Megnyitotta Alfa Romeo/Jeep szalonját a Pappas Autó

2016-12-01  Halesz
Európai színvonalú Alfa Romeo/Jeep szalont nyitott a Pappas Autó a budapesti Pannonia utcában. A látványos bemutatóterem mellé grandiózus tervekkel számol a vezetés: jövőre 50-55 darab Alfa Romeót szeretnének eladni.
Hírek >> 2016  

Régóta hiányzott Magyarországon egy olyan bemutatóterem, amely megjelenésben és színvonalban a tőlünk nyugatabbra lévő kereskedéseket idézi. A Pappas központi, gyakorlatilag egy teljes háztömböt elfoglaló bázisán mostantól az egyik oldal, illetve sarok a Jeep-é, és az Alfa Romeóé. A többi magyarországi Alfa kereskedésnek példát mutatva, komoly befeketetéssel a Pappas-é lett az Alfa Romeo és a Jeep magyarországi flagship store-ja.

A szalonba lépve balra a Jeep, jobbra pedig az Alfa Romeo L-alakú, egy légterű bemutatóterme fogad, mindkettő pontosan a két márka jelenlegi előírásainak megfelelő bútorokkal, bemutatófalakkal berendezve.

Az Alfa kereskedésben jelenleg egy gyöngyházfehér Giulia Quadrifoglio és egy piros 4C áll, nagyjából egy autónak van még hely ezen a részen. Leghátul pedig a márkaszerviz munkafelvevője ül majd egy külön pultnál.
 
 
 
A sajtótájékoztatón Alberto de Aza, a Fiat Chrysler Automobiles Central & Eastern Europe Kft. ügyvezetője üdvözölte, hogy a Pappas Autó belevágott ebbe a fejlesztésbe, és kiemelte, hogy a 106 éves Alfa Romeo komoly sikereket vár a Giuliától. Mint mondta, a Giulia eddig már 23 különböző díjat nyert. Közölte azt is, hogy Magyarországon is nagyon sokat várnak a Stelviótól, az Alfa Romeo első SUV modelljétől.
 
 
A Pappas Autó Közép- és Kelet-Európa egyik legnagyobb autókereskedése, összesen 6+1 magyarországi telephelyen összesen 10 márkát forgalmaz. Idén nagyjából 6000 járművet értékesítenek, és várhatóan 70 milliárd forintos forgalmuk lesz. Forgalmuk 43 százalékát a Mercedes márka járművei adják.
 
 
Az Alfa Amore úgy tudja, hogy jövőre 50-55 darab Alfa Romeót szeretne értékesíteni a Pappas Autó, ez egyébként több, mint az idén összesen Magyarországon eladott darabszám.
 
A Pappas Autó nyitási akcióval is várja az Alfa Romeo tulajdonosokat: márkaszervizük március 31-ig (vagy a készlet erejéig) kedvezményesen, típustól függően 1500-3000 forintért cseréli le  Alfa Romeo első emblémáját.
 
Az Alfa Amore beszámolója a Giulia QV és a Stelvio amerikai premierjéről:

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Halesz
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

SD2025-11-10 21:30:53 // 40550
Ma elgondolkoztam megér-e 30% plusz-t a Pirelli gumi amit úgy is 3-4év alatt ledobok tuti..
Akkorát mentem ma a Hankook-kal:D volt vagy 10 fok se és olyan szépen betapadt… kellett is neki:D hmm
SD2025-11-08 11:39:11 // 40549
Nekem, a conti eco contact amit kapott ahhoz képest még mindig jó.. de ugye nagy elvárás nem volt vele, de mégis..

A pirelli minden formájával eddig elégedett vagyok, régi és újabb állapotában is kiszámítható. Pirelli P-Zero Zselé edition teljesen jó, eleje még fog is:D

Pirelli Sotto Zero elég régi téli, és még mindig puha a tésztán, most lesz cserélve.

Pirelli P-Zreo Corsa, 3-4 évesen már kicsit ki van keményedve, de mégis kiszámíthatóan viselkedik.

Hakook Ventus Tészta nyári normálisan tart hidegebb időbe meg meg csúszik néha nagy terhelésre el-el bizonytalanodik egyensfutás és kanyarterhelésnél is de ez lehet az autó futómű geometriája is.

Bridgestone téli 3 évesen 20k km után már olyan mint a radirgumi.. nyálasidőben össze vissza mászkál, kanyarstabilitás csak dísznek van, haladásra alkalmas, de nem 3 éves gumihoz méltó..

Bridgestone Potenza még a 155-ön ezzel el is estem, egy dilatáció megdobott és nem bírtam összeszedni az autót:P Jó hülye is voltam meg 7 éves gumival...

Barum, Kleber ha nincs elvárás, jobb mint a semmi:) utazni jó.
WarbiRunner (Gyuri)2025-11-07 21:26:56 // 40548
Én maradok a Goodyear Eagle -nél 😄 Amit tud, azt szétnyúzva kb 35e km-rel is tudja. Szóval ha végképp elpusztítom, szerintem megy fel az Assymetric 6.
A téli Vredestein kiesett a pixisből, már tavaly télen is csúszott nagyon fagypont körül. És a Giuliettán sem vagyok vele elégedett. 3 év és kuka, mintamélységtől függetlenül.