Blog
A festés hasonló képpen alakul, mint az alapozás. Festeni nem kívánt felületek leragasztása, zsírtalanító, portalanítás, festékkeverés, fújás. Itt is 2x, egyenként keresztbe fújt réteget szokok fújni a megfelelő takarás, ill. a foltok keletkezésének elkerülése végett. Metál és gyöngyháznál különösen Tovább »
Az alapozót általában 2 napig állni hagyom (nagy melegben bőven elég 1 nap is), nehogy festés után még beüljön. Ezután az alapozott felületet 400-as száraz csiszolóval meg kell csiszolni, hogy egyenletes felületet kapjunk. A hibajelző spray itt mutatja meg, hogy a felületen hol maradtak apró, akár t Tovább »
Az alapozás megkezdése előtt a festeni nem kívánt részeket le kell takarni. Elég a csiszolt helyeket alapozni, nem kell az egész felületet. Ha előkészítettük a felületet, letöröljük zsírtalanító szerrel (nem acetonnal vagy nitro hígítóval!!!). Mikor ez leszárad a felületről, áttöröljük portörlő kend Tovább »
Ehhez először is meg kellett csiszolni az egész javított felületet 120-as száraz csiszolóval, géppel! Sőt! kicsit tovább kell csiszolni, mint csupán a sérült részek. A megmaradt mélyedésekbe, amelyekbe nem csiszol bele a gép, kézzel meg kell kicsit csiszolni. Ha ez megvan, a keletkező port kompressz Tovább »
A karosszérián megmaradt horpadásokról és közelebbi környékükről leköszörültem sarokcsiszolóval a festéket, egészen a csupasz lemezig. A lerakódott port egy ronggyal letöröltem, hogy tiszta legyen a terep. Egy filctollal berajzoltam a horpadások legmélyebb vonalát ill. a körvonalait. Ezután egy vast Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 Sportwagon
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:"Grigio Lipari"
- Jellemzők:
1. Gyönyörű!
2. Megy mint az állat.
és ALFA! :-) - Extrák:
Aut. klíma, el. ablakok... Sajna mindent még nem tudok róla.