Fórum >> Típusok >> 164-166

Andy2015-08-14 18:28:56 // 76979
De, Totti is megtudja mondani, meg Zé is megtudja. Meg gondolom Csőri is, meg még néhányan akik értenek hozzá.
És ebben rejlik a csoda! :)
vm2015-08-14 18:13:33 // 76978
Az utángyártók egyszerűsítenek. Az hogy a Bosch katalógus ugyanazt hozza több modellhez, nem jelenti hogy gyáriban is ugyanaz. Úgy kb egy tucat hasonló anomáliát tudok mutatni csak 166-164 vonalon.
Mr. Z2015-08-14 17:33:49 // 76977
Tehát van több féle Bosch LMM, de kb senki nem tudja megmondani melyik motorhoz melyik kell
Andy2015-08-14 16:53:20 // 76976
Számomra semmiben nem különbözik! :)
De mikor megakartuk rendelni, akkor derült ki ez a nyüansznyi kis különbség.
Megnézte Totti és tőle függetlenül Zé is. Mindketten ugyanazt találták. Így lett a drága...
Cikkszámokról fingom nincs, ennek van már 4 éve is.
Talán Totti emlékszik még rá, hogy rendelte meg, csak az a baj, hogy Ő sem nagyon jár már errefelé.
Ami biztos, sokkal magasabb végsebessége van az autónak azóta! ;)))
kapeka (Nagyvad)2015-08-14 16:39:05 // 76975
Szia! Többször előhoztad ezt már, de nem írtad, miben különbözik a kettő (már az áron kívül). A Bosch ugyanazt a cikkszámot hozza, vagy csak rosszul keresek... Milyen cikkszámút tettél bele (ha nem titok)?
Én tavaly cseréltem gyáriról gyárira alvázszám alapján, de nem érzem tökéletesnek, ezért kíváncsiskodok.
donx (Nagyvad)2015-08-14 14:40:52 // 76974
Köszönöm a segítséget, ma kipróbálom.
Andy2015-08-14 10:46:25 // 76973
Amúgy ez a "megállt az autó a próbakörön", nem tipikus LMM hiba, nem is szoktak erre gyanakodni. De a sporttronicnál valóban képes leállítani az autót.
Nekem autópályán előzés közben mutatta be ezt a produkciót.
Utána be sem akart indulni órákig, majd mikor beindult akkor is össze-vissza dadogott.
Totti le is izzadt mire megfejtette mi baja van! ;)))
De könnyen megbizonyosodhatsz róla, hogy tényleg ez okozza-e. Csak húzd le a LMM csatlakozóját. Onnantól vészprogramon mennie kell az autónak, csak ég majd a motorkontroll lámpa, meg nem működik majd a tempomat, nem úgy reagál a gázra, meg sokat zabál majd. De legalább megy! ;)
Mr. Z2015-08-14 08:43:08 // 76972
ezt nem tudtam
Andy2015-08-14 07:41:49 // 76971
Nem szoktam már ide írogatni, mert itt mindenki "qrva okos", de a Te esetedben CSAK alvázszámra szabad megvenni a LMM-t. Ugyanis a sporttronicban nem teljesen ugyanaz van mint a sima 3.0 V6-ban. Anno én Hamburgból hozattam, mert ott volt legközelebb elérhető.
És amíg a sima 35.000 volt, addig a sporttronicba való 72.000 pénzbe került.
Viszont nagyon megéri a különbséget, mert iszonyat jó lesz tőle a verda!

De ahogy érzed!
donx (Nagyvad)2015-08-14 07:14:29 // 76970
Az autót most vettem. Egy előző vásárló jelöltnél próbaút közben megállt a technika, légtömegmérő csere lett belőle (egy hete), Azóta hidegen alapjárat nincs és az erő is hiányzik az autóból. Mint kiderült egy noname légtömegmérőt kapott az autó.
Mr. Z2015-08-13 21:49:08 // 76969
de tuti rossz a mostani? Volt ismerős akinek hibakódot írt kitakarítottuk karburátor tisztítóval meg kifújtok kompresszorral és azóta is azzal jár.
donx (Nagyvad)2015-08-13 19:58:19 // 76968
Köszönöm
donx (Nagyvad)2015-08-13 19:21:03 // 76966
Sziasztok!
Köszönöm a befogadást. Máris egy kis segítség kérés.........2.5 V6 24V gyári Bosch légmennyiség mérőt sehol sem kapok. Van valakinek ötlete esetleg?
Köszi
Kimis1112015-08-12 23:02:33 // 76965
Úgy néz ki megyek
gecsa2015-08-12 22:53:53 // 76964
akkor szombaton?
Kimis1112015-08-12 15:13:08 // 76963
Ha valakinek esetleg kell,V6 turbó blokkját hengerfej nélkül egy zsugor ásványvízért cserébe elviheti.
Kimis1112015-08-11 09:38:44 // 76962
Meg lesz :)
gecsa2015-08-11 09:03:27 // 76961
szerintem erről írj egy blogot, nagy segítség lehet a későbbiekben azoknak, akiknél ez jelentkezik, mint hiba!
Kimis1112015-08-11 07:35:05 // 76960
Biztos,hogy más is szív ezzel. De nagy menet volt...
tbesze2015-08-11 07:17:22 // 76959
Ügyes, nagyon ügyes!! Olyan aztán nincs, hogy nem megy! :)
Kimis1112015-08-11 06:46:31 // 76958
Meg van a hiba!
Öt perce elindult a klíma. Kínomban kicseréltem a kormány alatti biztosíték táblát. Nyáklap van benne,valszeg abban szakadt meg valami. Más ötletem nem volt már,ezért ötletszerűen áttettem a donorból. Azonnal indult a rendszer!!!
tbesze2015-08-11 06:35:27 // 76957
A légbefúvómotor-t nézted? Nem e zárlatos? A vezetékén a csatlakozásánál nincs kontakt hiba? A pollenszűrőnél lévő biztosíték, és a háza rendben van? Az ott lévő relé rendben van?
Kimis1112015-08-11 05:44:09 // 76956
Gondolom átnéztetek mindent...
bszl2015-08-10 23:54:28 // 76955
Nálam ugyanez a helyzet. Már egy éve nem megy.
Kimis1112015-08-10 23:03:21 // 76954
Rendben :)
gecsa2015-08-10 23:01:15 // 76953
Ok, ha leért, akkor helyben elboltoljuk a motyót, ha nem, akkor az elkövetkező 2 hétben meglátogatlak.. :)
Kimis1112015-08-10 22:47:42 // 76952
Az jó lett.
Kimis1112015-08-10 22:47:12 // 76951
Ha jó lesz a gép akkor megyek. És köszi...
tbesze2015-08-10 22:42:44 // 76950
A müszerfal világítás sem javúlt meg?
gecsa2015-08-10 22:39:22 // 76949
most szombaton siófokon.

szervízcd-n minden kapcsolási rajz, és egyéb útmutató megtalálható. alfa 166 eLearn. kuglizz rá. ;)
Kimis1112015-08-10 21:43:57 // 76948
Nem jutok előrébb a klíma vezérléssel. Át lett nézve az összes biztosíték,fényesre csiszolva.Ki lett cserélve a klíma vezérlő. Kipróbáltam másik ICS-vel. Külső hőmérséklet jeladó is cserélve. Egyszerűen nem értem... Fele királyságom ha segít valaki...!
Kimis1112015-08-10 17:25:37 // 76947
Most tudok megint hozzá nyúlni.
tbesze2015-08-10 17:02:14 // 76946
Nem. Nem jutottál előbbre?
Kimis1112015-08-10 16:41:52 // 76945
És a jeladó hibánál nem reagáltak a vezérlő gombok?
tbesze2015-08-10 16:17:49 // 76944
A hőfok jeladónál semmit, a biztosítékház olvadásnál, és a levegő befúvó motor csatlakozó kontakt miatti megégésnél pedig ezeket:
Kimis1112015-08-10 16:02:11 // 76943
Neked mit írt ki az ICS?
atis_166jtd2015-08-10 14:58:07 // 76942
Átraktad az első ajtót? Nézd meg hogy ugyan ott vannak e a lábak a csatiban.
atis_166jtd2015-08-10 14:57:01 // 76941
A klíma kompi meg az ics alatt a váltókar elött van.
tbesze2015-08-10 13:43:15 // 76940
Illetve van még egy csatlakozás a tükör mögött az ajtóban, a tükör mögötti háromszögletű burkolat alatt.
tbesze2015-08-10 13:36:37 // 76939
Na, akkor több mint valószínű ott lesz a bibi. Mozgasd meg az ajtó oszlopnál lévő csatlakozót, esetleg szét is húzhatod, hátha csak kontakt hiba. Ha nem akkor a donorból próbáld meg áttenni a hőfok jeladót. Szerencsés esetben csak ez a hiba.
Kimis1112015-08-10 13:29:43 // 76938
Nem megy a külső hőfok!
tbesze2015-08-10 13:23:34 // 76937
Még valami eszembe jutott! A hőfokot jelzi? Mert én úgy jártam, hogy az ajtó, és az ajtóoszlopnál lévő kábelköteg csatlakozásánál lett kontakt hiba. Így a hőmérséklet jeladótól nem ment az infó, és akkor nekem sem csinált semmit!
tbesze2015-08-10 13:08:02 // 76936
Hibát nem is ír? Itt van a kapcsolási, hátha kitudsz bogarászni valamit belőle:


Kimis1112015-08-10 12:58:57 // 76935
Esetleg tud valaki itt Bp-en olyan elektromos szerelőt aki megtudná nézni,hogy mi van a szellőztetésemmel?
Kimis1112015-08-10 12:14:04 // 76934
Köszönöm! Meglett közbe . Elektromos kapcsolási rajz nincs véletlen?? Itt szopok a forróságban ,szellőzés semmi....
Mikor lesz az a party és hol?
gecsa2015-08-10 11:49:03 // 76933
Voálá :)

írtam a faladra pár napja.. :)
Kimis1112015-08-10 11:18:46 // 76932
Tudja valaki,hogy hol van a klíma vezérlő kompi ?
tbesze2015-08-10 06:23:19 // 76931
Köszi, várom. :)
Smith2015-08-09 23:09:13 // 76930
1 nap necces. Főleg ha már mindent kiszedsz, akkor jobban hozzáférsz mindenhol, tehát érdemes egy kurvanagy takarítást is elvégezni. Teljes szőnyeget gép kárpittisztítóval átmosni, üléseket lepucolni, minden rejtett zugot kitörölgetni, pótolni a gyárilag lemaradt kábelrögzítőket és patentokat, összeszedni az előző tulaj dajcsmarkjait az szönyeg alatt, stb. stb. :D

De végeredmény, amikor mindent összeraksz, minden patyolattiszta, és gyönyörűen fülbemászóan megszólal a DSP, minden szenvedést feledtetni fog, hidd el !!!!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak