vologya[kendács mester]2015-06-09 07:26:50 // 76429
Isten ments! A gázolaj a Sátán műve! :-) De hogy pár flakon PlastiDip -el akarsz meggyőzni valamiről, mikor enyém a cég...:-) Ezt gondold át!
gecsa2015-06-08 22:50:46 // 76428
cseréld le egy dízelre azonnal! :D azt egyszerűbb barkácsolni is.. :D :D a plasti dipet én állom! :D :D :D
vologya[kendács mester]2015-06-08 08:41:56 // 76427
Dehogy nem :D Nálam ha 2400 fölé megy a fordulat, akkor vagy előzők vagy előzők :-)
Régi traktorista vagyok ám.
Bár volt már, hogy az automata úgy gondolta, hogy hideg a váltóolaj és nem akarta elváltani még 5500+ felett sem, de akkor is beleavatkoztam :D Nekem dörmögjön, ne ordítson :-)
Régi traktorista vagyok ám.
Bár volt már, hogy az automata úgy gondolta, hogy hideg a váltóolaj és nem akarta elváltani még 5500+ felett sem, de akkor is beleavatkoztam :D Nekem dörmögjön, ne ordítson :-)
gecsa2015-06-07 20:25:45 // 76426
"...de hajts rendesen!"
Az adatok alapján nem hajtottál rendesen... :D
Az adatok alapján nem hajtottál rendesen... :D
kalo166TB2015-06-06 20:06:21 // 76425
szívesen....de azért nyugtával a papot...majd ha a kezemben lesz :)))))
vologya[kendács mester]2015-06-06 19:12:24 // 76424
gecsa2015-06-06 12:44:12 // 76423
ja, a bal hátsó komplett ajtózár kimaradt... :D
gecsa2015-06-06 12:04:50 // 76422
igi1662015-06-05 22:07:04 // 76421
Üdv mindenkinek.
Fejlemény az autó alkalmi gyengeségében. Az egr szelep tisztítása közben kiderült, hogy a mágnes tekercs hibás, azaz nem is működött már egy ideje. Állandó zárt állapotban volt, így nem okozhatott különösebb alkalmi problémákat. Szerencsére meg gondoltam magam, és nem mentem bele az egr kiiktatásba és szoftver átírásba. Nem lett volna olcsó mulatság, és ráadásul a hibát sem szüntette volna meg. De itt a kérdés. Mi okzhatja a hibát alkalmanként? A hiba a következő. Néha váltás után a következő sebesség fokozatban gyorsítani akarok, és csak egy nagyon enyhe erő ébred a motorban. Mintha csak valaki rásegítene tolással. Próbálom tartani, fokozni a jelenlegi sebességet, és kis idő után minden helyreáll, és megy mint a rakéta. Vannak hasonló tapasztalatok? Vagy ötletek? Köszönöm előre is a segítséget.
Fejlemény az autó alkalmi gyengeségében. Az egr szelep tisztítása közben kiderült, hogy a mágnes tekercs hibás, azaz nem is működött már egy ideje. Állandó zárt állapotban volt, így nem okozhatott különösebb alkalmi problémákat. Szerencsére meg gondoltam magam, és nem mentem bele az egr kiiktatásba és szoftver átírásba. Nem lett volna olcsó mulatság, és ráadásul a hibát sem szüntette volna meg. De itt a kérdés. Mi okzhatja a hibát alkalmanként? A hiba a következő. Néha váltás után a következő sebesség fokozatban gyorsítani akarok, és csak egy nagyon enyhe erő ébred a motorban. Mintha csak valaki rásegítene tolással. Próbálom tartani, fokozni a jelenlegi sebességet, és kis idő után minden helyreáll, és megy mint a rakéta. Vannak hasonló tapasztalatok? Vagy ötletek? Köszönöm előre is a segítséget.
Csabex2015-06-05 18:20:48 // 76420
sziasztok BECKER BE2580 ICS-koddal tud nekem valaki megoldást?
Mr. Z2015-06-05 17:50:04 // 76419
Alfa Cityre készülve:
Fúrt-mart első tárcsák Ferodo DS betétettel előre.
Brembo hátsó tárcsák + Brembo betétekkel
kézifék kötelek cserélve
két hátsó lengőkar szilent
Fűtőradiátor csere
Waxolás, bőrápolás és egy teljes klímatisztítás.
Klímatöltés
féltengely gumiharangok cseréje
Két hátsó féknyereg még kell mert az enyémet szétbarmolta az előző tulaj és nem lehet a kézifékkötelet rögzíteni rendesen de Kalo kolléga a segítségemre sietett. Grazie Kalo újra.
Fúrt-mart első tárcsák Ferodo DS betétettel előre.
Brembo hátsó tárcsák + Brembo betétekkel
kézifék kötelek cserélve
két hátsó lengőkar szilent
Fűtőradiátor csere
Waxolás, bőrápolás és egy teljes klímatisztítás.
Klímatöltés
féltengely gumiharangok cseréje
Két hátsó féknyereg még kell mert az enyémet szétbarmolta az előző tulaj és nem lehet a kézifékkötelet rögzíteni rendesen de Kalo kolléga a segítségemre sietett. Grazie Kalo újra.
Mr. Z2015-06-04 19:37:01 // 76417
sziasztok a féltengelyek egyformák a JTD-ben és a V6-ban?
vologya[kendács mester]2015-06-04 15:52:56 // 76416
Az sosem baj ha folyik az olaj, az a baj ha már nem folyik! :-) Mellékesen csak annyit tudok tanácsolni, hogy jó vastagon (legalább 7 rétegben) fújd le PlastiDip -el. A neon zöld és a pink a legjobb az olajfoltokra. De ezt mint barát mondom neked, nem mint termék manager :-))))
Grando2015-06-04 13:53:37 // 76415
Hát persze, mert nem jót vettél! Az olajfolyáson a világító szelepsapka segít. :D ;)
gecsa2015-06-04 13:43:49 // 76414
Vettem új szelepsapkákat, de nem segített..... :D
Grando2015-06-04 12:58:46 // 76413
Szerintem alul. :)
gecsa2015-06-04 12:49:57 // 76412
Hogy lesz így felújítva az autóm, ha még ennyit sem tudsz? :D Különben is, valahol folyik belőle az olaj.. Nem tudod, hogy hol? :D :D :D :D :D
Andy2015-06-04 11:11:11 // 76411
Úgy tudom különböző volt a TS, a V6, meg a Trakesz.
Hogy a V6-ok egyformák-e?? Aztatnemtudhassam! :)
Hogy a V6-ok egyformák-e?? Aztatnemtudhassam! :)
kalo166TB2015-06-04 11:03:20 // 76410
az is van ha kell :))))))))))))))))))
gecsa2015-06-04 10:49:51 // 76409
kormánymű csak egy fajta létezett, vagy típusonként eltér?
gecsa2015-06-03 11:41:47 // 76408
Konklúzió: Továbbra is olajleeresztő-csavart keresek V6TB-hoz4 :D
gecsa2015-06-03 11:41:04 // 76407
megrendeltem, mivel sehol nem volt kép, és nem olyan drága.. szóval ezen a számon az alátét érkezik... nem gond, abból így már van 3db-om.. :D
kalo166TB2015-06-02 23:14:18 // 76405
holnapra meg tudom kukkolni
gecsa2015-06-02 17:14:15 // 76404
nézd, mert a 2 utolsó rész egyezik.. :D
kalo166TB2015-06-02 11:39:10 // 76403
de lehet h totál komplettben megvan az elejétől a végéig, azt meg kell nézzem....patent nagyon (svájciról van)
kalo166TB2015-06-02 11:25:08 // 76402
szeva
3.0 24V hez való hátsó tuti van...ha érdekel
3.0 24V hez való hátsó tuti van...ha érdekel
vologya[kendács mester]2015-06-02 08:43:02 // 76401
Nekem ehhez már késő volt. Egy kis füst szag és egy 2cm2 -en égett nyák. Van kép is valahol, megkeresem.
pettinke2015-06-02 08:19:18 // 76400
kérdésedre a válasz: nem :-(
van ismerősöm, aki a FL-es dízeljéből kivett váltóelektronikát ultrahangos fürdőben áztatta ki a szép rózsaszín rétegből ...
van ismerősöm, aki a FL-es dízeljéből kivett váltóelektronikát ultrahangos fürdőben áztatta ki a szép rózsaszín rétegből ...
vologya[kendács mester]2015-06-02 06:58:05 // 76399
Nekem kinyírta az Sportronic vezérlőjét.Bontott akkoriban nem volt, most garancia nélkül 450-650 euró, de van eredeti is 1370 euró (nem tudom ÁFA-val vagy anélkül). A radiátor meg 28-44 euró. Hidd el jó üzlet kicserélni.
P.S.: Igaz, hogy a FL -eseknél ezt megoldották?
P.S.: Igaz, hogy a FL -eseknél ezt megoldották?
DieselManiaco(NagyVad)2015-06-01 21:43:29 // 76398
nahh akkor utánna nézek a dolgoknak:)
atis_166jtd2015-06-01 18:52:48 // 76397
Hidd el pint oda csöpög. A pollenszűrö magasabban van, meg nem is ott, de ha szétszeded majd meglátid. A fűtőradiátortól befelé áll a fagyálló, sajna a klima kifolyoján sem folyik ki.
Volt már itt olyan cartárs aki valamelyik elektronikát ez miatt cserélte ha jól tudom.
Volt már itt olyan cartárs aki valamelyik elektronikát ez miatt cserélte ha jól tudom.
mreni2015-06-01 18:07:34 // 76396
legjobban akkor ellenőrizhető a dolog,ha a szélvédőre állitod a befúvást és feltekered a fűtést,ha ekkor fagyálló szagot érzel és/vagy a szélvédőn kicsapódik a fagyálló,akkor radiátor csere.
DieselManiaco(NagyVad)2015-06-01 16:41:35 // 76395
nem cumi,az elektronikára nem csöpög,a pollenszűrő sem áll a fagyállóban szóval nem tudom honnan jön.Az elektronikára volt terítve egy póló,gondolom schulek mester tette rá vész esetére,volt a környéken némi rózsaszín por,de az nem friss,mindegy én vész esetére befedtem az egész elektronikát kabrió tetőanyaggal,szóval tuti nem ázik be:)
mreni2015-06-01 13:01:20 // 76394
hát az enyhén szólva is cumi :/ én is nem rég cseréltem,klimásnál kezdj aki leszivja a hűtőközeget a rendszerből.
DieselManiaco(NagyVad)2015-06-01 10:53:04 // 76393
okés köszi:)
csokagm2015-06-01 10:49:09 // 76392
Akkor megoldás nem sok van :) Csak néha elgondolkozom hogy 14 év alatt mi minden lehet abban a rendszerben.
csokagm2015-06-01 10:48:29 // 76391
Simán kipattintod igen!
DieselManiaco(NagyVad)2015-06-01 10:25:43 // 76390
köszönöm,az oldalkárpit mivel van feltéve? patent?
atis_166jtd2015-06-01 09:00:00 // 76389
Sajna a hab után visszamaradó ragacsos film rétegbe könnyen ragad bele a kosz. Az a baj, hogy a légzsák vezérlő is kritikus helyen van, meg ha jól tudom az automaták vezérlője is itt van. Sajna ebbe mindbe bele tud szivárogni a fagyálló és a hab után maradó lé.
gecsa2015-06-01 08:53:18 // 76388
azt a hab sem....
csokagm2015-06-01 07:52:10 // 76387
Akkor hogy lehet erdemes tisztiani egyebkent ha fizikailag van benne kosz? Ozon az nem viszi ki.
atis_166jtd2015-06-01 00:51:13 // 76386
Nekem marelli radiátor kerűlt bele, de biztos van jobb.
atis_166jtd2015-06-01 00:49:14 // 76385
A másik kérdés mielött neki álsz. Volt klímásnál aki esetleg fertőtlenítő habot használt a klímában? Mert az is oda csöpög ki sajna a relékre. Nekem is ez folyt bele nem a fagyálló. Nem szabad ezekbe ilyen habot használni.
Mr. Z2015-05-31 23:43:20 // 76384
DieselManiaco(NagyVad)2015-05-31 23:09:57 // 76383
Van valami trükk? Hogy lehet eljutni a radiátorig? Fagyálló szagot érzek,és ráadásul Sporttronic...
Mr. Z2015-05-31 21:39:36 // 76382
jaja readiátor cserés , vizkövez volt a relé tartója pfff :S
Milyen márkát ajánlatok radiátorból?
Milyen márkát ajánlatok radiátorból?