Blog
Fájó szívvel, de elengedtem a 166-os t az életemből. Közel 15 év és 143 000 együttöltött kilométer után eladásra került a családi NagyVad..Rengeteg családi utazáson, kirándulásban volt hű társunk. Mindig jó hírét fogom terjeszteni az Alfa Rómeonak, az Amore-nak, és az Alfások közösségének! Üdv minde Tovább »
Motul 8100 X-Cess 5W-40 5L Mahle-knecht olajszűrő A hátramenő fém fékcső el volt rohadva, műszaki előtt cserélni kellett. Tovább »
Nagyobb pedáleró kellett már a kuplung kinyomásához, így azt gondoltam cseréljük ki amit kell..legyen ismét jó :) Kapott egy: komplett kuplungszettet (Valeo), főtengelyszimmeringet (Corteco) gyári nyelestengelyszimmeringet (ami egyben a kinyomócsapágyat is vezeti.) 2l Tutela váltóolaj Tovább »
Kevés kilométer megy az Alfába, tavaly nem is tettem fel a nyári szettet..most bepótolva :) Tovább »
P1320 as hibakód ismét. Vezérlés Szinkronizációs hiba. Pedig csak egy sima olajcsere volt az elképzelés..Ami cserélve lett: Vezérlés szett vízpumpával Vezérműtengely jeladó (Bosch) Hosszbordás szíj Motul 8100 motorolaj Mann olajszűrő Valeo üzemanyagszűrő Denckermann pollenszűrő hatsó fékbeté Tovább »
Autó adatlap
- Típus:166 2,4 JTD Progression
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:szürke
- Jellemzők:
2002 07. havi forgalombahelyezés,131 000km - Extrák:
Magyarországi "szegényes" gyári extrák :)
Szervízkönyv
17"-os Technomagnessio felni - Egyéb:
2008.02hó :az autót nagyszervíz után vettem át a kereskedötől(Csiki-Bege),ugyanis sikerült bele alkudni a vételárba a full nagyszervízt+friss műszaki+zöldkártya.
Nem csalódtam bennük,a friss műszaki valóban annak megfelelő állapotot takar!!(ennek érdekében,az átadás elött még a hátsó stabilizátort is kicserélték komplett!)
Az autó nem hibátlan,látható sérülések(kavicsos az eleje) vannak,de nyilván nem is új autót vettem:)