Éreztem, hogy nem lehet tovább húzni, dehát az idő...
Szóval már egyeztettem Csörivel, hogy vinném, de sehogy nem fér(t) bele az év végébe.
Úgyhogy az év eleje megint egyeztetéssel kezdődik majd.
Az ok:
már nagyon nehezen veszi az egyest, kettest, és a kuplung fogási pontja is nehezen található, szóval valszeg kuplung és kettőstömegű csere lesz ebből, de ezt rábízom a szakemberre, hogy mi a gond.
Addig is áll, és pihen.
4 db kleber krisalp hp3 205/55 r16
tegnap egyedül mentem vele vissza pestre, és úgy baromira jó volt menni. szólt a zene, suhantunk, igazából bántam, hogy megérkeztem, pedig nem a legrövidebb úton mentem.
néha elgondolkodom, hogy eladom és veszek egy újabbat, de alfából nincs olyan amit vennék...persze offosat találnék...
de ilyenkor mindig meggondolom magam. hiába...mint egy büdös lotyó. néha szívat, de tudja mikor jön el a pillanat, hogy kényeztessen, mert sok van már a rovásán...aztán persze nem bír magával újra szivatni fog...és akkor jön a kérdés, hogy meddig tart a türelem irányába...
tuti nőből van az alfa...
tuti
Budaörs, Oláh Attila.
végtelenül segítőkészek. Beállították hátul, majd elöl. Elől több mint 1 cm volt benne.
Most újra olyan, ahogy gondolom, hogy jó.
Sajnos a két első gumi valszeg cserés lesz, de szerintük ezt a szezont még kihúzza, de a gumisuk szabin van, így nem ellenőrizték.Emiatt megyek még gumishoz, felniket, és gumikat ellenőriztetni.
Jah...mikor átnézték a futóművet, azt mondták ez az első alfa amin nem lóg semmi, meglepődtek. :)
olajcsere, szűrök, egr-map szenzor tisztítás..stb...
természetesen várpalotán.
Meguntam, hogy millió kábel az autóban, és össze-vissza van kötve minden mindenhova.
Így röpült a pio fejegység, a nokia kihangosító, meg amit találtam.
Bekerült egy pio BT fejegység. ugyanolyan, mint az előző volt, csak annak a kékfogas változata. Most működik a kihangosítás, meg szól a zene, meg a rádió...minden fasza, csak a jobb első hangszóró nem, valszeg kábelszakadás...majd egyszer...most jó így.
Várpalotán (hol máshol) jártunk.
magasnyomású felújítás, mert már rosszul voltunk a gázolajszagtól.
Aztán lett egy szelepfedéltömítés csere, egy főtengelyszimering csere, meg kapott új vezérműszíjat, mert a maestro úgy gondolta, hogy kell, én meg hiszek neki.
Be lett állítva a futómű.
Aztán olyan apróságok lettek még, mint bal első belső kilincs csere, mert nem rugózott, utasoldali légzsák fedél lett cserélve, most nem áll ki, és a legfontosabb, hogy a lekopott első embléma újra lett cserélve.
sötétben egy 90 fokos jobbkanyar szélén nagy gödör. nagy csattanás, utána dübörgés...
megállás, kerék lapos. pótkerék nincs, csak defektjavító... (hogy az a jó...k....a.... annak aki kitalálta...)
mentés...irány a gumis...felni horpadt, gumi jó. Felni görgőzés, gumi vissza...
próba...
valami nem okés, mintha úszna az autó, és a kormányzás sem közvetlen, úgyhogy most irány egy futóműves átvizsgálásra...
tetejében még az ablakmosó is kifogyott. feltöltöm, egyet spriccelek...majd...illa-berek-náda-kerek...az ablakmosó folyadéknak nyoma veszett...2 liter...szóval valahol ereszt...bár tócsa nem volt a kocsi alatt...
kapott két év műszakit, meg két alsó lengőkart, meg két kézifékkötelet.
lent voltam egy hetet a balatonnál...este mikor már hűvös volt, nekiálltam baszkurálni a vezetékeket.
rádió ki, ha már kint volt, akkor gondoltam megnézem, hogy a középső műszeren az óra mutatója miért nem látszik. kicseréltem az izzókat, amik amúgy jók voltak, és semmi változás...számomra rejtély...ahogy az is, hogy a világítás felkapcsolásakor, mirt csökken a műszerek fényereje...de lehet, ez nem gond.
de vissza a madzagokhoz. Emlékszem, hogy a kollégám miket kötött össze.Na azt szétszedtem, és lőn csoda...működik a távirányítással a kp zár. hurrá. most a rádió nem szól.
nah...akkor kössük máshogy. Most szól a rádió, működik a kp zár...minden fasza! oh wait! recseg bizonyos hangerő felett.
szétszedem a hangszóró kábeleket, és kiderül, hogyha a bal elsőt csatlakoztatom, akkor recseg. ha nem, akkor jó.
igen, de a nokia bt kihangosító sem szól, ha nincs bal első hangszóró...
filó..egyelőre nincs kihangosítás, de ne recsegjen...
majd legközelebb jobban szétszedem...most már ha beledöglök is megcsinálom... :)
összerak, örül...oh wait...a kormányvezérlő ha nincs gyújtás, és be van kapcsolva a rádió, akkor automatán emeli a hangerőt... ezt nem hiszem el....
egyelőre feature-ként élem meg, mert így tuti nem marad bekapcsolva a rádió, ha megérkezem...
amúgy meg vagyok elégedve az autóval. bár olvasom itt az 5-6 literes fogyasztásokat, de nekem 6,7 alá nem ment, igaz autópályázom főleg 140-150 körüli sebességgel, meg klímával, aztán pesti dugó....de azért el tudnám viselni a 6 literes fogyasztást....az 5-öt mégjobban...főleg hogy 1,5 hónap alatt belement 5ezer km...