Fórum >> Típusok >> 4C

GTVili2014-03-05 08:17:45 // 394
Kúúúúúva szép az új lámpa!!!!!!! :-)))))))
Tuningman2014-03-05 00:23:56 // 393
Bitang az biztos:D

Érdemes egy pillantást vetni a gumira is:))
Chianti2014-03-04 22:59:49 // 392
ezt = 4C Spider :o)
Chianti2014-03-04 16:17:29 // 391
nos igen...valahogy így kell kinéznie 1 igazán dögös sportkocsinak...ha a 4C tetszett, ezt imádni fogják...fehérben nagyon ütős! :o)
Ollah2014-02-24 08:01:38 // 390
Negyedik hsz utolsó sora:

"Best vehicle (it’s not a car) to have as a “safety car” but it’s so quick the Alfa will lead by the first corner"
:)
Jimmi T.2014-02-23 11:17:20 // 389
Chianti2014-02-15 00:20:03 // 388
bár korábban valahol azt írtam jobban tetszik a 8C, most hogy végignéztem pár videót meg fotót...azért meg tudnék barátkozni 4C első lámpáival is...az pedig hogy 1 Alfa lett a tavalyi év legszebb autója...hát hogy is mondjam...végre a megérdemelt helyére került a márka!!! és ahogy az autós világ szakértőinek véleményét látom, hallom, olvasom... kezdik elhinni hogy van élet a német autóiparon túl is...nem is akármilyen!!! nos a magam részéről további sport sikereket kívánok ennek a csodálatos autónak, illetve szeretett márkánknak... :o) ...aztán ha hazatérek és még meglesz, mindenképp meg fogom nézni élőben is!!!
Rohodi Mihály2014-02-14 14:21:32 // 387
Kedves Cartársak!
Az Autóház Budaörs márkakereskedés vezetőjeként, és egyben Alfa fan-ként a legnagyobb tisztelettel azt szeretném ennek a kis közösségnek a tagjaitól kérni, hogy ha bárki bármilyen úton lencsevégre kapja/kapta azt a 4C-t, ami elsőként érkezett kis hazánkba, a kéréseknek megfelelően ne posztolja és ossza meg különböző weboldalakon, mert ezzel az Autóház Budaörsnek, és azoknak a kollégáknak okoz kellemetlenséget, akik titokban, az Alfa rajongóknak lelkesen megmutatták az újdonságot. Ez a kérés nem az Autóház Budaörs dilije és irigysége, hanem az importőri képviselet utasítása az Autóház Budaörs felé - amit ezeknek a képeknek a közzétételével nem tartunk be, és ez kellemetlen helyzetet teremt.
Az autó sorsáról nincs információnk jelenleg, és sem a műszaki felkészítése, sem a hivatalos bemutatása nem történt még meg, ezért tiltja az importőr akár azt is, hogy bárkinek bemutassuk ezt az autót.
Biztosak lehettek benne, hogy abban a pillanatban, amikor a modell már bemutatható, kommunikálható lesz, elsők között fogtok tájékoztatást kapni róla.
Jómagam is abban bízom, hogy mihamarabb mindenki gyönyörködhet ebben a szépségben, szalonunkban akár.
Köszönöm megértéseteket, Alfás baráti üdvözlettel:
Rohodi Mihály
vm2014-02-14 12:37:48 // 386
Amúgy meg el kell menni zsarunak Dubai-ba. Ott előbb-utóbb feltűnik ;-)
Putyesz2014-02-14 12:34:27 // 385
mondasz valamit :)
vm2014-02-14 12:28:53 // 384
A "hol" a legkisebb gond ;-)
Martika832014-02-14 12:18:30 // 383
Hol kell leadni a rendelést..?
GT Ɨ|ѯ2014-02-13 20:07:53 // 382


Akár mehetne is tömegbe..:-)))
Tuningman2014-02-13 16:48:09 // 381
Egyenlőre semmit sem lehet:(
Full titokban van tartva az autó ittléte, senki semmit nem tud.
Kész csoda, hogy körbejárhattam, belenézhettem az utastérbe és a motortérbe:))
Amúgy fantasztikus élmény volt élőben látni, megtapogatni.
Csináltam pár képet de le lettem tiltva, hogy bárhova is felrakjam.
Pár hétig pihentetni kell sajna a képeket:(
Talán ennyit még szabad:))
.......................2014-02-12 17:32:53 // 380
szép
egyre jobban tetszik a fényszórója

tesztvezetni lehet?
lesz hivatalos bemutató?
Tuningman2014-02-12 17:20:53 // 379
Nincs neki baja csak mindenki ámuldozik, alulról is:D
.......................2014-02-12 16:46:56 // 378
vadiúj
és már szerelni is kell,
nofene?
Tuningman2014-02-12 16:35:17 // 377
Végre élőben is:))
Jimmi T.2014-02-11 13:56:54 // 376
Top Gear-esnyomulás
VKG231!!! (156+75)2014-02-08 21:23:05 // 375
Az elárjának is lehet értelme... :D
TSiga ( I am the TSIG)2014-02-08 21:12:03 // 374
Azért az F7 -et lehetett volna használni. Az a helyesírás -ellenőrzés.
Elárják= elérjék
Dologtak= dolgoztak

Amúgy a hír örvendetes.
msd2014-01-29 21:31:29 // 373
Igazságos végeredmény született :))) Alfa > BMW > Mercedes :D
Zsolt1552014-01-29 20:38:42 // 372
Meg még az is nagy kérdés, hogy a rendszámtábla hova fog kerülni az elején. Nem keveset fog kitakarni az elejéből.
Rohodi Mihály2014-01-29 20:14:11 // 371
Pótkerék nincs, és nem is rendelhető.
.......................2014-01-29 16:17:18 // 370
tényleg ,pótkerék?
van egyáltalán?
Piritu - 1.000.0002014-01-29 15:39:57 // 369
Az az a ruhamennyiség, ami pont belefér a 110 liter (-pótkerék)be :-P
(Mellesleg, ha tellene új 4C-re, lehet, hogy tényleg kidobnám a tegnap viselt pólót.)
Public Enemy2014-01-29 12:37:13 // 367
Ez valszeg a Eurosport-os szavazás végeredménye is egyben.
Ha ritkán is, de néha győz az igazság. :-))
Jimmi T.2014-01-29 09:59:54 // 366
a legszebb x1 franciáknál
Imyx2014-01-28 17:32:50 // 365
Kis hazánkba pont ideális lenne a hasmagassága :))). Lehet használni, de körültekintően, nagy sebességnél előre nem ismert úton nagy probléma is lehet.
Valószínűleg szempont volt a köridő, ezért van ennyire lent :)).
Rohodi Mihály2014-01-28 10:34:59 // 364
Hát elég alacsony...
916 Spider Cadamuro első spoilerrel vs. széria 4C vs. Maserati 4200 GT coupe



msd2014-01-28 07:52:48 // 363
Szerintem ezek csak szimplán balfaszok voltak, hogy elfogultságból fakadó szándékosságot ne feltételezzek. A "hivatalos" Nürburgring köridőben a 4C a Cayman S-el futott egyformán, ami 4.0 kg / LE, az meg nem olyan nagy különbség. A Top Gear köridőre leszek kíváncsi.
.......................2014-01-27 15:18:40 // 362
én nem tudom minek a Caymannhoz hasonlitani
a Porsche egy használható sportkocsi

a 4C ellenfele a Lotus
ezek a Pályára születtek
ahol a köridö a lényeg
BeeGee2014-01-27 14:53:06 // 361
Nincs. Hűtő, szervó, futómű, csavarkulccsal nyitható :)
Én is azt hittem hogy ott csomi van..
.......................2014-01-27 14:51:46 // 360
elöl nincs csomagtér?
akkor ott mi van?
BeeGee2014-01-27 14:47:03 // 359
Ja, a GTVé pótkerékkel 110l. Akkor majdnem jól saccoltam, csak 1/3addal kisebb.
BeeGee2014-01-27 14:46:05 // 358
Nálunk mindig az a probléma, hogy több cuccal jövünk haza, mint amennyivel elindultunk, pedig nagyon profin tömörítek a bőröndbe :) Innen kezdve mindegy, hogy mi marad itthon... :)

De tökmindegy, mert ez nem utazó autó.
BeeGee2014-01-27 14:39:23 // 357
Tényleg 110l, pedig feleakkorának tűnt mint a GTVé :)

A pick szalámi itt megfőne :)
Grando2014-01-27 14:24:12 // 356
Hajszárító, mikrosütő stb. otthon marad, és nem lesz gond. ;)
Jimmi T.2014-01-27 14:22:06 // 355
110 liter az nagyon sok ! Belefér két ember 8 napra való váltó cucca ( póló,alsónemű,zokni ) + fejenként egy-egy farmer + pulcsi+papucs+cipő. Egy nagyobb fotóaparát , térképek , töltők mindenhez, egy laptop egy 500 oldalas könyv, gyógyszerek , naptej, egy közepes rúd Pick. egy törölköző,pzs egy férfi és egy női tisztasági pack + sok kis felesleges apróság ami elfér a zugokban.
a lényeg a női útitársnak a ruhái részére átadsz egy 30-40 literes táskát az indulás előtt legalább egy héttel, és közlöd hogy ennyi a limit :-)
Halesz2014-01-27 14:01:09 // 354


Hát max egy hétvége ketten...
Ollah2014-01-27 13:58:56 // 353
Ez nagyon érdekes. Azt gondoltam volna, hogy egy 3,77 kg/1 LE vs. 4,85kg/1 LE párharcból az előbbi röhögve jön ki győztesnek pályán. Azért a tömeg/teljesítmény arányban van 28% differencia; az rohadt sok. Az több, mint egy GTA és egy 2.5 V6 között van. (Ráadásul nyúlmókusból a 4C-nek van 350, a Kajmánnak meg "csak" 290. Még ráadásabbul a könnyebb autónak ugyanakkora tömeg/teljesítmény arány mellett is fürgébbnek kellene lennie.)
Ezek szerint a Porsche-nak sokkal jobb a futóműve, gyorsabb a váltója, és jobb a féke. Meg a gumija. Sokkal jobb, nem csak jobb, hiszen a 4C eleve nem annyira komfortos, inkább pályanapokra készült gép, ellenben a Porsche-val. Tehát eleve keményebb, durvább kellene, hogy legyen.
Illetve egy szívót ennyivel könnyebb jól kiautózni, mint egy turbóst.
Meg a jelvény is biztos hoz egy kis extra tapadást. :P
BeeGee2014-01-27 12:06:27 // 352
A 4Cnek konkrétan feleakkora :)

Amit én sose értettem, hitelkártyás utazás. Az oké hogy nem csomagolsz zsömlét az útra, mint Velencébe az Ibusszal, de nem vagy ugyanabban a ruhában egy hétig. Amit veszel, otthagyod? :)
msd2014-01-26 21:00:00 // 351
A változatosság kedvéért... Alfa Romeo 4C vs Porsche Cayman on track :D
GTPeti2014-01-25 16:50:44 // 350
:) Nekem a tetős változat tökéletesen elég. Még két bnő+csomagokkal is az lenne. :)))
(Na jó ez csak vízió. - a szerk. B)
Piritu - 1.000.0002014-01-25 16:47:27 // 349
Nincs semmi gáz. A Spider 110 literje - benne a pótkerékkel - is elég két embernek két hétre.
Az a fontos, hogy a hitelkártya is fel legyen töltve :-DD
GTPeti2014-01-25 16:32:25 // 348
Fogadjunk, hogy egy 4C esetén még a csajok is képesek kompromisszumra... B)
msd2014-01-25 16:29:57 // 347
Köszi. :)

"ezzel aztán nem viszed el a csajodat egy hétvégére"

Challenge accepted! :D
Tedi2014-01-25 15:51:45 // 346
Röviden, tömören: barmok :D

4-cél dicsérték a lóerő/súly arányt és ebből fakadóan ezt a vasat hozták ki a legjobban gyorsulónak. Bejött nekik a launch control is.
Viszont fennakadt a forma azon, hogy kicsi csomagtér, és hogy ezzel aztán nem viszed el a csajodat egy hétvégére. (pffffffff, erről ez a véleményem) Motorhang: legjobb.

Az RCZ-nél pont ezt dicsére a csávó (mit mást, lófasz az autó), hogy nagy a csomagtér, meg 2+2 forma elfér benne. Mondjuk ez szvsz úgy 2+2, ahogy a 916-os GTV-nk :)
megpendítette, hogy ő az egyetlen elsőkerekes a mezőnyben. Motorhang: so-so.
Jó fékek, ahhoz képest, hogy elsőkerekes, nem annyira szar pályán, elég erős a motor.

Lotus Elise: nyilván a súlycsökkentés pozitívum, de mivel nagyon alacsony, beszállni még csak-csak, kiszállni azért elég vicces, (Ezt is ki nem szarja le?!) alacsony hasmagassága miatt vigyázni kell a garázsból kiállásnál. Motorhang: no comment.

Cayman: középmotor, 50-50 százalék súlyelosztás, némi csomagtér, 270 ló, kicsit több, mint a 4C-é, de dupla olyan nehéz. Motorhang fasza.

Ami még: sok különbséget nem láttak az Elise és a 4C között, mindkettő a vezetési élményre megy rá nagyon keményen, kormányzásuk nagyon közvetlen, mindkettő pályanapra való, de az Alfa a hétköznapokban picit használhatóbb. A Cayman inkább való a hétköznapokra, mint pályára, sőt.
Gyorsulásban az Alfa, fékezésben az Elise szerintük a legjobb, hangban az RCZ-t szerették, mert sokkal halkabb a többinél (heeeeee?????)

Szóval tényleg barmok :D Vannak értelmes meglátásaik, pl. nem feltétlenül az volt a vezérelv, hogy luxus, meg nyugi legyen, hanem számított a 4C-nél és az Elise-nél, hogy ezek kemény sportvasak, nem tunyult, multifunkciós szarok.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.