Törekedtem mindig rá, hogy minél kevesebb magyar papíros.
55db mindenféle "egész" autó. Meg vettem át alkatrészeket is.
Volt, hogy megmentésre tovább adtam autót és elbontotta valaki.... :/
Viszont lehet, hogy jövőre elengedem a 155 cumók "kezét"
Mivel a lakatos fickón semmilyen izgulást nem láttam, én sem teszem. 🙂
Szerintem rendben lesz.
Alvázvédelem lesz a sarkalatos kérdés, azaz hogy takarítsuk le teljesen a jelenlegit mindenhonnan, hogy sehol ne rohadjon allatta tovább.
Na most kell segítség.
Az a rohadék műszerfal hogy jön ki?
Az elülső 4 M6-os csavar kiszedve, mozog az egész, de a szélvédő körül nem engedi valami.
Ott is van csavar vagy ragasztva van? Ha utóbbi, mi a módja az eltávolításnak?
Ha nem enged, nem érdekel, így megy a karosszériáshoz!
Ezzel nincs gond.
Sok munka lesz, de megcsinàljuk. 🙂
Csak ahogy szedjúk szét, sok minden cserés, egyszerűen öreg, elhanyagolt..
Az összerakástól tartok csak, hogy minden passzoljon, működjön és ne kelljen kompromisszumokat kötni.
Bele.
De kell majd segítség tőletek. 🫤
Kiszedtük a sok belsőséget, így a kocsit jelenleg csak a rozsda tartja össze.
Hamarosan jön a 3. videó az elég jól lecsupaszított vázról.
Annyit elárulhatok, hogy minden irányban ki lehet látni a bódéból, lefelé sincs holttere.... 😆
Sziasztok! 1.8 16v motorvezérlő van a kocsiban az (elméletileg) 2.0 motorhoz. Van ennek valamilyen hátulütője?
Ha veszek bele egy belevalót, öszeakadhat valamivel, pl. indításgátló?
Sziasztok. Stab rúd gumi alkatrészeit kéne cserélni és azt mondja a szerelőm, hogy a bölcsőt is bontani kéne. Ez tényleg így van? Mert ezért nem akar vele szenvedni.