Fórum >> Típusok >> 164-166

András bácsi2005-09-07 13:04:36 // 1879
Ha van minta, meg lehet próbálni szerezni. Talán...
András bácsi2005-09-07 13:01:24 // 1877
Nekem sajnos kezd beteg lenni az első. És nem tudom miért. Kérdés, hogy milyen mélyen van edzve a bütyök, hogy megáll-e a kopás, vagy folytatja alapkörig. Apropó: sport tengelyt ki forgalmaz itthon?
a2005-09-07 13:01:06 // 1876
Köszi :)
a2005-09-07 13:00:48 // 1875
Biztosan meg lehet. Elvileg én is tanultam igen sokáig elektronikát (villanytant, digit és analóg technikát, stb...) ahhoz, hogy elvileg meg kellene tudnom csinálni. Gyakorlatilag rá sem nagyon tudok nézni... :) Ha meg venni kell, az szerintem horror ár...
András bácsi2005-09-07 12:59:26 // 1874
Meglátjuk.
a2005-09-07 12:59:07 // 1873
Nekem minden alkatrészt Ervin hoz :) Amúgy Szegeden veszi, ha jól tudom nagykerben. Nem tesz az alkatrészre semmit, ugyanannyiért adja mindenkinek, mint amennyiért ő veszi. Neki elég a mókadíj...
TáDé2005-09-07 12:58:50 // 1872
SN: Isten hozott itthon. :)
András bácsi2005-09-07 12:58:15 // 1871
Elvileg a csatit meg lehet oldani.
a2005-09-07 12:58:01 // 1870
Balos. A keret eleve nem volt meg, az üveget meg eltörte egy felpattanó kő, sajnos...
András bácsi2005-09-07 12:57:08 // 1869
Hol veszed?
a2005-09-07 12:56:58 // 1868
ja... De mondjuk ha már veztengely beteg, akkor az már nagyon gáz....
András bácsi2005-09-07 12:56:43 // 1867
Igen, nekem is volt, ami elégett. :-( Lodge
a2005-09-07 12:56:10 // 1866
Csak átolvastam, amit a grafomán társaság írogatott amíg odavoltam :)
András bácsi2005-09-07 12:55:47 // 1865
A vezérműtengelyt és a tőkéket kihagytad.
András bácsi2005-09-07 12:54:32 // 1864
Melyik oldal?
András bácsi2005-09-07 12:53:30 // 1863
Mi van itt, SN-invázió?! :-))))
a2005-09-07 12:52:38 // 1862
Nekem ez az ötlet a legszimpatikusabb :) És mi lenne, ha átmennénk Szabadkára tankolni, és aki akar vásárolhat a piacon, az utiköltség csökkentése érdekében? ;DDD Szóval október eleje, Szeged. 1 voks
a2005-09-07 12:43:45 // 1861
Nem a szoftver a drága, hanem a hardware... A csatik, amikkel rá tudsz csatlakozni a nem szabványos elektronikákra... Szerintem...
a2005-09-07 12:42:32 // 1860
WIT Kft Bp, XI. ker. :) Megcsinálják olyan minőségben, színben, mintával, amivel akarod, és meg is várhatod, azonnal kész :) Első-hátsó, hímzéssel, a lehető legjobb anyagból 7k huf körül van. Ha csak első kell, és jó a gyengébb anyag is, és elég csak a vezető oldalon a minta bele, akkor az csak 3k huf körül van, ha jól tudom.
a2005-09-07 12:35:03 // 1859
Hát mi tavaszal adtunk el egy frissen felújított, 92-es 155-ből egy 1,8 TS 8v motort 180-ért... És eléggé örült neki a vevő, mert messze ez volt a legjobb ajánlat... Persze a 150-180 nem a széthajtott motorokra vonatkozik, hanem a tényleg jókra.
a2005-09-07 12:33:29 // 1858
Akkor már inkább Szamosi mester 64-e... Az övé dettó mint az enyém kinézetre, csak 3,0 V6 24v motorral. Asszem 1 évvel öregebb az enyémnél, de ugyanannyi km van benne. Nem tudom mennyiért adná, de nem sokért, azt mondta. És az tuti jó karban van. És nagyon szeretné eladni...
ghosty92005-09-07 12:32:54 // 1857
"150-180 egy jó 2,0 8v TS motor piaci ára." En ezt sokallom; vagy 75-osbol bontott az nagyon nem jo?
a2005-09-07 12:31:30 // 1856
Az adott file-t megkeresed valahol mondjuk a neten, letöltöd, bemásolod a megadott könyvtárba, és újra elindítod. Akkor valószínűleg másik DLL-t fog keresni, azzal megteszed ugyanezt. Ha minden igaz, előbb utóbb elfogynak, és menni fog a progi.
a2005-09-07 12:28:07 // 1855
150-180 egy jó 2,0 8v TS motor piaci ára.
a2005-09-07 12:26:52 // 1854
Mármint a 2v-ben... A 4v-kben és a V6TB-ben 7,5...
a2005-09-07 12:25:03 // 1853
Az enyémben 72 lityó van... 65 + 7 tartalék
a2005-09-07 12:24:02 // 1852
Jól tudod. Benzinmérő: igazán lehetett volna csillapítást tenni a mérőbe :)
a2005-09-07 12:21:24 // 1851
Ha kivillan a lámpa is, az nem jó jel. Akkor méresd meg az olajnyomást azonnal! Üzemi hőfokon 4 bar körül kell lennie szerintem a nyomásnak. Lehet beteg az olajpumpa, azzal meg nem szabad viccelni.
a2005-09-07 12:18:56 // 1850
Az olajnyomásmérő nekem konstans 1 bar-t mutat, a valóság meg 5 bar volt... A benzinlámpa... 72 lityó a tankom. Amikor először felvillan a tartaléklámpa, akkor megy bele kb 45 lityó benzin. Amikor folyamatosan ég már, akkor megy bele kb 50-52 lityó. Amikor már meg sem mozdul a mutató, akkor megy bele 65 lityó.
a2005-09-07 12:16:27 // 1849
A Superek sem 16v... Azok is "csak" 8v mocik...
a2005-09-07 12:14:50 // 1848
Ezek drágák. Én a V6TB-be való (elvileg 20k km-t bíró) NGK-kat 1200 Ft/db körül veszem általában.
a2005-09-07 12:10:06 // 1847
Csak V6TB motorban... Szabályosan elégnek a gyertyák. A prémium gyertyák mennek el 20k km-t, a símák 10-et.
a2005-09-07 12:08:54 // 1846
Gyertyája válogatja... A V6Turbónál nem is 20, hanem 10k ekvileg a gyertyacsere periódusa, egyben van az olajcserével. A V6TB-nél elvileg(!!!) 20k a gyertya, de szvsz ez megint gyertya kérdése... Én cserélem 10k-nál, nem összeg a gyertya.
a2005-09-07 12:03:33 // 1845
Én is... Ne tudd meg mennyi ideget megettünk...
a2005-09-07 12:03:06 // 1844
Sosem volt a 16 szelepes a 164-ben, ahogy a JTS sem a 166-ban. A csúcs 2 lityós szívómotort mindíg a 155/156 kategória kapja meg.
FRC2005-09-07 12:01:56 // 1843
nállam is zöld az összes űveg, de van csíkom is! az ezedeti ablakon is és ezen is merthogy cserélve lett.
FRC2005-09-07 11:58:42 // 1842
Örülök, hogy újra egyben vagy!
a2005-09-07 11:55:13 // 1841
Jaaaa... Attól függetlenül szvsz Trencsik tud olcsóbban alkatrészt szerezni.
a2005-09-07 11:53:50 // 1840
A Trencsik Roland Tatán 50 körül komplett, működő klímákat ad.
a2005-09-07 11:51:09 // 1839
Fogyasztás: városban 14, de inkább 15 vagy fölötte. Megbízhatóság: nincs vele gond, ha rendben van a motor. Ha a motor betegeskedik, akkor sok gond lehet vele. A V6TB olyan, hogy sok utángyártott alkatrész nem jó bele. Pl. szelepek, szelepszár szimmeringek, lambda, LMM, stb... csak gyáriban szabad belerakni. Turbó szintén lehet beteg a használtaknál. Jellemző hibák: turbó rossz, nincs kompresszió, szelepek, szelepszár szimmeringek rosszak, hengerfelyek betegek. Problémára utaló jelek: nagyon sok olajat zabál (alapból, újkorától is eszi az olajat, akár 0,5 lityó/1000 km is lehet normális, ha az olaj olyan), füstöl, nem megy, rángat. Nagyon meg kell nézni, mert 164 Super V6TB-t nagyon ritkán lehet jót venni. Én is amikor néztem, az első normálisat azonnal megvettem, nem vártam tovább, mert nincs. V6Turbóból van több, de azok már kezdenek igen leharcoltak lenni. Mindegyikre igaz, hogy az első jó állapotút azonnal meg kell venni, mert nincs válogatási lehetőség.
a2005-09-07 11:40:45 // 1838
Nekem egy Super ködlámpa kellene! kerettel együtt!
a2005-09-07 11:39:59 // 1837
Az enyémen sincs napvédő csík, az egész első szélvédő egységesen színezett... Pedig az eredeti szélvédő van még benne.
a2005-09-07 11:37:43 // 1836
Remélem én is...
a2005-09-07 11:37:16 // 1835
Hogyne olyan, lenne, mintha szelephang lenne... Épp az a lényeg, hogy a vezmód a szelepvezérlést módosítja. Így rossz vezmódnál rossz a szelepbeállítás, így egyértelműen szelephang jelentkezik. Szerintem :)
Tom122005-09-07 11:30:37 // 1834
Látom, nem csak nekünk volt hasonló "mozgalmas" nyaralásunk... /Részletek az "Utazások..." topicban/ A homloküreg gyulladással vigyázni kell, mert nekem kb. 5 éve nem kezelték ki rendesen, így egész télen "használhatatlan" az orrom... Most ráfogták, hogy allergia...:-/ Remélem, azért mindenki helyrejön előbb - utóbb.:-)
a2005-09-07 11:29:30 // 1833
Itt szólt az igazság...
a2005-09-07 11:28:22 // 1832
Igen így kell, de kérdés, hogy a műszer jó volt-e... Ismerem az autódat. Már amennyire. Szerintem tuti nem lenne 10 alatt, ha normálisan megmérnék. Szaladj be ervinhez, ha egyszer Szegeden jársz, majd ő megmondja a frankót.
a2005-09-07 11:25:57 // 1831
Amúgy bakker, grafomán banda vagytok :) Hogy lehet ennyit írni? :)
a2005-09-07 11:25:26 // 1830
Ott valami hiba van a méréssel. 7 alatti kompresszióval nem megy a motor. Ha valamelyik hengeredben tényleg 5,5 lenne, akkor folyton 3 hengerezne a motor terhelésnél. A gyertyák helyén a sűrtési végnyomást méresd meg, hozzáértővel.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak