
Kazes☻2025-12-26 18:51:46 // 3782
GT Ɨ|ѯ2025-12-26 16:52:57 // 3781
Kazes☻2025-12-26 15:19:47 // 3780
GT Ɨ|ѯ2025-11-27 08:07:30 // 3779
GT Ɨ|ѯ2025-11-24 16:49:19 // 3778
Kazes☻2025-11-21 15:46:08 // 3777
GT Ɨ|ѯ2025-11-21 07:59:37 // 3776
Kazes☻2025-11-20 12:27:55 // 3775
GT Ɨ|ѯ2025-11-19 07:04:34 // 3774
Kazes☻2025-11-18 15:05:56 // 3773
GT Ɨ|ѯ2025-11-18 06:50:39 // 3772
Kazes☻2025-11-18 00:10:15 // 3771
GT Ɨ|ѯ2025-11-17 18:40:59 // 3770
Kazes☻2025-11-17 11:46:06 // 3769
GT Ɨ|ѯ2025-11-17 06:54:46 // 3768
Kazes☻2025-11-16 14:39:47 // 3767
GT Ɨ|ѯ2025-11-12 13:12:21 // 3766
Kazes☻2025-11-12 12:44:08 // 3765
GT Ɨ|ѯ2025-10-29 05:35:13 // 3764
GT Ɨ|ѯ2025-10-22 06:01:13 // 3763
GT Ɨ|ѯ2025-10-16 19:49:36 // 3762
GT Ɨ|ѯ2025-10-13 17:54:25 // 3761
GT Ɨ|ѯ2025-10-10 18:23:29 // 3760

A mozdonygyártás eredete a Nicola Romeo ALFA felvásárlásában rejlik. Az első világháború alatt az Ing. Nicola Romeo Anonim Olasz Társaságnak sikerült olyan likviditást felhalmoznia, hogy 1918-ban három vasúti vállalkozóval foglalkozó céget is képes volt felvenni: a Saronno Gépipari Építkezéseit, a Nápolyi Déli Vasúti Irodákat és a Római Vasúti Irodákat.
A beszerzett gyáraknak köszönhetően megkezdte az ilyen típusú elosztók gyártását a Nicola Romeo vezette cég, amely időközben Alfa Romeo-ra változtatta a nevét.
Az Alfa Romeo vasúti kocsikat gyártott Nápolyban és mozdonyokat (elektromos és gőzös egyaránt) Saronnóban. Ehelyett Rómában vasúti autókat javítottak. Az Alfa Romeo által gyártott villamos mozdonyok magas technológiai szintjükről ismertek, és széles körben foglalkoztatták őket az olasz állami vasutak konvojaiban.
GT Ɨ|ѯ2025-10-08 10:30:59 // 3759
Kazes☻2025-10-07 23:44:08 // 3758
GT Ɨ|ѯ2025-10-07 08:30:10 // 3757
Kazes☻2025-10-07 00:13:59 // 3756
GT Ɨ|ѯ2025-10-06 20:40:57 // 3755
GT Ɨ|ѯ2025-10-05 08:05:34 // 3754
Kazes☻2025-10-04 22:52:02 // 3752
GT Ɨ|ѯ2025-10-04 16:50:51 // 3751
Alfa Romeo Giulietta Spider Veloce
GT Ɨ|ѯ2025-10-04 10:34:25 // 3750
Kazes☻2025-10-01 23:25:48 // 3749
GT Ɨ|ѯ2025-10-01 20:29:20 // 3748
Kazes☻2025-09-30 00:11:13 // 3747
GT Ɨ|ѯ2025-09-29 17:28:49 // 3746
Kazes☻2025-09-28 23:58:08 // 3745
GT Ɨ|ѯ2025-09-26 07:25:57 // 3744
GT Ɨ|ѯ2025-09-25 16:47:52 // 3743
Kazes☻2025-09-24 20:06:12 // 3742
GT Ɨ|ѯ2025-09-24 06:59:07 // 3741
Kazes☻2025-09-23 13:25:10 // 3740
GT Ɨ|ѯ2025-09-23 05:54:16 // 3739
Kazes☻2025-09-23 00:12:03 // 3738
GT Ɨ|ѯ2025-09-19 18:45:50 // 3737
Kazes☻2025-09-19 17:01:01 // 3736
GT Ɨ|ѯ2025-09-18 07:39:35 // 3735
Kazes☻2025-09-17 21:23:29 // 3734
GT Ɨ|ѯ2025-09-17 15:33:15 // 3733




















































