Mutasd

>> Tuning és extra2024-03-18

Vettem eredeti üléseket aminek a huzatait lehúzom és úgy takarítom ki. Van itthon hozzá másik hátsó üléssor és egy darab első ülés is. A két szettből lesz majd egy. Rendeltem hozzá ülésfűtést a két első ülésre (alsó és háttámla részt is fűti). Ülés szett: 10.000,- ülésfűtés: 14.500,-

Vissza rakom az eredeti padlószőnyeget is (fekete), az alá pedig be lesz húzva az erősítő kábel ha a későbbiekben mélynyomó lesz az autóban. Kábel szett: 4.000,-

Új tetőkárpit , még egy darab volt készleten. 15.000,-

Új kalaptartó , ebből kettőt hoztam, egyet a TS-be és egyet a JTD-be. Darabja 10.000,-

Nyárra van tervezve a csere, addig egy SE kormányt is megkell csinálni ami van is itthon, illetve fényezés is tervben van, de előtte akarok egy szélvédő cserét mivel nagyon karcos az üveg.

 
>> Szerviz2024-02-01

Porlasztó csatlakozó csere. Korábbi bontós látogatásnál hoztam hozzá csatit. Rendeltem hozzá kulcsot amivel kiszedhető a csatlakozóból a kábel.

Pótfeklámpa csere. Visszatért egy régebbi hiba. Hátsó ablaktörlő és ablakszál fűtés nem működött, csomagtartót nyitottnak jelezte zárt állapotban. Valamikor csak az ablakszál fűtés bekapcsolásakor világított maga a pótfeklámpa, de volt hogy semmi sem volt bekapcsolva és akkor is világított. Leszedtem a pótfeklámpát hogy ne világítson, azóta megint minden működött úgy ahogyan kell. Így hát feltettem egy másik gyári pótfeklámpát, azóta minden jó. Nem tudtam kimérni hogy hol a hiba, lehet maga a lámpatest volt a rossz. Későbbiekben úgyis kiderül 😊

 
>> Szerviz2024-01-11

Kinyomó erő: 400N (Spoilereshez)
Simán felemeli 👍

 
>> Szerviz2023-12-18

Olajcsere Motul 10w40, Mann Filter szűrők. Km.: 350.250 km

 
>> Szerviz2023-11-17

Visszatérő hiba, most a biztosíték működött. Üzemanyag nyomás hiba. Indítási 250bar helyett csak a 60bart érte el. Cseréltem a tankban üzemanyag pumpát és szűrő takarítás. Utána elől is cseréltem szűrőt újra, de a hiba fennmaradt még mindig. Cseréltem a magasnyomású pumpán nyomás érzékelőt meg az utána lévő érzékelőt is. Végül maradt a magasnyomású csere, elmentem a közeli bontóba és hoztam egy ugyanolyant. Kicserélve még mindig ugyanaz a hiba, de hibakódot nem írt. Fél perc indítás után elindult mind a két pumpával de csak fordulaton tudott dolgozni. Légtömegmérőt is cseréltem, semmi változás. Majd a magasnyomású pumpán újra érzékelő csere, ami már volt benne előtte, evvel állt le az autó mikor meghibásodott. Az érzékelőn észrevettem hogy az'O' gyűrű tömítés kicsit ki volt csípődve, kicseréltem és azóta jó. Bár nem áll össze a dolog mivel ott üzemanyag van és ha nem tömített akkor szivárgásnak kellett volna lennie, na mindegy, számomra így most ez rejtély. Akkor értettem volna hogy elszökött a nyomás. Összességében amiből most más van benne az az üzemanyag pumpa a tankban, a magasnyomású, légtömegmérő. Még elektromos csatlakozó vagy kábel hibára tudok gondolni és szerelés közben lehet újra érintkezik...passz igazából. Idén már sokszor előjött ez a hiba és mindig valami lett javítva és akkor egy hónapig hibamentes. Majd kiderül most meddig megy...

Szerelés közben cseréltem a kartergáznak a lecsapatója előtti 'T' alakú gumicsövét, mivel kirepedt.

 
>> Szerviz2023-09-05

Annyit tudtam hogy szeptemberben valamikor lejár a műszaki, de a hónap végére tippeltem volna. Múlthét pénteken ránéztem és hát csak egy hét volt már a lejáratig. Pénteken átnéztem hamar az alját, minden rendben volt, legalábbis szemmel nézve. Szombaton fék csere, ez már tervezve volt hogy műszaki előtt megkapja, így már korábban megvettem a cuccokat hozzá. Elől tárcsa és betétek TRW, hátul a tárcsa Brembo, betét pedig MaxGear. Kapott extraként sötétkék színű műszerfal betéteket is. Fékcsere után már most feltettem a téli gumikat hogy 2 hónap múlva evvel már ne kelljen foglalkozni. Hétfőn mosás takarítás, aztán ma délelőtt megvolt a vizsga is. Minden rendben volt vele. Km .: 348.800

Érvényesség: 2025.09.08

 
>> Szerviz2023-08-16

Már egy ideje bajlodunk hogy leáll az autó, haza húzzuk, eddig kb. 2-3X volt így mire lehet hogy a korábbi javítások fő oka is ez hogy a motortérben egy biztosítéknak érintkezés gondja volt. Persze mikor javítottam, ezt azt kicseréltem és jó lett, gondolván hogy az volt a hiba, de lehet az is hogy csak újra érintkezett a biztosíték. Ez az üzemanyag pumpa 30A biztosítékja. Amikor már nem elsőre állt le, elkezdtem visszafelé kimérni hogy hol szakad meg az áram, és egész az elejére kellett visszamenni. Elsőnek csak biztosíték láb csiszolás és egy kis kontakt spray, aztán jó. Ekkor már legalább tudtuk hogy itt a baj hogy leáll az autó. 1 hónapig okés, aztán megint. Akkor a biztosíték házban a lábakon beljebb hajtottam hátha csak ennyi elég lesz. Megint egy ideig tök jó, majd mikor megint megállt már rutinosan tudtuk mit kell tenni. Voltam a boxerhez lökösökért, így aztán hoztam hozzá bontottan egy ugyanilyen 30A biztosítékot kompletten, majd lecsíptem a régit, ezt pedig átforrasztottam. Így hát most jön a tesztidőszaka, bízunk benne hogy nem produkál semmit mivel konkrétan az a hiba már nincs benne.

 
>> Szerviz2023-08-11

Klíma nyomáspróba, kompresszorba új olaj (135ml, gyári adat), UV folyadék, szivárgás tömítő a biztonság kedvéért, és töltet. Utastér belső külső keríngtetés levegő állító lapát rossz, alig mozdult, felállásban van. Ezért a műszerfalat nem bontom ki, így kívülről a pollenszűrőnél lezárva a kinti levegő áramlás, fixen belülről megy mindig. Lényege hogy az utastér fertőtlenítésnél belső keríngtetés szükséges, így az is elvégezve.