Fórum >> Típusok >> 164-166

W.2016-01-12 16:39:20 // 78429
Ugyan,ugyan....Miért írsz már ilyeneket? Dehogy kell! Megoldja okosba! :-)
kalo166TB2016-01-12 16:31:05 // 78428
lehet, hogy szerelőhöz kellene vinni???
Csibcsa2016-01-12 16:28:00 // 78427
Szétszedtem a fojtószelepet amivel a hiba kijött az 1ik érintkező el volt hajolva és hozzáért a panelon egy másik áramkörhöz, nem lehet, hogy megölte az agyát.?
Csibcsa2016-01-12 16:23:47 // 78426
A gyújtás ráadom fojtószelep zúg a motor el akarja zárni a fojtószelepet ami zárva van gázpedát ha óvatosan nyomom nyit a szelep de csak de csak 1kicsit aztán kibakód és meg semm moccan nincs zúgás semm.
Csibcsa2016-01-12 16:18:40 // 78425
Üdv. Kicseréltem, reseteltem mindent de nem javul a dolog. Az első kép a váltóból, a második a motorvezérlőből
kalo166TB2016-01-12 12:53:36 // 78424
csak egyben eladó akár alkatrésznek is... :DDD

miért, kicserélnéd a motort erre? :DDDD
gecsa2016-01-12 12:23:43 // 78423
Miért, bontod? 😁😁😁😁😁
kalo166TB2016-01-12 12:16:36 // 78422
most vérszemet kaptam, körbejárom a témát :)))))
kalo166TB2016-01-12 12:15:43 // 78421
az lehet, de ez meg 19Eft:

http://www.metroman.hu/kepek/8014_mobilheat-1-autos-gsm-allofutes-taviranyito-gsm-homero-hasznalati-utmutato.pdf

:)))
Public Enemy2016-01-12 12:10:21 // 78420
Simán adnak 70+Áfa-ért a Webasto-hoz! :-))
kalo166TB2016-01-12 10:36:59 // 78419
mindenképpen valamilyen távvezérlés a megoldás ez oké, az hogy BT, wifi, GPRS, stb az más kérdés... első körben arra gondoltam beszélek a webasto képviselettel, hogy lehet-e vásárolni valamilyen gyári távvezérlő egységet, amit utólagosan rá lehet tenni a már meglévő kályhára...
Smith2016-01-12 10:28:56 // 78418
veszel egy szimpla gsm modult, az egyik kimentét bekötöd a kályhaindítóra, küldesz rá egy sms-t amikor fűteni akarsz és bekapcsolja, mire odaérsz meleg van :)
kalo166TB2016-01-12 09:33:28 // 78417
éspedig?
mreni2016-01-12 07:14:16 // 78416
Erre is van megoldas 😊
kalo166TB2016-01-12 00:47:34 // 78415
miaz??? traktort akarsz venni? :))))) van az a pénz amiért megválnék tőle :)))
Zozi742016-01-11 23:41:13 // 78414
Köszönöm az eddigi segítségeket,remélem 1-2 év múlva én is tudok majd másoknak segíteni. 2 hónapja vásárolt 166-osomat szeretném majdnem hibátlanra kipofozni ,ezért kérdezek ennyit :-)

3.0-hoz keresek egy gumi könyököt az alu szívóház és a rezonátorház közé. Az enyém ki van szakadva a bilincsnél.
Ha esetleg lenne valakinek, írjon.
Köszi
gecsa2016-01-11 20:31:42 // 78413
Inkább használd a benzinest, az még nélküle is hamarabb üzemmeleg. A traktort meg értékrsítsd.. 😁
kalo166TB2016-01-11 19:24:36 // 78412
jó cucc, én is csípem, egy bajom van, hogy nem távirányítható, ergo de fasza lenne indulás előtt 10 perccel messziről beröffenteni, és már meleg lenne a víz amikor beszállok :)
gecsa2016-01-11 09:53:34 // 78411
Ha ráér tavaszig, akkor lehet benne vagyok, ha nem vágott rugók.
Csibcsa2016-01-10 15:07:52 // 78410
Megnézem a gázpedál jeladót holnap. Pedig az actuatorban azt mutatja, hogy jó a poti.
Csibcsa2016-01-10 15:05:41 // 78409
Nos, érvénytelen jelzés a vezérlőtől, a váltó is írja CAN- en észlelt érvénytelen jelzés a vezérlőtől.
gecsa2016-01-10 14:30:23 // 78408
Nekem most is segített a kontaktspray.. :)
pettinke2016-01-10 13:58:43 // 78407
én is inkább a gázpedál-potméter csatlakozójára tippelek. ki kell vágni a szöszbe és egyenesbe forrasztani, típushiba.
Csibcsa2016-01-10 13:57:57 // 78406
Gázpedál szenzort 1 hónapja cseréltem. Mondjuk ez az egész úgy kezdődött, hogy vissza pukkadozott a szívócsőbe és néha megtorpant. Megpróbálom a lmm cserét, mi baj lehet.
Mr. Z2016-01-10 13:35:20 // 78405
A P0120 lehet gázpedál szenzor is.
Mr. Z2016-01-10 13:33:30 // 78404
TPS RESET volt?
Mr. Z2016-01-10 13:33:04 // 78403
nekem mikor LMM hibám volt akkor írt bele fojtószelep hibát is és az LMM cserével elt
nt és nem jött vissza.
Csibcsa2016-01-10 12:50:18 // 78402
Üdvözletem! Tudna esetleg valaki segíteni? Fojtószelep hibát ír a masina, kicseréltem kódot kiütöttem de visszajön így is . Elvileg nem megfelelő jelet kap a vezérlőtől. Valaki járt már így. Ahibakód P1120, P0120,.
Zozi742016-01-10 12:00:00 // 78401
Köszi. Megnézzük.
mreni2016-01-10 11:58:01 // 78400
Inkabb csakba hangjából veheto eszre mert ha jo a kályha se füst se gőz nincs,nekem sem produkálja egyiket sem.
dev1662016-01-10 11:31:19 // 78399
ha jól emlékszem Trumpf cartárs már cserélte a hőgombát, szerintem ő tud segíteni.
Garázs2016-01-09 23:14:36 // 78398
Köszi szépen. Így már azért érthető a dolog, hogy teljesen automata. Hasznos, nagyon hasznos :)
DieselManiaco(NagyVad)2016-01-09 22:32:23 // 78397
Biztosítékát illetve hőgombáját nem tudod merre van? Valamiért nem megy,esetleg valami ötlet?
dev1662016-01-09 21:24:23 // 78396
Így gyári. A Webasto 5 fokos vagy alacsonyabb külső hőmérséklet esetén automatikus kapcsol indítás után és melegíti a hűtővizet. Kb. 70 fokos víznél kikapcsol. Abból lehet észrevenni, hogy megy, hogy gőzfelhő száll fel az autó alól (középen van a kéménye).

Nincs minden 166-osban, csak a JTD-khez volt rendelhető, ha jól tudom elég borsos áron.
Csibcsa2016-01-09 21:09:38 // 78395
Helló! Ez a lámpa a motor kontroll visszajelző lámpa valamilyen jelenlévő hibára utal. Számítógépet az agyára és szépen megmondja mi a baja.
Garázs2016-01-09 18:52:25 // 78394
Hello! Van egy webastos matrica az autóm motortérben, és kb 5-6 perc alapjárat után már nagyjából 50-60 fokos a víz, ez tök jó meg minden, de nincs erre valami kapcsoló? Vagy ez így gyári? Minden 166-osban benne van ez szerintetek? Valakinek van valami tapasztalata ezzel kapcsolatban? Nem találok róla írást seholsem, vissza olvasva sem. Köszi.
Garázs2016-01-09 18:48:35 // 78393
Nekem a GTV Turbonál ugyanez volt, kevés üzemanyagnál van, hogy felszop valamit és nehezen tisztul, nekem legalábbis ezt mondták. Volt, hogy picit torpangatott is a motor. Egy idő után viszont nekem elmúlt..
pettinke2016-01-09 18:18:52 // 78392
bármire. az a motorvezérlő elektronika hibajelzője. kb. 100 féle hibakód lehet mögötte.
Zozi742016-01-09 18:01:01 // 78391
3.0-nál , ha kicsit meghajtom, világítani kezd egy befecskendezőnek kinéző ikon.
Már többször csinálta,de ha újraindítom a gépet,akkor már nem világít.
Ez mire utalhat?
gecsa2016-01-09 08:47:39 // 78390
Erre. Ezt az egyet találtam én is. Akkor marad a süttetés.
pettinke2016-01-09 08:09:03 // 78389
Erre gondolsz? Ha megvan a konzol, süttess bele egy új szilentet. Vagy bontó. Vagy hátha Kimis111-nek még megmaradt :-)
gecsa2016-01-08 22:42:16 // 78388
V6 turbonàl van egy kipufogótartó konzol ami egy szilentben vègződik. A száma 60615342. Na egy ilyen cucc kellene nekem. Lehet ilyet mèg valahol beszerezni?
DieselManiaco(NagyVad)2016-01-08 21:59:18 // 78387
Akkor ha a gátló ugyanaz,akkor semmi különbség a V6 és a 20Vközött mert a rúgóhossz és az anyagvastagság megegyezik..
atis_166jtd2016-01-08 21:57:08 // 78386
Ha jól tudom az 1540kg. A V6 1550kg. De nem szeretnék vitatkozni senkivel. Én csak azt akartam mondani, hogy lehet hogy rövidebb a rugó de akkor keményebb is mert a gátló és a felső rugótányér ugyan az mindegyikben így a hossz méret szerintem nem változik.
forrasr2016-01-08 21:52:39 // 78385
http://www.kyb-europe.com/kyb-hungary/catalogue.asp

Hátra egyféle van a katalógusban ahogy láttam, elöl a 3,0 V6 automata, 2,4jtdm, valamint a 2,4 10v egyféle, 3,0V6 manuálra hoz mást elsőkre.
Trumpf (NagyVad)2016-01-08 21:34:29 // 78384
Minden tiszteletem a Cartársé, de a 20V JTDm a legnehezebb (sajnos).
DieselManiaco(NagyVad)2016-01-08 19:31:34 // 78383
Nekem is ez a verzió lesz,a csonkállványban már a 124-esé van,és valóban 40mm a furat,csak 42 re van leszedve hogy könnyebben belekapjon a GL szem a préselés közben.
DieselManiaco(NagyVad)2016-01-08 19:25:05 // 78382
A 3.0 V6-é fizikai méretei szerint ugyan akkora mint a 20VJTD-é,esetleg az előfeszítéssel mahinálhattak valamit...
Zozi742016-01-08 19:06:03 // 78381
Szerintem a képek alapján amiket nézegettem,kb 5 centivel alacsonyabb az enyém. Lehet h valami marha levágott a rugóból?
atis_166jtd2016-01-08 15:01:41 // 78380
Nem lehet rövidebb mikor minden más megegyezik. Meg a 3.0 V6 a legnehezebb a mezőnyben.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak