Autó adatlap

  • Típus:156 2.5 V6
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:2001
  • Színe:Sötétszürke
  • Jellemzők:
    Bő két éves volt mikor vették szüleim, majd 7 évesen vettem meg tőlük. Most sokkal jobb állapotban van mint 2 évesen. Az első tulajdonosa nagyon elhanyagolta. Nagyon jó motorikusan, az autómata váltót nagyon szereten, rángatás nélkül vált, nagyon intelligens. A fogyasztás egyáltalán nem sok, rendszeresen járok autópályán hosszabb utakra, átlag 10-11 liter jön ki egy 150-es tempó mellett. 10-re minden további nélkül leszorítható egy 130-as tempóval. Városban már más a helyzet, ott elfogy 15 is százon, de nem is azért tartom, mert városban autózgatok.
    A 6 henger hangja nagyon brutál, van sportdob, de igazából nélküle is nagyon jó hangja volt. A motor design-tanilag sem utolsó, a 6 polírozott légtorok igazi műalkotás, sokszor kérdezték már, hogy hol tuningoltattam, de mint tudjuk ez gyári "feature", nem tuning.
    Az úttartása nagyon jó, ha rendszeresen cserélve vannak a silentek, szinte fekszik a kanyarban. Valószínü ebben annak is szerepe van, hogy a 2.5-ös benzinesek erősített futóművel jöttek ki gyárilag. Az ülések oldaltartása kitűnő, nem sok középkategóriás autóban van hasonló.

    Ami gond volt vele 6 év alatt:
    a gyujtáskapcsolót és a generátort kellett cserélni. Valószínü ezek összefüggtek, mert nem sokkal egymás után kellett cserélni őket. A generátor "nyírhatta ki" a gyujtáskapcsolót, ami valószínüleg azért történt meg, mert a generátort védő kis műanyaglemez hiányzott (éljen az előző tulaj...), és nem védte semmi a nedvességtől az évek alatt. Néha felvillan a légzsák jelző lámpa, de ez típushiba, sajnos az előző 156-osnál is jellemző volt.
  • Extrák:
    Bőrön kívül szinte full extra. Küszöbspoiler, alufelni, fólia.

Fotóalbum