Fórum >> Típusok >> 4C

.......................2014-05-16 17:07:43 // 540
az tegye fel a kezét aki vesz itt az AlfaAmoren majd 4C
.......................2014-05-16 17:02:48 // 539
szép a dicsö mult meg minden,

de a VW úgy csinált egy Veyront ,hogy közben kiszolgálta a "Népet"
mert ugye egy autógyár abból él

ezzel szemben az Alfa szarik a Népre (mivel nem gyártanak szinte semmit,nincs Kombi pl a kínálatban)

és így tök más a leányzó fekvése,mert cserbenhagyottnak érzem magam,mivel nekem ne fejlesztenek semmit,ami van az is csak a Fiatok átdolgozott kiadása
VKG231!!! (156+75)2014-05-16 17:00:27 // 538
Tegyük hozzá azt, hogy alapvetően szerintem kb egyik Alfa sem a legjobb vásár a kategóriájában. És valószínűleg sosem volt így. Vannak megbízhatóbbak, gyorsabbak, erősebbek, de akinek Alfa kell, annak az kell.

Aztán lehet racionalizálni és venni Logan MCV-t 1.5 dci-vel. Jelenleg úgysincs annál jobb autó, főleg a magyar utakra. Ráadásul beférnek heten, eszik 4.5 litert. Össze lehet csokizni a kárpitot benne...
A klasszikus Üvegtigrises Traubis idézetet már nem is írom le.

A szerelem az szerelem, és ráadásul most tényleg olyat lehet szeretni, amilyen nincs másik. Mert az Elise egy lassan húszéves fejlesztés, az RCZ elsőkerekes és baromi nehéz, ráadásul inkább Granturismo, a Cayman pedig egész más, nem minimalista sportautó. Lássuk be, ennyire különutas dolgot az Alfa nagyon régen nem vállalt be. És milyen jól van ez így...
Tommi2014-05-16 16:54:01 // 537
Akkor a logikád szerint egy Suzuki Swift és egy Bugatti Veyron is egyforma, mert négy kerekük van és motor hajtja őket? :) A Veyron árából kijönne kb 100 új Suzuki, akkor az sem éri meg az árát? :)

Vannak olyan dolgok, amiket nem lehet számszerűsíteni és pénzben kifejezni. Egyrészt az, hogy rengeteg jól képzett mérnök hosszú ideig dolgozott rajta, fejlesztettek, tervezgettek, ez még viszonylag kézzelfogható. De az, hogy a 4C ugyanazt a kígyós-keresztes emblémát viseli, amit például az 1931-ben Mille Migliát nyert Tazio Nuvolari autója, nos ez pénzben nem kifejezhető. Ahogy a know-how, a 104 éves múlt, a hozzáadott szellemi érték vagy a márkaimázs is financiálisan nehezen mérhető dolog :)

A Veyronhoz kapcsolódva mégegy érdekesség: annak idején a VW pontosan tudta előre, hogy ráfizetéses lesz minden egyes autó és nyereséget sosem fog termelni. De egyszerűen demonstrálni akarták a világnak, hogy "erre is képesek vagyunk" és megcsinálták. Nyilván nem a 4C-vel fogja magát hülyére keresni a gyár, de szerintem az Alfa palettáról már nagyon hiányzott egy ilyen "erre is képesek vagyunk" típusú vas, amit meg lehet mutatni a világnak és nagyon örülök neki, hogy megépítették az olaszok.

De semmi probléma, nem vagyunk egyformák. Ha Neked nem jön be, akkor vegyél BMW-t 30 ezer euroért :)))
VKG231!!! (156+75)2014-05-16 16:02:52 // 536
Mondjuk így is másfél év a várakozási idő, de nem baj :)
Tedi2014-05-16 13:38:07 // 535
Nem. Illetve nem csak. És nem ez a legmeghatározóbb tényező.
Tedi2014-05-16 13:36:19 // 534
Most ezt had ne kezdjem el magyarázni, szerintem elég egyértelmű, hogy miért nincs köze a kettőnek egymáshoz. :)
Abarai2014-05-16 13:17:14 // 533
Ez a "nem ér annyit" kérdés halál egyszerű. Minden annyit ér, amennyiért el lehet adni (azaz van rá vevő). Ha a 4C ennyiért is eladható, akkor ér ennyit. Pont. A tetszik-nemtetszik más, azon lehet vitatkozni.
VKG231!!! (156+75)2014-05-16 12:43:45 // 532
:DDD Na ez tetszett.
vm2014-05-16 12:42:28 // 531
A lényeg, hogy ne keverjük össze a "Szerintem nem ér annyit, mert én úgy gondolom, bár igazából nem értek hozzá" mondatot a "Nem ér annyit (tényszerűen)" mondattal ;-)

Nyilván nem hasraütve, nem ok nélkül, hanem inkább kurvára átgondolva áraznak be egy autót, pláne EZT az autót, ENNYIRE kiélezett szituban.
.......................2014-05-16 12:36:03 // 530
egyszerüen nem térül meg a szerszámklts ilyen kis darabszám mellett
.......................2014-05-16 12:34:54 // 529
itt a lényeg :évi 3.500 készül belőle

ezért ennyi az ára..
quasimoto2014-05-16 12:23:53 // 528
Szosza te is tudod, hogy az a monocoque váz kurvadrága. Egy látványkarbon mkp sárvédő 150 - 400€. 1 db szaros sárvédő. Ha televágjuk a motort karbonnal ráadásul gyárival, akkor vhol 1 - 2 M között leszünk közelebb a 2 - höz. Az csak dizájn, nincs funkció. Szép, de túró. Összeállunk, sok szopással, enyhe mérgezéssel megcsináljuk mi ketten. Ezt a funkcionális karbont páran tudják elkészíteni az egész világon. Nézd meg a gyártásról a filmet.

Igen, zsebrakéta lett. Olyan puncis, nem igazi komoly kocsiforma. Szóval nem szarsz be amikor megjelenik a visszapillantóban.

De mikor volt az Alfának ilyenje? Utoljára 30 - ban. Viszont elég sok zsebrakétát gyártott. Kurvasokat. Ami nem zsebrakéta úgy hívják,hogy Ferrari...nem akarnak házon belüli ellenfelet csinálni mint pl. a Porsche a Caymannal ami ( tök hülyék ) már már jobban néz ki mint a 911 ( az új, a régit hagyjuk ).

25 - 30e€ - ért mit kapunk manapság? Egy A3 siman tud még több is lenni, ha kap pár extrát. És nem az S3. Jó az az ár. Sajnos. Mi vagyunk a csórók. Azzá tettek minket.

Azt mondjuk nem tudom meddig húzza a karbon váz? Mert a gyanta szeret öregedni. Napon melegben különösen.
msd2014-05-16 12:22:00 // 527
Egy Boeing 787-esnek is nagyrésze karbon, az pedig $120 millióba kerül, ha így nézzük a 4C kifejezetten olcsó.

:)
vm2014-05-16 12:13:09 // 526
;-)
.......................2014-05-16 12:12:06 // 525
mindkettö Carbon vázas ,könnyü építésü autó
akkor mér ne lenne köze?
Tedi2014-05-16 11:34:30 // 524
Minden tisztelet mellett...szerintem keresd fel kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed, hogy egy i3-hoz hasonlítod a 4C-t :D Köze nincs a kettőnek egymáshoz :)
Tedi2014-05-16 11:31:08 // 523
Image-építésre szánt autót csúcstechnológiával nem adhatnak olcsón, mert az kontraproduktív lenne. Bakker, ebben a vasban karbon utascella van, meg egyéb finomságok, és évi 3.500 készül belőle! Az egyediséget meg kell fizetni. Nem a marketingesek munkájával van a baj
.......................2014-05-16 10:20:08 // 522
látod ,ez ízlés és ár kérdése
nekem nem tetszik a 4C küllleme,ára
a Technika nagyon rendben van
hogy mondjak mellette is valamit a 4C 4,5 alatt van 100 on
a BMW i8 is 4,4 s alatt

szóval gratulálok a 4C tervezö mérnökeinek a technikáért
és egy nagy fekete pont a centro stlile nek mert cukorkaformát csináltak
és a Marketing osztály meg mondjon le,mert ez így eggyütt nagyon drága
Grando2014-05-16 10:08:18 // 521
Mariska néni meg jobb lekvárt főz, mint Scarlett Johansson (aki szerintem nem is tud lekvárt főzni), mégis van némi különbség itt-ott. Ehh! :)
.......................2014-05-16 09:55:58 // 519
Beschleunigung 0-100 km/h in s 7,2

jobban megy mint a Brera,vagy akár az te 166 od
Grando2014-05-16 09:36:56 // 518
BMW i3? Na menj már! :DD
.......................2014-05-16 09:13:54 // 517
azért nem ér 50ezret mert pl a Bmw ugyanekkora i3 asa pl . 35 ezer euro
abban pedig a hajtáslánc is totál új,
sőt qurvadrága akku is van benne


ha ehhez hasonlítjuk a 4C reális ára 25..30 ezer euro lenne
vm2014-05-16 00:40:24 // 516
Bizonyára... ;-)
Tommi2014-05-16 00:08:30 // 515
Költözz ki az USA-ba és vegyél ott autót :)))

Egyébként mire alapozod, hogy nem ér 50 ezer eurot? Tudod mi technika és fejlesztés van benne? :)
BeeGee2014-05-14 22:17:55 // 514
Ez azért nem igaz. Államonként változó és nem VATnak hívják, hanem Sales taxnak. Igaz hogy a legdurvább is 10%.. néhány államban 0, de nem ez a jellemző.
quasimoto2014-05-14 21:59:48 // 513
Odaát nincsen adó. Nem kisebb, nincs. Egy csomó államban. Egész Európa szív. Tradicionálisan. Az uralkodó osztály ( ez a név talán manapság hízelgő hiszen sok esetben síma bűnözőkről, pitiáner csalókról beszélünk )1000 év óta jóléti adóknak álcázott sarcokkal nyúzza a népet, aminek nagy részét ellopják. Ez tradíció. Mo ebben is sztár persze, a legsötétebb pont. A kinti árak nettók. A legtöbb ár így nézve nem alacsonyabb. Először én is sokalltam az árat, de ez a karbon váz azért nem játék. Kezdem megemészteni.
Rohodi Mihály2014-05-14 21:30:13 // 512
Ilyen "atom jól" védőcsomagolva érkezik egy új 4C a gyárból, természetesen zárt trélerben:



Rohodi Mihály2014-05-07 13:13:36 // 511
"Éppen ezért az így is kiemelkedőnek mondható, 5 másodperces eredménynél még jobbat szeretne a márka rajongóinak és a jövőbeli vásárlóknak egy része."
Már most is jobb:
Gyári adat szerint 4,5 másodperc alatt gyorsul 0-100 km/h-ra, nem pedig 5 alatt, ahogy írják a cikkben.
avvocato2014-05-06 21:11:12 // 510
Bocs, a 8c-ből készült 500 db.
GTPeti2014-05-06 20:39:01 // 509
Milyen 500 darabról beszéltek? 5000 az. Első körben... B)
avvocato2014-05-06 20:28:46 // 508
Egyébként ha egy 2 hengeres twin air mitó 5 milla, akkor 15 misi nem túlzó a 4c-ért.Persze én is jobban örülnék, ha fele ennyibe kerülne, de szerintem az 50e eurós áron is bukik a gyár 500 db-nál.
avvocato2014-05-06 20:18:31 // 507
Mivel 500 db-ot gyártanak belőle, annyit kérnek érte, amennyit nem szégyellnek. Ha pedig a menetteljesítményeket nézzük 5x ennyibe kerülő autók gyorsulnak így. Szerintem örülni kell, hogy végre készült egy igazi alfa. Dagadt ember üljön bálna mercibe, ne sportkocsiba!!!
panza2014-05-06 17:35:53 // 506
Azt, hogy "Csak így tovább".. arra értettem, hogy növelik a pacik számát! Egyébként maximálisan egyet értek veled! Azért én is kíváncsi lennék, hogy az átlag 47-es lábmérettel rendelkező átlagos 150 kilós hamburgerzabáló hogyan fogja magát bepréselni a vasba!
.......................2014-05-06 17:25:33 // 505
" ..amelyen rengeteg változtatást hajtottak végre,..

.. az autó olcsóbb lesz a tengerentúlon, mint az öreg kontinensen."

na menjen az AR a picsába,mint a VW ,az is milliókkal olcsóbban adja a passatot az USA ban

tudom most majd mindenki azzal jön hogy ott kevesebb az adó,
de engem az nem érdekel..csak a vételár

mai napig tartom hogy qurva drága
50 Ezer eurót nem ér
panza2014-05-06 17:14:43 // 504
Jimmi T.2014-05-05 15:52:16 // 503
avvocato2014-05-04 21:04:39 // 502
Hát én ma láttam a Hungaroringen a 4c-t-no meg hallottam- brutál jól néz ki elképesztően jól megy, gyönyörű a hangja. Az igazi-sajnos kihalófélben lévő-alfa értékek kompromisszummentes megtestesítője.
.......................2014-05-04 20:34:15 // 501
örülök,h valakinek tetszik a 4C
de én nem ebbe a táborba tartozom
mreni2014-05-04 20:15:32 // 500
kurvára semmi köze nincs hozzá,ma hallgattuk egész nap a hungaroringen,brutál szép
Willy2014-05-04 20:13:56 // 499
Pár kép egy fehérről



Gergő2014-05-03 11:28:13 // 498
Nyilván ilyen hangja van egy fos német Tfsi-nek...pffff
.......................2014-05-03 08:23:52 // 497
ugyanaz a hangja mint egy 2,0 TFSI DCG nek
nem rossz ,de minden nap hallok ilyet
Willy2014-05-02 15:01:11 // 496
Annyira nem szar a hangja.

Alfa 4C 0-100 & 100-0
msd2014-04-28 10:02:39 // 495
A Bárdi Autó webshopja igazán optimista.
Abarai2014-04-18 11:13:37 // 494
Akkor már ketten vagyunk a mókusok ellen. :)
Rohodi Mihály2014-04-18 10:06:57 // 493
Hát ez roppant érdekes... pedig ezen a videón a fehér 4C egy LAUNCH EDITION kell legyen, mert csak azon van beömlő nyílás az első lökhárítón a lámpatest és a fényvisszaverő sárga prizma között, ill. matt fehér színűnek is tűnik (?), ami szintén csak Launch Edition-ben létezik...
Ezután már kíváncsi leszek, a hamarosan megérkező első és egyetlen magyar Launch Edition-nak milyen lámpája lesz ténylegesen.
pettinke2014-04-18 09:53:12 // 492
vessetek a mókusok elé, de nekem a pókszem bejön.
msd2014-04-18 08:53:29 // 491
A New York Auto Show-n már a nem-spider 4C-nek is "rendes" fényszórója van. 1:10-nél látni, hogy valószínűleg miért döntöttek először a pókszem mellett, így meg egy kicsit gülü... :D De azért mégiscsak jobb.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.