Fórum >> Típusok >> 147

Csöri2010-03-15 21:20:19 // 40932
Vegyél ujjat. Pár ezer forint egy uj.
Kareszka19842010-03-15 20:52:51 // 40931
Istenkirályság :D Megcsináltam, ezexerint a kapcsolóval van a gebasz, mert a leírtakat követve felvillant a tolatólámpa...Hol lehet leg jutányosabban hozzájutni egy ilyen kapcsolóhoz? Drága? Bontott kapcsoló mennyire megbízható?
Köszi szépen :)
Csöri2010-03-15 20:39:08 // 40930
1. Húzd le a csatlakozót
2. Zár össze a 2 vezetéket egy dróttal, vagy irat tűző kapoccsal
3. Add rá a gyújtást, és chekkold a lámpát
Tibi882010-03-15 19:56:41 // 40929
Nincs rajta menet......csak egy hosszu függöleges bütyök. Am elég nehéz leszedni
fisch2010-03-15 14:53:21 // 40928
Sziasztok,

Ha ismeretségi körben valaki 147-est keres, akkor az enyém vihető :(
Az autó adatlapján és a blogban minden lényegesebb dolog megtalálható róla.
270eFt kp + hitelátvállalással eladó. Az anyagi helyzetem nem túl fényes, azért kell megválnom tőle :(
kicsikovács2010-03-14 19:04:37 // 40927
ja és köszi a képet!!
kicsikovács2010-03-14 19:03:29 // 40926
oké jó a kép,csak nem tudom fogy menetes-e vagy milyen?
Zsolti2010-03-14 18:03:14 // 40925
egy ilyet találtam
kicsikovács2010-03-14 17:48:50 // 40924
Helló,az lenne a kérdésem,hogy váltógombot szeretnék cserélni piros világítósra,hogyan lehet leszedni a régit? valaki tud e valami jó gombot? észrevételek ,tapasztalatok!
Zsolti2010-03-14 15:38:22 // 40923
Üdvözlet mindenkinek Sinsheimből.
Alfa Romeo itt is akad.


Kareszka19842010-03-14 11:59:29 // 40922
Aha, lelehet húzni róla...szóval akkor ezlesz a kapcsoló? Nem mertem b*szogtatni, hogy kicsavarom kulcsal a váltóbol, mert ugyan mit kezdenék vele? Egyedül bemértem müszerrel. Multiméternek van az a csipogó funkciója, amikor ha összeérinted a két végét, akkor sípol, hogy zárva van az áramkör. Megpróbáltam a két tücsatlakozóra ráérinteni (az állítólagos kapcsoló kivezetéseire) és az én parasztlogikám alapján, ha hátramentbe dobom a váltót, akkor sípolnia kelett volna...de nem tete, tehát elméletileg akkor ezzel lehet a bibi.
Próbáltam a csatlakozódugó két pólusára is ugyanígy ráérinteni a multiméter tapogatóit, de ott sem sípolt, csak ugrándozó értékeket muatatott a kijelző...node miután már leálltam az aknárol, jutott eszembe, hogy ahhoz, hogy ott zárva legyen az áramkör, szükséges a kontakt (sajnos nemtudom hogy mondják magyarul, amikor ráadod a gyujtást a kulcsal) is az indítókulcsal...úgyhgoy úgy sajnos nem tudtam ezt kipróbálni...
csicsho2010-03-14 11:22:16 // 40921
Egy pár hete nekem is ez volt a problémám. El volt szakadva a csatlakozónál a vezeték. Egy kis forrasztás és egy kis zsugorcső megoldotta a dolgot. Ha jól emlékszem az csatlakozó az ami a képen van.
Kareszka19842010-03-14 10:52:32 // 40920
Szép napot :)
Remélem még emlékeztek a problémámra...nem müködik a tolatólámpám. Átnéztem, az izzó okés, nincs kiégve, a biztosíték detto rendben van. Így megpróbáltam előtúrni a váltón a kapcsolót. Namost én megtaláltam a váltót, rajta meg egy kapcsoló szerűséget, mellékelek fotót is. Ez lehet a tolatólámpa kapcsolója?
Peti2010-03-13 08:02:49 // 40919
Sziasztok!
Kellene egy kis segítség közép állásban menet közben olyan mintha szorulna a kormány kb egy cm-es elmozdításnál úgy marad és vagy jobbra vagy balra húz és nem forog vissza magától a kormány tegnap voltunk szervizben azt mondták, hogy minden ok de nekem nem tetszik ha esetleg van valakinek valami ötlete azt megköszönöm.
Matteo1472010-03-12 23:48:28 // 40918
Mester, mint már oly sokszor, most is igazad volt. :) Tartályt feltöltöttem, hang nincs. :) Köszi! :)
Kareszka19842010-03-12 20:59:03 // 40917
s hogy lehetne hozzá férni? Aknábol megoldható? Vagy felülről? De akkoris hol keressem? %)
147jtd2010-03-12 20:53:15 // 40916
a kapcsoló gondolom a váltón van, legalábbis ott logikus.

nekem az alfában 240k van, és 3-4 decit eszik 10e kmeren, a golfban meg 108k van és 1 dl eszik 10e kmen.
_ÁRPÁD_2010-03-12 19:57:44 // 40915
Szép estét minden Cartás(nő)nak(nek)! Ma megjavult a futóműve a 147-nek :) már majdnem 100%-os... cserélve elöl: alsó és felső lengőkarok , stabpálcák. .....és mennyivel csendesebb lett :D
Kareszka19842010-03-12 19:17:11 // 40914
Egy kis segítségre, vagyis útbaigazításra lenne szükségem. Multkor említetem, hogy nem dolgozik a tolatólámpám... Biztosítékot megnéztem, OK, ma leszedtem a lámpát, az izzó jó benne, kipróbáltam...1x valamelyikőtök említete, hogy nézzem meg a kapcsolóját. Hol találom ezt a kapcsolót és hogyan férek hozzá? Hogy ellenőrizzem, hogy azzal lehet-e a gond?
Aprócska hiba tudom, de furdal belülről a kisördög, hogy nemtudom megoldani :):):):):)
Kareszka19842010-03-12 19:14:33 // 40913
10.000km-enként legjobb esetben is 1 literrel kevesebb lesz az olaj...ezt így kell szeretni :)
Tommaso 1592010-03-12 18:24:29 // 40912
Sziasztok!

Ma olajat cseréltem a verdán, a Valvoline Maxlife 10W40 helyett Valvoline Durablend 10W40-et tettem bele, és természetesen frissült az összes szűrő is!

A blogomban is leírtam visszamenőleg, hogy az autó 4 évig Selenia 10W40 Alfa Romeoval futott, és elég durva kezde a 4. olajcserénél enni az olajat, ezért néztem más olaj után 2009 ben (Max Life), az olajfogyi a felére csökkent, és lehet, h csak beképzelem, de szerintem a motor is kulturáltabban jár.
Most kiváncsi leszek a Durablendre, hogy az hogy fog beválni, a lényeg, h nagyon ajánlom a Max Life-ot, ha több mint 100.000 km van a gépben, és csipegeti az olajat kb 4000 km/ liter leginkább városi használatban.
Kareszka19842010-03-12 12:42:30 // 40911
picit lógnak, ha megjön ajó idő, alálesek :)
Csöri2010-03-12 10:08:37 // 40910
A kézifék köteleiddel is gond lehet.:)
_ÁRPÁD_2010-03-12 10:00:05 // 40909
Köszi, megnézem :) azt szerzek másikat...
kicsikovács2010-03-11 20:44:02 // 40908
Helló nyakamon maradt egy 1.9 jtd levegőszűrő csongrád megye! ha valakit érdekel írjon!!
Kareszka19842010-03-11 11:35:18 // 40907
fuck hó...reggel induláskor blokkoló hátsó kerekeim voltak, mivel éjaszaka felhúzott kézifékkel állt a masina...Ilyen hibába többé nem esek...
Csöri2010-03-11 09:06:02 // 40906
A motor szokott behalni. Van rajta egy kis csatlakozó, le kell róla húzni, és ha tudsz szerezni lámpa nélkül egy másik motort akkor csere.
Kareszka19842010-03-10 21:35:18 // 40905
No gyanús, hogy ehhez nem kezdünk neki :D Bár akna van...sose tudni :D
_ÁRPÁD_2010-03-10 21:14:20 // 40904
Már én is nézegettem lámpatesteket, mert igen fakó, karcos.... csak még húzom kicsit :)
Tommaso 1592010-03-10 21:05:30 // 40903
Nekem meg egyik se megy, sőőt a jobboson állítani sem tudok, mert valami fákjúbarbárba nekiugrott és a műanyag menetek le vannak darálva, szerintem lámpacsere lesz ez miatt+párásodik is.Hiába megnéztem, rendben van mögötte a porvédő is.....:-(
_ÁRPÁD_2010-03-10 21:00:06 // 40902
A balos lámpaemelő motorja állandóan megy , amikor a tompított fény világít. Persze max 1 méterre :((( Ki van akadva vagy mi lehet a hiba?
Tommaso 1592010-03-10 20:52:53 // 40901
Nem árt ha akna van, vagy meg tudják emelni az autót.

A lökösök alján van végig vagy 6 csavar, fent a motortértől vagy 4, meg a műanyag kerékjárati doboknál a karosszériába talán 2-2 csavar.

Ha flottul megy minden és megtalálsz minden csavart akkor kb 20 perc, igazából a sárvédő alatti 2-2 csavar a grízesebb, nehezebben hozzáférhető....
Kareszka19842010-03-10 19:55:37 // 40900
Nekem ez a "lökős le" egy elég komoly mütétnek hangzik...az is? Majd kikapom a régi fiattombol a szirénát, az legalább szól :D
Csöri2010-03-10 18:51:22 // 40899
Lökös le. Akkor a legjobban hozzáférhető. Állítani nem lehet rajta, marad a csere.
Kareszka19842010-03-10 17:49:07 // 40898
Lehetséges a dudán állítani? Most elég fazék hangja van, meg halk... Először megse találtam hol van, de végül ráakadtam. 2 van és a jobb olalon. Hogy tudok hozzájuk férni? Felülről elég neccesnek néz ki, be sem fér a mancsom. Alulrol még nem próbáltam...talán ez a megoldás?
Kareszka19842010-03-10 09:04:30 // 40896
Szép a háttér :P
http://www.youtube.com/watch?v=j_OHBcxFaqk
Kareszka19842010-03-10 08:59:56 // 40895
Kitapasztaltam...4000-es fordulat felett kezdődik a móka :) de ennek ára is van fogyasztás szempontjábol :D
Xixo2010-03-10 02:27:58 // 40894
A Grandéba hol van ilyen? :)) Egy laza félórát eltöltöttünk ezzel, mire a vicces elméletből, hogy ebbe nincs is eljutottunk oda, hogy city szervó=elektromos szervó.... :)))
Matteo1472010-03-09 17:13:24 // 40893
Meggyőztetek, este csekkolom azt is! :)
Zsolti2010-03-09 17:03:52 // 40892
nálam piros a kupak
blogomban van rola kép
Tommaso 1592010-03-09 16:26:44 // 40891
Az a fékfolyadék szerintem:-)

Ez fekete tartály, és piros kupa ha minden ok!

Az olajbetöltő és az utastér között keresd, egy kissé balra esik, de egy kormány is van a matricán:-)
Tommaso 1592010-03-09 16:25:11 // 40890
Gázból általában 1-2 literrel többet szoktak enni, mint bengából!
Tommaso 1592010-03-09 16:24:16 // 40889
Nem is nagyon lehet, be kell vallani, h mennyit eszik.

Gyári fogyinak is 9 liter van megadva vegyesre a 105 le-nek is, és nem is jövök ki alatta, pedig már nem nyomom koppra a gázt, és defenzíven is vezetek már..
Matteo1472010-03-09 14:27:45 // 40888
Ha arra a fehérre gondolsz, citromsárga kupakkal, akkor az maxon van..

Fogalmam sincs mitől van... Az a baj, hogy hiába vinném le megmutatni a vasat, ha már bemelegszik, akkor már nem sivít.. Csak indítás után 1-2 percig.
Kareszka19842010-03-08 13:25:46 // 40887
hmmm...kereken 9 literes fogyasztás jött ki 100-on és csak városban hajtottam. És ez gázbol...Igaz benzinen gyullad, de hama átvált gázra. Szóval szerintem öszvissz olyan 10-et fogyaszthat...
Kareszka19842010-03-08 10:02:59 // 40886
Értekezünk, ha ottlesz nálad, ok? :)
Longman2010-03-08 09:09:41 // 40885
nálam olyan 8-11 között evett a 2.0
rossza lambdával és LMM-el volt 16L(!!) is, a negatív csúcs pedig 7,6L volt 4 személlyel, az alacsony Tátrában. Ez AR 155 volt egyébként, de már 16V 2.0..
Az 1.6 147-et sem tudtam 8-9 alá vinni..
147jtd2010-03-07 19:39:06 // 40884
Lehet, hogy hamarosan hozok 1 (diesel) 147-et donornak külföldről, akkor lesz minden ha érdekel.

Ha másnak is kell vmi szóljon.
Csöri2010-03-07 17:18:03 // 40883
Szervo tartály szintjét nézd meg.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak