KM: 153000
Ezeket használtam:
Csiszolóvászon, P60, P100, majd 220-as sima festékbolti csiszolószivacs, aztán ezek:
INDASA™ Csiszolószivacs (P800)
3M™ 03810 Csiszolószivacs 115x140mm (V.Fine)
Ezeket itt vettem: http://www.carcolor.hu/shop/hu/48-csiszoloszivacsok
Szóval ezeket vetettem be, nagyjából 3 óra volt / oldal a csiszolgatás. Sajnos a csapszeget is úgy verték ki a féknyeregből, hogy közben odab*sztak annak is. Meg voltak egyéb kavicsnyomok, ezeket kicsiszoltam a féknyeregből, hogy ne legyen rajta lyuk. Elvoltam vele. Mivel nem szereltem le, ezért a belső oldalához nem fértem annyira oda, hogy ott is tökéletesen lecsiszoljam, de ez már így is nagyon szép lett, ez úgyis csak esztétikai dolog, belső oldal nem látszik. Hamarosan a hátsónak is nekieesek, legyen egyforma az árnyalat :) Az nincs lekopva, és kisebb is.
K2 féknyereg festék: Pl itt: https://www.karasna.hu/spd/L346CE/K2-BRAKE-CALIPER-paint-400ml-piros-feknyereg-feste
Azért ez, mert kimondottan írták hogy fényes, és tényleg az :) Jó árnyalat és fényes :)
Alapozónak: null' target='_blank'http://www.motipspray.hu/webshop/festekek/very-well-szurke-benzin-es-olajallo-akril-alapozo-400ml//a' target='_blank'>http://www.motipspray.hu/webshop/festekek/very-well-szurke-benzin-es-olajallo-akril-alapozo-400ml/
Ezt 3 rétegben, rétegek között 15 pewrc szünet, vigyázva nehogy megfolyjon. Utána 2 óra száradás, majd a festék, 1 réteg, 15 perc szünet, még egy réteg, aztán a tárcsáról lemostam nitróval ahol ráment, aztán hagytam 24 óra száradást, és utána matrica.
Köszönhetően az egyébként csodaszép 18"-as Q2 felnik ritka küllőzésének, eléggé szem előtt vannak a féknyergek, így valamit kezdenem kellett velük, hogy az autóhoz méltóan nézzenek ki. Gondolkoztam, hogy a gyári szürke-ezüst színüket kapják vissza vagy legyenek esetleg feketék, ezért végül pirosak lettek :)
Nagyon jól áll neki.