Megérkezett a billenésgátlóba a szilentblokk ezt is kicseréltem.Ha már alkatrész kell rendeltem több mindent, de sajnos egyesével érkeztek.
Most csak a hengerfej tömítést tudtam beépíteni!
Felkerűlt a hátsó szimmering, az olaj felszívó,, az olajteknő, és az olajpumpa.
Az olajpumpa alá magam gyártottam tömítést, klingeritből.
Beépítettem az új alkatrészeket, így majdnem "null" km-es lesz a blokk (leszámítva a használt főtengelyt, dugattyúkat és haJtókarokat).
Ja bekerült egy másik hajtókar is az helyet, ami miatt szét lett szedve a motor.
Így most már felkerülhetnek a "díszek" is a motorra.
Megjöttek a csapágyak és a gyürű garníturák.
Száradás után felkerült a motor a forgatóállványra. Végre!
Közben az olajpumpa is átesett egy feljavításon,inditás után kiderül jól sikerült-e!
Mivel sikerült szereznem főtengelyt, így eldőlt marad a blokk.
Jöhet egy kis takarítás, és festés.
Száradás után jön a felesleges festék letakarítás.
A sok rozsda miatt nem láttam más megoldást.
Nem várt fordulat történt! Meglett a keresett főtengely és jött hajtókar is!
Köszönet Tzoli155 cartársnak!
Még mindig nincs főtengely!
Sokat nem haladtam a motorral,ugyanis nincs nekem megfelelő főtengely. Ezért átkell gondolnom más lehetőségeket is. Vagy egy fűzött blokk vagy egy komplett motor a lehetőség. Ha komplett motor,akkor esetleg 1.8 vagy 2.0 liter is szóba jöhet.Természetesen a pénztárca szabja meg a határokat.
Addig is a motoralkatrészeket takarítgatom. Az is kiderült,hogy az olajpumpa is kuka.
A törött levegőszürőház is meg lett műanyagozva,így már az is "hibátlan".
Rövid idő alatt szétszereltük a motort.Nem csak a főtengelyt kell cserélni, hanem hajtókart is.
Gondolom nem lesz egyszerű beszerezni az alkatrészeket!