Fórum >> Típusok >> 155

Marklar1552013-12-30 17:55:29 // 136501
Kölcsön van G nél. :) De, ha jól emléxem elboltoltuk... ;)
A másik:
Mr. Z2013-12-30 16:35:58 // 136500
a műanyag szar könnyen mozog ha kézzel mozgatom de valahogy a kulcs nem akarja mozgatni. Csak azt meg nem tudom hogy megy össze, hogy jön szét.
Mr. Z2013-12-30 16:35:57 // 136499
a műanyag szar könnyen mozog ha kézzel mozgatom de valahogy a kulcs nem akarja mozgatni. Csak azt meg nem tudom hogy megy össze, hogy jön szét.
Mr. Z2013-12-30 15:58:45 // 136498
Köszi megpróbálom
VKG231!!! (156+75)2013-12-30 14:25:53 // 136497
Én eldöntöttem, hogy ameddig nem gyártanak színhelyes Grigio Medio 776 rugót, addig nem cserélek! :D

Ugyanígy lennék a motorral is, de hát az kicsit porosan sajna színhelyes :DDD
Ati772013-12-30 13:25:32 // 136496
Kössz, már megoldódott. :)
GT Ɨ|ѯ2013-12-30 12:54:44 // 136495
akkor kész is a trikolor:-)
Ati772013-12-30 12:50:53 // 136494
Hello. a vízpumpa hogy fér ki?Két tőcsavar bennmaradt a blokkban,ez természetes?
Fairlane2013-12-30 12:17:45 // 136493
Nemtom, de én amúgy is fehéret keresek... :D
VKG231!!! (156+75)2013-12-30 11:07:28 // 136492
Vagy műszerolajjal? Az is elég finom cucc az ilyesmihez.
Thomika2013-12-30 10:48:12 // 136491
:DDDDD EZ jó
Thomika2013-12-30 10:47:29 // 136490
Csak megint egy beleböff...nem lehet esetleg, hogy a tetjén a műanyag rátekerhető xar akad szorul meg? Nekem volt ilyen a 8V-nél. kis csiszolgatás után hibátlan volt. Vszeg egyszer összekeverhettem a jobb és bal oldalit.
Thomika2013-12-30 10:45:29 // 136489
Kivételesen ne WD40-el ess neki, hanem zárolajozóval (Jégoldó-zárolajozó a neve) :) A WD40 önmagában nem tudja rendesen megkenni a zárat. Próbáltam, de nem hozta a várt eredményt! A WD40 akkor jó, ha csak kisebb akadás van, nagyobb gondot, pl. ha víz/pára megy a zárba, arra nekem nem volt jó! De ne legyen igazam :)
GT Ɨ|ѯ2013-12-30 10:25:38 // 136488
legyen?:-)
VKG231!!! (156+75)2013-12-30 10:11:47 // 136487
Ha van hibátlan 8V légszűrőházad, egyet nekem is félrerakhatnál :)
Fairlane2013-12-30 10:05:44 // 136486
Zöld nincs? :D
GT Ɨ|ѯ2013-12-30 09:05:31 // 136485
ültetőrugó 2db hátsó-8 ezer, a pár, lealapozva, festve pirosra
(eibach)
TSiga ( I am the TSIG)2013-12-30 07:41:11 // 136484
Remélem, nem a Pepe féle csomagtartóról beszélsz.
Az a donoromon volt.
Bazsa1452013-12-30 07:04:44 // 136483
Köszi, meg is van.Most már látok is :) Igaz az állító csavaroknak ez volt az utolsó munkája mert, hogy megfáradtak :( Okos ember volt aki kitalálta, hogy a fém és műanyag fogas kúp a végtelenségig fogja bírni :D
Marklar1552013-12-30 05:50:07 // 136482
-5000.- Ha még van
-5000.- /pár
-3000.- /db
-2000.-
pár száz
10 000.-/db
-ezt minden motorhoz sk illik írni
-zender.csomagtartó fedelestől 15000.-
vagy 5000.-
-pl?
:)
Marklar1552013-12-30 05:44:41 // 136481
Feküdj a mocsárba és kandikáltasd ki a Tsigad... Hátha... :D
Attis155Q42013-12-30 00:28:58 // 136480
Üdv! Kinek van 2.0.T.Spark 8V-hez bontott alkatrésze?
Szükségem volna egy részletes árajánlatra a következőkre:
-légszűrőház, vagy a helyére szerelhető sportlégszűrő
-újfajta ablaktörlők (nem olyan amiben csak a gumit lehet cserélni)
-balos nem repedt ködlámpa
-szürke jó állapotú kesztyűtartó
-első beltérvilágítás kapcsoló
Esetleg még érdekel:
-4db ültetőrugó
-széles első sárvédők
-chip
-gyári hátsó spoiler
-egyéb tuning cuccok
Előre is köszönöm! :)
TSiga ( I am the TSIG)2013-12-28 21:40:21 // 136478
media markt, jobb autóhifi boltok.
GT Ɨ|ѯ2013-12-28 20:10:16 // 136477
addig pedig szorulásod lesz a bal oldali zárnál:-DD
Mr. Z2013-12-28 20:07:18 // 136475
erre én is gondoltam de senki nem veszi le a kárpitot amíg iszom a teám mint Edd China
atesssz2013-12-28 20:04:40 // 136474
az asszony mondta h 80-at mutatott egyesben, ebben lehet néhány km/h parallaxis hiba :). Kb eddig vagy 2-3szor tiltattam le, ez nem a világ vége.

Ha ezt az 1-2 alkalmat nem bírja ki arra a fél másodpercre, akkor szakadjon is szanaszét benne minden, mert akkor csak vashulladéknak jó...
VKG231!!! (156+75)2013-12-28 19:52:45 // 136473
Pontosan! Ha esetleg az egyik kifogyna, bármikor lehessen folytatni a javítást...

Meg egy kis üveg Erős Pista, ha valahol elrontott halászlével találkoznék. Tudjuk ugye, hogy az Erős Pista az ételek WD40-e...
GT Ɨ|ѯ2013-12-28 19:51:16 // 136472
OK-akkor Columbo módszer:

kapd le a jobbost és nézd működés közben akkor a balos kénytelen lesz bevallani hol a trükk..:-)
Mr. Z2013-12-28 19:49:38 // 136471
pótkerék nélkül elindulok simán bárhova de WD40-ből kettő is van
VKG231!!! (156+75)2013-12-28 19:42:45 // 136470
A wd40 olyan, mint az erős pista, mindent helyrehoz!
Mr. Z2013-12-28 19:41:18 // 136469
hídjétek el fizikailag nem húz rajta annyit még egy közel 1 centi kéne hogy letolja addig azt a műanyag rudat.
Mr. Z2013-12-28 19:38:10 // 136468
mindent úgy kezdek hogy befújom WD40-el, és ha úgyse akkor kezdem szétszedni :)
GT Ɨ|ѯ2013-12-28 19:37:22 // 136467
Erre gondoltam én is, de nem akartam beírni:-DDD

Tényleg csodákat tud tenni meg a wd40, grafitzsír kombó is:-))))
Zsolt1552013-12-28 19:32:20 // 136466
Nem a világ vége valóban, de volt vele más gond is. De anyagilag az egyik legfájdalmasabb a hengerfejezés volt. Négyből az egyiket cserélni kellett és annak mérete még az eredeti volt, míg a másik három volt már síkolva. Nem is sikerült elsőre összehozni, hogy mind a négy hengerfej egyforma magas legyen.
Utánam a második vagy harmadik tulajdonosa Vikk 75 volt. Ő fogta és az egész motort kicseréltette.
Thomika2013-12-28 19:31:11 // 136465
Azt elég rendesen csalhat az órád! 85-öt egyeseben soha nem megy! Még nekem sem, pedig 10km/h-val órával többet mutat alapból! A másik, hogy nem igazán tesz jót egy 17 éves TS motornak, ha le van forgatva tiltásig! :/ Nekem sem az óra szerinti km van benne, és bár szépen teszi a dolgát most már 2,5 éve, mióta a hengerfej meg lett csinálva. De semmi garancia, hogy jövő héten is ez lesz! Igyekszem normálisan használni, ha kell elég sportosan, de nem forgatom szét! A nagy szerviz sem garancia semmire. Cserébe most a "hidegben" eljárok vele 8,5 literrel. Ha vigyázol rá, sokáig használható marad! 30K-t mentünk eddig együtt....
Thomika2013-12-28 19:26:14 // 136464
Próbáltad már a zárolajozót? :) Nekem csodákat tett!
Mr. Z2013-12-28 16:10:49 // 136463
Ma megnéztem, és a zárszerkezet jó, de valamiért a kulcs nem tud annyit húzni illetve tolni a rudazaton hogy nyisson zárni tud te izomból kell fordítani a kulcsot. Valakinek volt ilyen problémája?
DieselManiaco(NagyVad)2013-12-28 14:56:01 // 136462
hát az előbb azt írtad hogy "Nekem a 75 2,0TD-ben is VM motor volt. Volt is vele gondom rendesen."
egy hengerfejezés az nem a világ vége,előfordul a tipo féle motorral is...:D
Marklar1552013-12-28 11:40:07 // 136461
Szíjjel hajtottad... :D
Zsolt1552013-12-28 10:06:17 // 136460
Nekem csak 2.0 volt és azon kívül, hogy hengerfejes lett nem volt a motorjával más gondom.
DieselManiaco(NagyVad)2013-12-27 21:21:36 // 136459
ez más hengerfejekkel is így van:D jó a VM csak az EDC kell bal váll felett nagy ívben elhagyítani,a tdi-sek hagy ugorjanak érte... és egy jó mechanikust rátenni....
DieselManiaco(NagyVad)2013-12-27 21:19:39 // 136458
úgy hallottam hogy a 75 a 2.4esek,meg az újabbak 2.5-ösök VM 07-08-31-32 jobb konstrukciók....
DieselManiaco(NagyVad)2013-12-27 21:17:55 // 136457
Hát én nem tudom nekem nincs,fateromnak van eddig motorikus problema nem volt,Buddha cartárs is kasztnit keres nem motort,Kornya mester pedig valami milliós futású 155 VM-et emlegetett nekem telefonban,van itt a környéken Voyagerben is azzal sincs gond szóval felénk nem pusztulnak:D
Mr. Z2013-12-27 18:04:08 // 136456
bocs, de augusztus óta. :) Hát na .. Most is megyek 30-án. Csak megint az van, hogy vagy nem nem járok arra még is csak 170km, vagy ha megyek nincs pénzem, illetve annyira nem fontos cuccok kellenek ( kipufogót leszámítva ). De eljutok majd oda, csak még nem tudom mikor :- ) Én mennék szívesen, na de pénz kérdése is sajnos.
Mr. Z2013-12-27 15:11:06 // 136455
Nekem az 1.9 TD szinte járóképtelen volt mikor megvettem. De tényleg nem spórolósan össze lett rakva, Selénia 10W40 TD olaj, turbó felújítás, szívósor és hengerfej takarítás , EGR dugózás, porlasztócsúcs csere. Új tömítések, gombák, vezetékek,szíjjal, szűrők, felújított generátor. 150-be megállt(bár majdnem mindent magam csináltam., és azóta semmi baja. télen most olyan 6,2-es átlagfogyasztást produkál. Nyáron 120 alatt hosszútávon 6 alatt. Eddig ami megszívatott azok relék kapcsolók, különböző elektronikák most legújabban a zárszerkezet. De szerintem egy megbízható vas az 1.9 TD. 90 ló , enyém kicsit több 160-at simán tudja tartósan a pályán, és amire ma egy autót közúton lehet használni arra bőven elég.
Zsolt1552013-12-27 12:59:33 // 136454
A lényeg: "... ha egyszer rendesen össze van rakva ..." Nekem a 75 2,0TD-ben is VM motor volt. Volt is vele gondom rendesen.
TSiga ( I am the TSIG)2013-12-27 11:22:54 // 136453
Az sem lehet rossz, pláne tudásban. De az a darabos hengerfej nagyon rémiszt. Ha egyet levettél, az összeset le kell. Szedtem már szét Érden de inkább az 1.9. Azt is fel lehet húzni 100 LE fölé és semmi elektronika nincs benne.
atesssz2013-12-27 10:35:32 // 136452
egy kicsit pontosítanék: addig tökéletes a VM dízel, míg először szét nem szedik, és olyasvalaki rakja össze, aki nem is nagyon ért hozzá... Meg ha egyszer már szét volt húzva a blokk, SOHA nem lesz olyan, mint egy original blokk.
Egyébként simán bevállalnék egy új VM motort, egyáltalán nem rosszak.

Jöhetne is ez a 2.9-es V6-os 550NM-rel :))))



De még a régi 2.5 TD-ből is jöhetne egy újonnan gyártott
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak