Dekka2007-11-14 12:08:21 // 35821
	télleg az a legjobb ha elviszed Zolihoz, aztan legfejebb vagy azt mondja h csak ezt-és-ezt a hengerhez tartozot kell koszorulni,vagy h joaz,de ot ismerve, valszeg koszorultetne, ha mar egyszer kinnvan a tengely,akkor legyen jol megcsinalva :P
	
Ferke2007-11-14 12:05:47 // 35820
	Na ja, eddig világos, én is így gondoltam, de a főt. felületén mennyire látszik, hoy viseltes? Látszik ez valamennyire? Mondjuk már úgyisbedobtam a csomiba, hogy megmutassam ZOlinak, de azért kiváncsi vagyok.
Gondolom egy nagyon xar csapágy, ami már kifeküdt, az bemarja a főtengely felületét. Tehát max annyi karistolás lehet rajta, ami kijön polírral úgy, hogy az átmérő nem változik?
	
Gondolom egy nagyon xar csapágy, ami már kifeküdt, az bemarja a főtengely felületét. Tehát max annyi karistolás lehet rajta, ami kijön polírral úgy, hogy az átmérő nem változik?
pb_2007-11-14 12:01:12 // 35819
	Ha viseletes a felülete, akkor köszörültetni kell, és akkor túlméretes csapágy kell bele. Ha nem, akkor max polírozni kell, vagy semmit sem kell vele csinálni. De mielőtt csapágyat veszel, döntened kell a főtengelyről, mert aszerint kell vásárolnod csapágyat.
	
Ferke2007-11-14 11:10:24 // 35818
	Szava boxisok. Most néztem a szerzeményemet, főtengely, hajtókarokkal, csapágyakkal, bontva. A csapágyak nem mondhatni, hogy túl szépek. Nem vészesek, de nem is raknám vissza őket.
Az a hülye kérdésem, hogy a csapágygarnitúrát megveszem, az addig oké. De ilyenkor kéne valamit a főtengellyel is csinálni? Vagy az jó így, ahogy van?
	
Az a hülye kérdésem, hogy a csapágygarnitúrát megveszem, az addig oké. De ilyenkor kéne valamit a főtengellyel is csinálni? Vagy az jó így, ahogy van?
Ferke2007-11-13 16:11:23 // 35817
	Na, azt már nem játszom el, én nem szedem már le, ami rajta van.:)
	
Ferke2007-11-13 16:11:05 // 35816
	Ok. Elolvastam. Megint.:)
	
Dekka2007-11-13 15:57:54 // 35814
	sztem mosd le a motort, jo alaposan pucold le,es ha letezik hoallo lakk, azzal kend le, nincs szebb a nyers femnel :D kiveve ha karosszeriarol van szo :D
	
pb_2007-11-13 15:57:21 // 35813
	Így sem rossz, a lényeg, hogy festék legyen rajta, ne pedig alapozó, vagy valami olyasmi.
	
Ferke2007-11-13 15:54:30 // 35812
	Az a duplicolor, amiről beszéltünk minap, az tartalmaz lakkot, ugye?
	
Gróf2007-11-13 15:52:22 // 35811
	Én matt fekete hőállóval fújtam mind a blokkot, mind a váltót, lakk nélkül. Na a fekete azóta úgy ráégett a felületre, hogy levakarni sem lehet... (bár ez személyes vélemény)
	
pb_2007-11-13 15:49:14 // 35810
	Én leszedném a cinket, de legalábbis ráfestenék az biztos, mert az összerakáskor összefogdossa és olyan is marad végleg. Olyan festékkel kell lefesteni a mi hőálló, és esetleg lakkot is tartalmaz, vagy külön rá valamilyen lakkot.
	
Ferke2007-11-13 15:41:11 // 35809
	Még rá a cinkre? Hőálló (600fokig) ezüstöt vettem már, de kell az még rá egyáltalán? Lakkból van hőálló? Merthogy mintha azt is mondtad volna.
	
pb_2007-11-13 15:24:11 // 35808
	Elméletileg 400 fokig. Vegyél valamilyen normális hőálló festéket és azzal festd le, de ez már írtam neked a múltkor a Sprintben.))
	
Ferke2007-11-13 14:23:42 // 35807
	OKé, értettem így is.:)
	
Dekka2007-11-13 14:14:50 // 35806
	nagyon = nagyok :D csak mar irni sem tudok a nagy faradtsagban :D
	
Ferke2007-11-13 14:14:50 // 35805
	Most már tudom, azóta ne is erőtettem, ez még a múltkori, csk most próbáltam korrigálni a ballépést. Ez a cink mennyire hőűlló vajon? A flakonján semmi ilyen adat nincs.
	
Dekka2007-11-13 14:12:55 // 35804
	elhiheted h a nagyon se kannabol csinaljak, ugyhogy sztem ne is probalkozz :D
az en regi muszerfalam, a kormany mogott megvolt rogyva, a kozepkonzolnal,es a kesztyutartom darabosra volt torve :Dmikor kivettuk ugynezett ki mint valmi hullamcsat :Dja, juteszembe, nincs valakinek ajandekba egy csiklampashoz tartozo muszercsoport fedo? :D majd megkerdezem a Zolit is, de hatha :D
	
az en regi muszerfalam, a kormany mogott megvolt rogyva, a kozepkonzolnal,es a kesztyutartom darabosra volt torve :Dmikor kivettuk ugynezett ki mint valmi hullamcsat :Dja, juteszembe, nincs valakinek ajandekba egy csiklampashoz tartozo muszercsoport fedo? :D majd megkerdezem a Zolit is, de hatha :D
pb_2007-11-13 14:02:05 // 35803
	Mondtam, hogy ne erőltesd, a cink- , + horgany sparyt. Nem hiszel nekem.))
	
Ferke2007-11-13 13:59:33 // 35802
	Kicsit már feltűnő, hogy ilyen hosszúra sikerül minden ebédszünet a melóban.:))
	
pb_2007-11-13 13:59:11 // 35801
	Inkább, a kesztyűtartó környékén rogyik +.
	
Ferke2007-11-13 13:59:00 // 35800
	Na, én meg lefújtam megint a blokkot. hogy megszivattam magam?! Hihetetlen. A cinkrétegre gondoltam nyomok egy horganyt, de egy rakás xar lett, szétrepedezett. Most meg is fizettem érte, mert nem tudtam totálisan leoperálni a xar horganyréteget, így most itt-ott kicsit repedt-fura felületet kaptam+kibaxtam az ablakon egy doboz horgany és egy újabb doboz cink sprét.
TEhát visszajutottam az eredeti állapotba (leszámítva,h ogy csúnyább)+melóztam egy csomót feleslegesen+költségek...de szép az élet.:)))
	
TEhát visszajutottam az eredeti állapotba (leszámítva,h ogy csúnyább)+melóztam egy csomót feleslegesen+költségek...de szép az élet.:)))
pb_2007-11-13 13:58:06 // 35799
	Ebben rejlik a szépsége a dolgoknak.))
	
pb_2007-11-13 13:54:54 // 35798
	Na ez jó hír. A szilentek már ilyenkorban csereérettek, de lagalább pontosan tudod, hogy még mi a baja a verdának, és szép lassan ki lehet majd javítani a problémákat.
Jó majd jelentsd, hogy mi a helyzet.)
	
Jó majd jelentsd, hogy mi a helyzet.)
Ferke2007-11-13 13:54:47 // 35797
	Ha már csinálod, érdemes középen, felül valamivel megerősíteni, főleg, ha a legutolsó, nagy fűtésbox kerül bele, mert különben úgy fog kinézni, minz zolinak a fehérben. Fel van púposodva, gyárilag elcseszték.
	
Ferke2007-11-13 13:53:01 // 35796
	Jaja, a donorban van még mindíg. Micsoda szívás lesz még a kormánykapcsoló karokba is életet lehelni..:(
	
pb_2007-11-13 13:51:01 // 35795
	Kicsit ki kellene kormolni. Nézd át a generátor-önindító-akksi közötti kábeleket.
	
Gróf2007-11-13 13:40:28 // 35793
	Át, gond nélkül. Annyi baja volt, hogy a hátsó híd szilentjei kissé puhábbak. meg pár aprócska dolog. MOst igy 1 év zöldkártya meg 2 műszaki... Persze szívtam volna ha nem nézem át azokat amiket mondtatok(futómű...ilyenek) lett volna mibe belekötniük... 
Szal köszi a figyelmeztetést..
Akkor szaladgálok még vele, utánna megvizsgálom, ha rosszul néz ki jelentek :)
	
Szal köszi a figyelmeztetést..
Akkor szaladgálok még vele, utánna megvizsgálom, ha rosszul néz ki jelentek :)
Dekka2007-11-13 13:40:00 // 35792
	nekem iszonyu lusta az autom, az alapjaratot masfel honapja beallitotta a Zoli,es most meg mar megint 850 erre mondjon valaki okos megoldast :D most h nem akar mindenaron megallni,lefulladni meg szarbanhagyni ismet rangatos alapjarat van :D lehet nem kene hozzanyulni,mert aztan megint szar lesz az egesz? :D
	
pedrito2007-11-13 13:33:39 // 35791
	Na, de csak az, a többi nem.
	
pb_2007-11-13 13:32:23 // 35790
	Az a 33-on is műanyag.
	
pb_2007-11-13 13:30:55 // 35788
	Általában a kábelekkel szokott probléma lenni, Scott esete elég speciális volt.
Járni kell vele néhány kmet, aztán újra kiszedni, és +nézni, hogy utána milyen lett a gyertya. Ha 1 kicsit kokszos, az még nem akkora baj.
Műszakin átment?
	
Járni kell vele néhány kmet, aztán újra kiszedni, és +nézni, hogy utána milyen lett a gyertya. Ha 1 kicsit kokszos, az még nem akkora baj.
Műszakin átment?
pedrito2007-11-13 13:27:04 // 35787
	Csak a sebességmérő háza olyan és az is a súlycsökkentés miatt, hogy még jobban Sprintelhessünk! :-)
	
pb_2007-11-13 13:26:08 // 35786
	Az enyém is össze van esve, majd talán rászánom magam a rekonstrukcióra.)
	
Dekka2007-11-13 13:24:29 // 35785
	ez mar nemis fapad, hanem muanyagpad :D
	
pedrito2007-11-13 13:17:25 // 35784
	Ez kőműanyagból van, ilyen van nekem is. :-)
	
Gróf2007-11-13 13:16:16 // 35783
	Ciao!!
Átnéztem a kábeleket, és votl egy kontakt amit sikeresen elhárítottam. Igy megszűnt az indítási hiba. Köszi a tippeket!!!
Illetve cseréltem a 4 gyertyát és amit kiszedtem belőle az el volt kormozódva. Csupán csak elhasználódtak, vagy valami hiba van hogy sok benzint kap?
Köszi!!
	
Átnéztem a kábeleket, és votl egy kontakt amit sikeresen elhárítottam. Igy megszűnt az indítási hiba. Köszi a tippeket!!!
Illetve cseréltem a 4 gyertyát és amit kiszedtem belőle az el volt kormozódva. Csupán csak elhasználódtak, vagy valami hiba van hogy sok benzint kap?
Köszi!!
Dekka2007-11-13 13:14:31 // 35782
	neismondd majd ha mar nemfog befagyni a seggem,es lesz penzem kifizetni a muanyagost nekem is megkell csinaltatni a muszerfalamat sztem rakatok bele kis merevitest is, majd meglatjuk hogy lesz
	
pb_2007-11-13 13:12:05 // 35781
	
	
pb_2007-11-13 13:00:11 // 35780
	Sztem ez a törött műszerfal, 1 donorból származik.) Amúgy még a csíkban is maga a műanyag elég igénytelenül van kiöntve.
	
Face2007-11-13 12:51:51 // 35779
	A műszerfal fémlemez, rajta szivacsszerü "hab" réteggel mindkét oldalról bevonva  műbörrel.
	
Dekka2007-11-13 12:50:45 // 35778
	elso ranezesre ugyanaz a "huzat" lehet rajta mint a 33-as muszerfalan.persze egy tulaj biztos jobban tudja h mi van a kocsijaban :D de sztem az olaszoknak nem volt pofajuk egy sima muanyagtablat az emberek orra ele rakni
	
pb_2007-11-13 12:45:56 // 35777
	
	
Ferke2007-11-13 12:35:01 // 35776
	Azigazi gyári állapot a króm! A többi mind hamisítvány, vagy utólagos toldozás-foltozás.:))
Sima műanyag az eredeti. De persze simán lehet, hog nem úszom meg, és be kell vonjam valamivel.
	
Sima műanyag az eredeti. De persze simán lehet, hog nem úszom meg, és be kell vonjam valamivel.
pb_2007-11-13 12:32:40 // 35775
	Ha gyári állapotra törekednél, akkor nem krómosítanál.)) A gyári műszerfalon nincs bevonat? Csak a sima műanyag van?
	
pb_2007-11-13 12:30:35 // 35774
	SZtem is ez a +oldás a legjobb.
	
Dekka2007-11-13 12:04:10 // 35773
	ja, aszittem boros a muszerfal, de azt is csinalhatod, nem keves penzert, hogyha nincs donor,amibol muszerfalat nyulhatnal, h szinten a muanyagossal, ujra kionteted,leveszi a mintat meg minden,aztan ujraonti, es akkor nem latszik a "heggesztes" :)
	
Ferke2007-11-13 11:59:12 // 35772
	Nem szeretném újrabőröztetni, mert originali állapotra törekszem. A bőr meg nem az.:)
	

