futóműállítás + téli gumik feltéve
és akkor itt engedem el a kezét.
amíg megy megy, de elkezdtem nézni az utódját.
egyelőre giulietta, de nem biztos hogy márkahű maradok.
az asszony kia-ja nagyon jó az 1,4 turbó motorral, és nagyobb, mint giu, és jobban felszerelt :(
a prius meg a gyereknek tetszik...
két év műszaki.
- generátor csere (ennek nem örültem...)
- két oldalt felső lengőkar csere (ezt gondoltam)
- új ablaktörlő
- kipufogórendszer gumitartók kicserélése
ki lett tisztítva a map szenzor és az egr.
- kuplung pedál kapcsoló
- egr hűtő (bontott)
- olaj (motul x-clean)
- olajszűrő (mahle)
- levegőszűrő (jcp)
- gázolajszűrő (jcp)
- pollenszűrő (jcp)
- szervoolaj (ferodo)
- fékfolyadék (ferodo)
- visszapillantő tülör mindkét oldalon (wezel)
hatulja után, az eleje:
- veztengely pozicio szenzor (emiatt megint trelerrel ment szervízbe)
- lengescsillapito Bilstein (mindkét oldal)
- porvédő + utkozo (mindkét oldal)
- toronyszilent mindkét oldal
-
elszakadt a sebváltó bowden.
hármasban maradt. így inkább tréler a szerelőhöz.
váltó bowden csere.
hátsó lengéscsillapító mindkét oldalon: Magnum
Hátsó rugó mindkét oldalon: Lesjofors
Hátsó toronyszilent mindkét odlalon: Kayaba
Hátsó lengéscsillapító porvédő mindkét oldalon: Kayaba
Hátsó kitámasztó stab mindkét oldalon: Moog
olajcsere: motul 5w40
olajszűrő: bosch
levegő, gázolaj, pollen: JCP
kuplung főhenger: TRW
Kuplung munkahenger: TRW
fékolaj: TEXTAR
szervoolaj, és hűtőközeg csere
cserélve lettek az első stabpálcák SOS, mert horror hangot adtak a budapesti utakon.
most meg a kipuffogó kezdett zörögni-csörögni.
ezek lettek cserélve:
féltengely 3 ágú csillag - jobb és bal
féltengely gumiharang külső, belső - jobb és bal
egr szelep (marelli)
első stabszilent
hátsó váltótartó bak