Szerencsére nem igazán kellett az autóhoz hozzányúlni. Mindössze kétszer kellett soron kívül felnyitni a motorháztetőt (az ilyen korú autónál a heti egy rápillantás szerintem alap dolog)
1.: Kicseréltem az akkumulátor negatív saruját a hozzátartozó kábelekkel együtt, mert a régi saru csavarja eltört és ez volt a leggyorsabb megoldás a javításra, volt otthon másik kábel így ki sem kellett mozdulni
2.: Beszereltem a Fairlane-től vásárolt xenon szettet, 4300K-es így nem zavaró a színe és még csak nem is villantanak rám a szembejövők hála a projektoros felépítésnek :) Arról nem beszélve, hogy végre látok este is
Ma megállítottak a fakabátok és adtak egy csekket a xenon izzók miatt. Persze pont a jövő héten akartam visszarakni a halogéneket, mivel hallottam/olvastam, hogy rászálltak a xenonra és a fóliára. Elkéstem vele, de azért kicseréltem valamint kitisztítottam a lámpabelsőket is.
Xenon beszerelve (35W 6000K). Tetszik. :)
2006 decemberben vettem egy 4300K-s Smart4Cars Xenon szettet Lokfer cartárstól.
Egyszerű beépíteni, bevált, nincs vele gond.
Sötétben valamivel jobban látni vele, de párás, esős időben jön ki igazán az előnye.
A fényszóróüveg koszolódása sajna nagyban rontja a fényét, így kénytelen voltam rászokni a rendszeres fényszórómosásra ;) -> új terv: fényszórómosó.