kando.2006-05-28 21:46:58 // 7533
Oszt szígyent ne hozz ám ránk, nyvajjás ;-)) :-PPPP
Poló2006-05-28 21:46:12 // 7532
Pedig a Vectrákról azt hallottam, hogy jól mennek.
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)2006-05-28 21:45:06 // 7531
Buksi !
Simán odavered a jurgent , hacsak nincs piszkálva neki, mert csinaltak abbol 2,5 os konverziot is illegalban, ugy mint az en 2.0 ->2.4 TD-m ;)
Jó rajt jó váltás megfelelő időben, némi rutin, simán elbánik 20-30LE különbséggel igy 150LE környékén. Szerintem.
Ez tapaxtalat ;)
De a nyomaték az nagyúr. GT2000 vectrának bevérzett a szeme az üllőin a fradipályanál felfele ;)).
Nagyváraditól elhuzott 1 kocsit csak jott az emelkedő, pedig sikított mint marha ;D
Szóval hajrá menni fog !
GEORGE2006-05-28 21:39:07 // 7530
Kb hasonló az élet tartamuk :-(
Attie2006-05-28 21:35:43 // 7528
Lényegében ugyanaz a két motor.
Attie2006-05-28 21:35:00 // 7527
Jaja, én a 155 8V meg a 16V közötti kevéske növekedésre mondtam :)
Poló2006-05-28 21:34:51 // 7526
Abban is gyakran megdöglik?
Buksi2006-05-28 21:34:17 // 7525
Igazából láttam párszor indulni, mindig legrúgja a gépet, de hát ugye hátsókerekes! :-)
GEORGE2006-05-28 21:34:17 // 7524
Nem, a változó szívócső hosszúság miatt van az 5 ló!!
A 150 lovasban is van vez.modósító.
Poló2006-05-28 21:33:16 // 7523
Ezért a +5 lóért kell cserélgetni a vez.módot?
Buksi2006-05-28 21:33:12 // 7522
Nem ponyva van rajta, hanem puha lepedő! ;-))))))))))))))))))))))
Poló2006-05-28 21:32:25 // 7521
A széira vége felé raktak bele 156-os motorokat is. Azt hiszem ezek 155 lovasak, de lehet, hogy rosszul tudom :-/
GEORGE2006-05-28 21:31:56 // 7520
Nem, a 156-ban változó a szívócső hossza azért van a plusz 5 ló! :-)
GEORGE2006-05-28 21:31:17 // 7519
A gofoknak hosszabbak a fokozatai mint az Alfának!
Egy jó rajtal és 6700 7000-ig elhúzva szerintem lenne esélyed.
Attie2006-05-28 21:30:34 // 7518
155-ben a 16V 150 LE. A 156-ban volt 155 LE.
Gondolom a szigorúbb környezetvédelmi előírások miatt csak ennyit tudtak növelni rajta.
Poló2006-05-28 21:29:56 // 7517
Nekem mekkora esélyem lenni egy IV-es Góóóóf GTI (150 paci)ellen?
GEORGE2006-05-28 21:29:01 // 7516
Ez mondjunk igen csak jó észrevétel!!! .-)))
GEORGE2006-05-28 21:28:33 // 7515
Kb 4000 -4500 ról kéne indulnod, és bízni, hogy az illető nem tud jól rajtolni!
Poló2006-05-28 21:28:02 // 7514
Ahhoz, hogy lépjen is a gép, néha elő kell venni a garázsból, le kell venni róla a ponyvát. Nem szabad hagyni ellustulni :-)))))))))))
Buksi2006-05-28 21:26:20 // 7512
Nem, nincs akkora különbség, de nem tudom pontosan, hogy 143 vagy 144 pacis! :-)))))))))
Poló2006-05-28 21:24:47 // 7511
A 8 szelepes 143 lovas a 16 szelepes meg 150-155??
Azt hittem nagyobb különbség van a kettő között. Olyan 120-125-re tippeltem volna.
Buksi2006-05-28 21:24:04 // 7510
Ettől félek én is! :-(
Lenézni nem nézem le, mert hát azért egy hátsókerekes hathengeres gépről van szó! :-)
Buksi2006-05-28 21:22:17 // 7509
Egy egész ménesnyi! ;-)))))
143 paci! :-)
GEORGE2006-05-28 21:18:35 // 7508
A startolást be kéne gyakorolni, ne nézd le mert megfelelő ellenfeled lesz, lehet rosszul hangzik, de bizony akár ki is kaphatsz :-(
Buksi2006-05-28 20:51:38 // 7505
Akkor talán van egy kis esélyem, én 9 mp körüli időt mértem 0-100-ra! :-)
Joey 1552006-05-28 20:48:37 // 7504
Jó estét
Poló2006-05-28 17:44:36 // 7503
A BMW-k nem gyorsulnak úgy, mint az ugyanakkora Alfák. A 156 2.0 TS 8,6 alatt van százon, míg egy E46 2.0 9,9 alatt.
Az E30-ból a 150 lovas "kétezres" 9,8 alatt gyorsul százra és 214 a vége. Ezt az enyém keresztbe-hosszába megeszi :-))))
Buksi2006-05-28 17:42:13 // 7502
Ezért tarok tőle én is egy picit! :-( Meg sajna van egy hatalmas előnye, hogy hátsókerekes! :-(( Na, majd meglátjuk! :-)
Azért ész nélkül nem fogok menni! :-))
Thomika2006-05-28 17:38:40 // 7501
Sajna azok is 130-150 paci körül voltak már anno is!!! A 6 henger meg csak dob a nyomatékon!! Próba cseresznye! Még az is lehet, hogy odaversz neki! De azért csak óvatosan!!
Buksi2006-05-28 17:29:08 // 7500
Uraim!
Lenne egy kérdésem hozzátok! Van itt nálunk egy srác, most vett egy bmw-t, egy E-30-ast. Kétezres (6 henger), benzin-gázos és nagyon ficereg, nem fér a bőrébe! Nem tud esetleg valaki bővebb infót erröl a típusról, mert nyomnék vele egy versönyt, de megmondom őszintén egy kicsit tartok tőle. Nagyon megy a gépe! De szívesen megmutatnám neki, hogy ki az Úr! :-)))
Buksi2006-05-28 16:31:42 // 7499
Az ötletekből én sem fogyok ki soha, csak hát a lóvé... :-(
Buksi2006-05-28 16:30:49 // 7498
Jó kép! :-)
Reméljük nem kell rá sokáig várni! ;-))
Buksi2006-05-28 16:29:42 // 7497
A Velence-tónál is nagyon jót lehet talizni sztem! Viszont lehet, hogy tényleg jobb lenne csak egy naposra tervezni! :-))
Buksi2006-05-28 16:25:55 // 7495
Aha, jó kis kép! De azóta már egy párszor voltam fodrásznál! :-))))))))
Satti2006-05-28 09:14:50 // 7494
Dobtam egy kővet:-))
Marklar1552006-05-28 08:13:45 // 7493
Fel a fejjel!
Én is így kezdtem! :///
Talán könyebb felsorolni azt amihez még nem nyúltam, mint amit cseréltünk/ javítottunk.
S még mindíg vannak "5leteim" ;-)
Csak pénz kérdése. :(
Ennyiért már vehettem volna egy 98-99 es 156-ot is.
Senki ne kövezzen meg, de nekem az annyira nem bejövős. Inkább a frissített 156.
az+ qrwa drága:(
J1 ajtónk még van ámm!!! ;-)
Marklar1552006-05-28 08:06:01 // 7492
Remélem nem 10 évet kell rá várnod!
;-)
Thomika2006-05-27 23:22:08 // 7490
fasza kis kép! :)))) Így legyen, Cartárs!! így legyen!! :)))
sztane2006-05-27 19:16:21 // 7488
Otto2006-05-27 17:06:13 // 7487
Az sem rossz!Legalább nem kell messzire mennem!:)
Thomika2006-05-27 16:21:47 // 7486
Hajrá!:) sok sikert a szépüléshez!:)
Joey 1552006-05-27 16:07:12 // 7485
egy kicsit bele ugrottam a mélyvízbe de lassan remélem szebb lesz mint új korában:)
Joey 1552006-05-27 16:06:03 // 7484
de hát így néztem a jobb első ajtó eredetileg zőld a hátsó lökhárító is maga kocsi annoó fehér volt