Fórum >> Típusok >> 164-166

gecsa2016-02-23 09:12:57 // 78679
Helyesen látod.
András bácsi2016-02-23 08:53:35 // 78678
De, volt benne cserélve elől-hátul. Lengéscsillapító, rugó, toronyszilent is.
Cro1662016-02-23 08:47:44 // 78677
Én azt tudom, hogy nekem mondták a "régi öregek" itt, hogy egybe cseréljem,ne csak szilentet, mert a gömbfej lógni fog. "Persze" nem hittem el, kicseréltettem csak a szilentet..3 hét múlva vittem futóműveshez, mondja:lóg a felső lengőkar gömbfeje..azt látja,hogy új benne a szilent :D . Bar igazából az alsók szilentje is xarok. Mivel gyáriak voltak, és 13 éves volt az autó,meg volt benne 200e km er..végül is hihető :)
Ön dönt :)
gecsa2016-02-22 22:51:14 // 78676
Ennyiért szerintem elviszik, ha egyben van.
donx (Nagyvad)2016-02-22 19:22:04 // 78675
Nincs túlárazva szerintem, D.Z.-nél a kukker csak Doxa kocsinak hívja. Gondolom nem azért, mert lekotlott járgány.
W.2016-02-22 18:25:27 // 78674
Így, így! A jó állapot kevés, annál több kell! :)
gecsa2016-02-22 15:12:50 // 78673
Hogy mennyit költöttél rá, azt a vételárban sosem fogod viszontlátni. 800ezer felett meg max akkor adnak érte, ha tényleg kifogástalan. Az is nehezen fog menni. De erről Cápa tudna mesélni, meg azért azon az autón még karcolás sem volt, és kb szalonállapotú.
donx (Nagyvad)2016-02-22 14:27:08 // 78672
Ez egy jó állapotúnak kínált jó állapotú.
Trumpf (NagyVad)2016-02-22 13:40:10 // 78671
Utoljára szerviz cserélte. Korábban nekünk elég volt egy satu is a bepréseléshez, a kiszedésre már nem emlékszem.
KisP2016-02-22 13:21:56 // 78670
Ok, köszi. A lengőkaros kérdésemre esetleg tudsz választ?:)
Trumpf (NagyVad)2016-02-22 12:39:25 // 78669
A gyári lengéscsillapító talán Magneti Marelli. A gyárin biztos hogy rajta van a pajzs. A Sachs tudtomal egy jó márka, de nem gyári.
W.2016-02-22 12:18:05 // 78668
Én is sokáig árultam, de tudtam, hogy aki veszi a fáradtságot és nem csak telefonon alkudozik, hanem meg is nézi, el is viszi! Így is lett! Pedig nem engedtem az árból sokat! A jó állapot tág fogalom szerintem! Van aki jó állapotúnak hirdeti és van akié az is! ;)
KisP2016-02-22 12:13:15 // 78667
sziasztok,
Tudja valaki , hogy a felső lengőkar szilentjeit könnyű cserélni vagy kell hozzá lehúzó szerszám? Gömbfej még jó, de magát a kart kézzel tudom föl-le mozgatni és közben nyikorog.
Illetve azt tudja-e valaki, hogy gyárilag milyen márkájú lengéscsillapítót szereltek a 66-osokba? Sachs van most benne, meglepődtem rajta, tudtommal még nem volt lengéscsillapító cserélve eddig. Ez most gyári vagy már cserélve volt?
vologya[kendács mester]2016-02-22 12:11:37 // 78666
Hidd el nem jársz jobban. 2 donort bontottam eddig, de egy vörös bőr belsőn kívül eddig csak a nagyfékeket tudtam eladni. Ha a hazai (SK) vagy a lengyel piacot nézem, szinte mindenki inkább bont. Pár száz euróért komplett kocsikat lehet venni. Múltkor kerestem egy alkatrészt egy haza fórumon, már aznap hívott egy fickó, hogy egy 1000ért (euró) ad két bogárszeműt (2.0 TS + 2.5 V6) és egy faceliftes diesel -t. Ha kell pár százasért házhoz is hozza. Jó üzletnek tűnt, de most már tudom, hogy rajtam rohadt volna az egész. Bár egy NERO VULCANO 814/A -t bevállalnék bontásra :-)
donx (Nagyvad)2016-02-22 11:45:59 // 78665
Én is augusztus óta 500 ezer ft-ot raktam bele. Na de mégis mennyiért adjam? Két garnitúra alu kerékkel, csak a nagy szerviz volt 200 ezer, a Koni állítható lengéscsillapítójról ne is beszéljek. Jobban járok ha szét bontom.
gecsa2016-02-22 11:22:24 // 78664
Amíg az emberek km állást és évjáratot vásárolnak, addig az ilyen autókért nagyon kevesen adnak ki pénzt.. Most hullik ki a férgese,majd indul el újra felfelé az áruk.
tipoatti2016-02-22 10:30:51 // 78663
Sajnos nagyon. Az egyik legjobb barátom árul egy gyakorlatilag fullra leszervizelt, hibátlan példányt - egy telefon nincs rá. Azon is csodálkozom, hogy "házon belül" nem kel el.
vologya[kendács mester]2016-02-22 08:56:56 // 78662
Tudom. Számomra is fájdalmas volt a felismerés. De legalább az vigasztal, hogy szép vagyok. :-)
donx (Nagyvad)2016-02-22 08:10:40 // 78661
Hát annyira nem vígasztaltál meg.
Coyote2016-02-22 08:08:51 // 78660
Szerintem a leg egyszerűbb a legjobb. Kéz meleg szappanos víz a tisztításhoz (a hangsúly a szappanon van. Baba szappan például, nem folyékony!) kevés vízzel mosd le és figyelj, hogy ne ázzon át a bőr.
Ápolásra mindenképp méhviasz alapú terméket javaslok, persze itt is a mennyiség a fontos.
vékony rétegben át kened, hagyod kicsit száradni majd a felesleget száraz ronggyal le törlöd.
gecsa2016-02-22 07:49:40 // 78659
5-600ért hamar elviszik... 😉 Egyébként igen.
donx (Nagyvad)2016-02-22 07:12:15 // 78658
Ennyire eladhatatlan egy szép állapotú 2.5 V6 mostanság? :)
gecsa2016-02-21 22:57:10 // 78657
Ez merőben felháborító! 😉😀
gecsa2016-02-21 22:56:31 // 78656
Vannak speciális szerek, szinte bárhol beszerezhetők. Autósboltok, stb.. A többi hit és pénztárca kérdése.
vologya[kendács mester]2016-02-21 18:50:46 // 78655
Nem segített semmi és nem akarok felesleges köröket futni, szóval meg a kocsi a szervizbe. Már csak várom mikor kerülök sorra. Be kell ismernem, van amihez én sem értek :-)
Putyesz2016-02-21 14:47:12 // 78654
Urak,tudom hogy már lerágott csont,de mivel tisztítsam és utána ápoljam a bőrülést????
gecsa2016-02-19 08:29:04 // 78653
Az enyémbe is vissza lehet tenni.. 😁 és nem kell semmiféle ellenállás.
atis_166jtd2016-02-19 08:14:10 // 78652
Sokat agyaltok ezen a pótféklámpán. Nekem nagy fényerejű sima ledek vannak benne, bele lehet dugni a régi izzó helyére simán. Kapott két ellenállást és ennyi. Igy nagyon nem kellett alakítani semmit és simán vissza lehet tenni a sima izzókat is.
gecsa2016-02-18 23:18:40 // 78651
A 156ra brutálisan jót találtam, 15 ledes, a ledek egymásról egyenlő távolságra valahol van is képem róla, majd kikukázom valahonnan. Most egy kicsit másabb lett, itt a ledek hármas csoportokban vannak, értsd minden harmadik után kicsit nagyobb a szünet, de pont szépen kiadja, és ugyanúgy 15 led. Nincs semmiféle vibrálás, vagy ilyesmi, es nappal is szépen látszik.
pettinke2016-02-18 21:44:07 // 78650
nem a Loudlinké, hanem Parrot kihangosítóé, de én felfuttattam az A-oszlop burkolata alatt, és annak a tetejébe van betűzve balra fent. picit lefelé néz, és még senki nem panaszkodott rá.
csokagm2016-02-18 17:09:59 // 78649
Loudlink mikrofonját hová szokás tenni? Hogy a hangja jó legyen, de ne legyen csúnya?
Smith2016-02-18 15:18:59 // 78648
Nem találtam pirosban értelmes szalagot, pedig istenbizony a fél ebay-t megvettem. Ha találsz mutasd meg nekem is.

Én még kb. 7-8 évvel ezelőtt vettem fillérekért a piacon vw passat gyári pótféklámpa betétet (gyári Valeo), amiben brutál fényes LED-ek vannak. Még ma is nagyon jónak számít, pedig 8 évvel ezelőtt még nem tartott ott a LED technika mint manapság. Hosszra csak 1 cm-t kellett levágni belőle, és így pont befér a gyári pótféklámpába a kiberhelt izzók helyére. Plusz kellett bele az SSR hogy ne legyen alapból egy derengés.
gecsa2016-02-18 13:19:41 // 78647
Vezérlés kb egy közmunkás bér, futómű ket-háromszázezer. Plussz munkadíjak.
gecsa2016-02-18 13:17:08 // 78646
Én nem a gyári foglalattal operálok, hanem ledszalaggal, igy ez a hiba nem ismert számomra és a műszerfalon sincs hibajelzés.
afri2016-02-18 12:57:05 // 78645
üdv. nagyurak :)
166nál (2002évj, 2.4jtd) mennyibe fáj a kedvezményes alkatrészköltség , ha futóműben mindent cserélni kell elöl-hátul a lengéscsillapítókon kívül?
És a vezérléscsere (szíj, fesz.görgő, vízpumpa, oil)
Válaszotokat előre is köszönöm!
Smith2016-02-18 10:55:27 // 78644
Nekem a pótféklámpa derengett, akkor is halványan világított amikor nem fékeztem. Majd kiváncsi leszek Nálad milyen. Én úgy oldottam meg, hogy kapott egy ilyet:
http://www.avagotech.com/products/optocouplers/industrial-plastic/other/solid-state-relay/assr-1611-001e
gecsa2016-02-17 22:21:28 // 78643
Ma bekerültek a ledek, és kiiktatódtak a foglalatok. Lekerült a karcos/horpadt sárvédőív, és felkerült az "új "... Holnap pótféklámpa van soron, majd a beltér többi világítóeleme. Aztán jönnek a nyalánkságok szép sorban.
forrasr2016-02-17 21:05:31 // 78642
Ha a donorban jó az immobox, akkor vidd el azt a szerelődhöz meg a kulcsát, immoboxot hozzá tudja tanítani az ecuhoz, immo chipet meg a kulcsból át kell tenni. Nekem is baj volt az immoval mikor vettem, 20eFt-ért tanították hozzá. Nekem úgy néha sikerült indítanom és így elguruljak a villanyászhoz tréler nélkül, hogy rátettem gyújtásra, 4-5 percet vártam gyújtáson majd levettem és rögtön rátettem újra és így elaludt a code és indult.
gecsa2016-02-17 20:48:41 // 78641
Másik tipp, hogy a fűtőradiátor lyukas, és kinyirta a fagyálló az ecu-t.
vologya[kendács mester]2016-02-17 18:00:54 // 78640
Vontatni már soha többé. Már utánajártam a szállításnak 40 euróért elviszik a szerelőmhöz és a szerelőm barátja (eddig ő javította a elektromos dolgokat) 300-400 euróért újraír mindent (immo+motorvezérlő) stb. Ez itt nagyon korrekt ár. Mégis jobb, mintha nekilátnék a donorból kiszedni mindent. Főleg, ha még haza menni sincs időm. De azért a hétvégén még végigjárom az általatok javasolt köröket.
KisP2016-02-17 14:32:48 // 78639
Nekem is megvan a kódkártya sőt a szervízkulcs is, de nem fogadta el istenért sem. Neked legyen szerencséd, ha elfogadja, legalább nem kell vontatni..
gecsa2016-02-17 11:44:12 // 78638
Tízből nyolcszor be szokott jönni.
vologya[kendács mester]2016-02-17 11:42:56 // 78637
Pont meg leltem meg Cgo cartárs leírását a pedálos indításról. Ki fogom próbálni, amint hazakerülök. Minden ötlet jól jöhet. Kódkártyám van a kulcshoz, remélem az az ami kell.
tbesze2016-02-17 11:27:24 // 78636
A gázpedál nyomogatós szükségindításos kikódolást nem próbáltad? Persze ehhez meg kell lenni a kódkártyádnak.
pettinke2016-02-17 09:14:24 // 78635
meg kéne nézni a kormányburkolatban a slusszkulcs körül az immo adó-vevő tekercsét, hátha csak egyszerűen kontakthibás a csatlakozó.
vologya[kendács mester]2016-02-17 08:09:30 // 78634
Köszönöm a választ. Hát ez a lehetőség maradt nekem is, már csak találnom kell egy szakembert a környéken...
KisP2016-02-16 18:04:47 // 78633
Nekem pont két hete szart be az immo a 145-ösömben, sokmindent csináltam de három nap szenvedés után elvontattam autóvillamosságihoz, kiiktatta az immo-t úgy, hogy átírta a motorvezérlőt, 20-asom bánta. Szó mi szó, ugyanezek a tünetek voltak, így sejtésem szerint az immobiliser ment tönkre nálad. :/
vologya[kendács mester]2016-02-16 13:49:09 // 78632
Nem, ez terhelés nélkül. A probléma az, hogy mivel a CODE világít így a benzinpumpa sem megy. A indítómotor szépen forgat, de ez a maximum. Lámpák, irányjelzők, ICS (kód megadás után) működik, klimavezérlő, elektromos ülések, tükrök, ablakok, minden működik.
atis_166jtd2016-02-16 09:57:57 // 78631
Ez az akksi fesz indítózás közben?
vologya[kendács mester]2016-02-16 08:01:47 // 78630
12,2 V reggeli mérés alapján. Így az akut kizárhatom (szerintem).
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak