Blog
Kicserélődtek a hátsó lengéscsillapítók is Koni-ra illetve a hátsó betétek is cserére érettek, így most már ezek is újak. Km.: kb. 250300 Tovább »
Az első gátlók már igencsak viseltesek, szerencsémre szembe jött velem egy szett igen jó árú Koni Sport gátló, így most az elsőket, egy pár héten belül pedig a hátsókat is lecserélem és végre összeáll a vas. Persze néhány dolog még előkerült időközben (felütközés gátló és társai), volt egy kis karos Tovább »
Végre valahára belekerült az ugrálós gyári fejegység helyére egy loudlink egység és egy új Dunlop gumiszőnyeg szett. Remélem ez végre nem eszi meg az összes bőr cipőm sarkát... Tovább »
Az összes gumi tömítés cseréje, klíma hütő csere (a csatlakozásnál elfáradt az előző), tisztítás, töltés. Tanulság: ebbe se kezdjünk bele úgy, hogy ááá tuti, hogy csak egy 20-as lesz, mert csak tölti kell. Cserébe viszont jéghideg a klíma. Tovább »
Autó adatlap
- Típus:166 2.5 V6
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:Sötétkék metál
- Jellemzők:
214.000 kilóméterrel vettem a győri Alfa szalonból. Magyarországra rendelték bőrön kívül talán az összes extrával. Az előző tulajdonos igénytelensége miatt a belső tér kissé viseltes volt, de szépen lassan próbálom helyre hozni, így már új váltóbőrt, egy komplett vegyszeres belső takarítást, műszerfalápolást kapott és egészen kezd pofásodni.:D
A 7 hónapos állás, amíg a kereskedésben várt az új gazdira nem tett túlzottan jót, viszont a folyamatosan törődés úgy tűnik, hogy jól esik neki, hiszen napról napra szebben megy.
A V6-ot imádom, a váltóját szintén...eddig úgy érzem nagyon jó döntés volt. Igazi Cuero Sportivo érzés..:D - Extrák:
Xenon, Navi, CD-tár, váltózár, igényes 3M sötétítés az egész autón, 6-os manuális váltó. - Egyéb:
Hamarosan megy bele a 3 vagy 4 fejes Interceptor és akkor rettegjetek pályabetyár BMW-sek.:D