös CVT toyota technika ford bódé, piros varrásos bőrrel hogy apának a sportautó is ki legyen pipálva, akkorra 17-20millióért ekkora ön tököndöfést neeeem:D

Akkor ne a cérna legyen piros hanem a bódé és had szóljon és még anyagilag is jobb:)

egy dologban kellett leadni, a helykínálatban, de erre meg mondják hogy nagy kofferbe jó pakolni, kissebbel meg elegánsabb járni...

És én párszor elmentem kombi passat+tetőbox nyaralni.. az felér egy szívrohamal... ha nem most akkor 10 év mulva.. sokkal elegánsabb hogy ennyi hely van lányok ami nem fér be az marad:D
SD2025-08-11 15:55:21 // 39886
igen pont ez az ellentmondás amit kicsit felvillantottam:
- nekünk az alfaság a fiat korszak elsőkerekes konszern alapokon de alfa élterérzés megalapozó autók
- már nincs az igazi régi nord motor
- nincs a boxer
- főleg a hátsókerék

- a boxer és V6 exkluzivitás
- a hátsókerék örökség, letűnt kor

De én legalább is ebben a korban ismertem meg az alfát, de aztán szerencsére jött a puffasztott korszak amikor nekem nem is volt igazi kompromisszum mentes megoldás
- nekem a 147 túl pufi
- a 156 nagyon light a 155-höz képest
- a 166 akkor nekem túl nagy lett volna, és nem állt össze sosem a froma számomra
- a GT az tetszett, de végül drága és 147 klónsága miatt kimaradt
- a GTV nekem túlzottan csak a vezetőre fókuszál
- a régebbiek meg problémásak
- 145-146 még drága volt már öreg
- a 159 motor kínálatával nem tudtam megbarátkozni, és a belső design is nekem puritán volt, számomra kimunkálatlan, kocepció autós
- a giulietta, új kor új világ, de nem az én kategóriám

ezért nekem totál a tipo alapra épül éra maradt bent a kosrában...

tetszett a régi 75 GTV Giulia GT vonal de Csikósi szopóroller nekem sok:D
Shadin2025-08-11 12:41:22 // 39885
A Degu egy közel tökéletes autó, valóban a 75 képzelt utódja lehetne. A 75 még Alfa tervezés, de már Fiat gyártás, ill. valahol pont akkor volt a Fiat uralom kezdete.
Semmiképpen nem azt akartam kihizni, hogy a GT az igazi olasz autó míg a Giulia nem, mert kb. semmi közük egymáshoz az emblémán kívül. Csak ugye én a 156 SW korszakban szocializálódtam ill. lettem fogékony az olasz autóiparra. Ezt nem tudom már kinőni.
A Degu töredékét sincs lehetőségem kiautózni, sem a forgalom nem engedi, sem a család és pláne nem a már őszülő homlokommal járó elpusztuló agilitás. Viszont a GT határait sokkal jobban ismerem minden negatívumával együtt. Sokkal kontrolláltabban "driftelek" vele szürke aszfaltos körforgóban, stb. A Degu túl drága és új és ép ahhoz, hogy rizikózzak vele bármit is és pláne hogy halvány lila gőzöm sincs hol van az autó határa, így ugye nehezebb is a határokat feszegetni, mert ahol azt elérem az bőven veszélyes is már.

Ami számomra beégett, hogy ez az autó nem nekünk, hanem az amerikai piacra lett fejlesztve, a rugózása, a hajtása a szerelhetősége(!) is mind NEM olasz, szerintem a mérnököket kizavarták az USA-ba, hogy ott tanuljanak NEM olasz szemléletű autótervezést :-)

Eddig amihez nyúltam az autón, az robosztus, kigondolt, logikus és szerelhető és ez nagyon nem olasz :-)

A lényeg, hogy nekem már egy jó sportató sokkal kevésbé szükséges, ill. funkcionális első számú autónak, mint egy kisbusz, vagy kombi stb. De több autó már nem fér el :-)