Megnyitotta Alfa Romeo/Jeep szalonját a Pappas Autó

2016-12-01  Halesz
Európai színvonalú Alfa Romeo/Jeep szalont nyitott a Pappas Autó a budapesti Pannonia utcában. A látványos bemutatóterem mellé grandiózus tervekkel számol a vezetés: jövőre 50-55 darab Alfa Romeót szeretnének eladni.
Hírek >> 2016  

Régóta hiányzott Magyarországon egy olyan bemutatóterem, amely megjelenésben és színvonalban a tőlünk nyugatabbra lévő kereskedéseket idézi. A Pappas központi, gyakorlatilag egy teljes háztömböt elfoglaló bázisán mostantól az egyik oldal, illetve sarok a Jeep-é, és az Alfa Romeóé. A többi magyarországi Alfa kereskedésnek példát mutatva, komoly befeketetéssel a Pappas-é lett az Alfa Romeo és a Jeep magyarországi flagship store-ja.

A szalonba lépve balra a Jeep, jobbra pedig az Alfa Romeo L-alakú, egy légterű bemutatóterme fogad, mindkettő pontosan a két márka jelenlegi előírásainak megfelelő bútorokkal, bemutatófalakkal berendezve.

Az Alfa kereskedésben jelenleg egy gyöngyházfehér Giulia Quadrifoglio és egy piros 4C áll, nagyjából egy autónak van még hely ezen a részen. Leghátul pedig a márkaszerviz munkafelvevője ül majd egy külön pultnál.
 
 
 
A sajtótájékoztatón Alberto de Aza, a Fiat Chrysler Automobiles Central & Eastern Europe Kft. ügyvezetője üdvözölte, hogy a Pappas Autó belevágott ebbe a fejlesztésbe, és kiemelte, hogy a 106 éves Alfa Romeo komoly sikereket vár a Giuliától. Mint mondta, a Giulia eddig már 23 különböző díjat nyert. Közölte azt is, hogy Magyarországon is nagyon sokat várnak a Stelviótól, az Alfa Romeo első SUV modelljétől.
 
 
A Pappas Autó Közép- és Kelet-Európa egyik legnagyobb autókereskedése, összesen 6+1 magyarországi telephelyen összesen 10 márkát forgalmaz. Idén nagyjából 6000 járművet értékesítenek, és várhatóan 70 milliárd forintos forgalmuk lesz. Forgalmuk 43 százalékát a Mercedes márka járművei adják.
 
 
Az Alfa Amore úgy tudja, hogy jövőre 50-55 darab Alfa Romeót szeretne értékesíteni a Pappas Autó, ez egyébként több, mint az idén összesen Magyarországon eladott darabszám.
 
A Pappas Autó nyitási akcióval is várja az Alfa Romeo tulajdonosokat: márkaszervizük március 31-ig (vagy a készlet erejéig) kedvezményesen, típustól függően 1500-3000 forintért cseréli le  Alfa Romeo első emblémáját.
 
Az Alfa Amore beszámolója a Giulia QV és a Stelvio amerikai premierjéről:

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Halesz
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2025-02-05 12:29:02 // 38406
A Rotinger tárcsa "impregnált" rozsdavédelme egy nagy nulla.
Az első komolyabb esős autópályás nap után a grafit színű csodabevonat meg is adta magát a rozsdának :-(
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-04 21:17:26 // 38405
Itt kb látszik az open vs lsd. Azért a nyitott difist rendesen nem könnyű megindítani.
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-04 21:06:58 // 38404
Szerintem az elektronika miatt. A puha futómű pont azt okozná, hogy bebillen, ezáltal egy kerék kipörög, és mivel open diff, nulla nyomatékot tesz le az aszfaltra. Ez semmiképpen nem indítja meg semerre. Kipörög a kerék, és nem megy az autó. Ez volna az LSD szerepe, mint a nevében is latszik, hogy limited slip. Tehát nincs olyan, hogy az ívbelső kipörög, és az ív külsőn nulla a nyomaték. Általában 20-30% körüli zárást tudnak az utcaiak, vagyis ennyi nyomatékot átirányít az ív külsőre, így elérve, hogy a pörgős és szerencsétlenkedés helyett elinduljon az autó.
Na most az én véleményem az, hogy a Giulia az pont egyik sem. Open diff, vagyis a kipörgő kerékkel átellenben nulla lenne a nyomaték. Ezt azonban ő nem hagyja, hanem 50%-ot átirányít fékkel. Konkrétan egyformára hozza a kerekek fordulatát. Ha óvatos gázkezeléssel hagysz neki időt, hogy viszonylag kis fordulat eltérést egyenlítsen ki, akkor álom a slide. Ha nagyon alárúgsz eldobod, de dulván. Szerintem ez a helyzet, de bizonyítékom nincs, szóval barmi más logikus magyarázatra nyitott vagyok :-)