Blog
Béke poraira :( Az autó végül bontóban végezte. Mérlegeltem rengeteget, de egyszerűen nem érte volna meg a felújítás, maximum szerelemből. Örülök, hogy egy alfa tulaja lehettem, és remélem nem utoljára. Sziasztok! Tovább »
Szeptember végén a következőket cseréltettem ki: 177 500 km -kuplungszerkezet kompletten -első kerékcsapágyak -vezérműszíjak és feszítőgörgők ami még fontos: fékcsövek cseréje, hátsó fékpofák és fékdobok cseréje, kipufogórendszer csere, na és a kormánymű fossa az olajat, mostmár elég durván Tovább »
Nos, kicseréltem a hátsó csapágyakat, nyilván már mindkettőt, mert ha az egyik megadta magát, akkor a másik se igen húzza már sokáig... kifejezetten halkabb lett a kocsi :) ~172000 km Tovább »
Ma reggel néhány km megtétele után először nyikorgást hallottam a jobb oldalról, majd egyértelmű morgást, utána elkezdett ütni a jobb hátsó kerék. Gyorsan megálltam, és látom, hogy kicsit kotyog a kerék. Levettem a csapágy anyájának a fedőjét, és teli volt fémporral...innentől egyértelmű a dolog: me Tovább »
Autó adatlap
- Típus:33 1.5 ie
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1992
- Színe:piros
- Jellemzők:
Kissé leharcolt állapotban lévő 33-as. Egyelőre az alapvető dolgok javítása ill. karbantartása következik, amire szükség van. Így kuplungcsere, vezérlés csere, olaj, gyertya, szűrők stb. - Extrák:
Elektromos ablak, központi zár, riasztó, szervó