gecsa2017-11-16 13:43:02 // 81229
Ilyen kulcsa a fócvágenek van... :D
vologya[kendács mester]2017-11-16 12:32:09 // 81228
atis_166jtd2017-11-15 22:55:23 // 81227
Mert milyen kulcsod van? Nekem csak le kell pattintani a hátulját.
gecsa2017-11-15 21:04:25 // 81226
2 éve használom. Jó.
DieselManiaco(NagyVad)2017-11-15 16:20:15 // 81225
Üdv!
Keresek automata váltós szakit,aki nem csak a lóvét akarja lehúzni az emberről,mert olyat találtam aki szeleptömböt cserélni 284eFt+Áfa+munkadíj+olaj áron. Na most ilyen nem kell egy deknit le tudok venni én is meg egy szeleptömböt rendelni ebayről 80eFt-ért és kicserélni. Olyan kell aki tényleg tudja mit csinál.Az se érdekel ha kis műhely,sufni bármi,csak tudja mit csinál,mert a pénzlehúzósdi az nem érdekel.Szóval aki tud valakit vagy valamit,az legyenszíves ossza meg velem,és meghívom egy bambira:)
Keresek automata váltós szakit,aki nem csak a lóvét akarja lehúzni az emberről,mert olyat találtam aki szeleptömböt cserélni 284eFt+Áfa+munkadíj+olaj áron. Na most ilyen nem kell egy deknit le tudok venni én is meg egy szeleptömböt rendelni ebayről 80eFt-ért és kicserélni. Olyan kell aki tényleg tudja mit csinál.Az se érdekel ha kis műhely,sufni bármi,csak tudja mit csinál,mert a pénzlehúzósdi az nem érdekel.Szóval aki tud valakit vagy valamit,az legyenszíves ossza meg velem,és meghívom egy bambira:)
Atos2017-11-15 16:14:01 // 81224
Üdv Cartársak!
Van valakinek tapasztalata XADO termékekkel?
Ha igen, megosztaná?
Köszi előre is!
Van valakinek tapasztalata XADO termékekkel?
Ha igen, megosztaná?
Köszi előre is!
vologya[kendács mester]2017-11-15 06:53:17 // 81223
Piros? Asszony vagy? :D
gecsa2017-11-14 21:29:04 // 81222
Cseppfolyósítsd savval, majd szerezz bele fasza piros kulcsot. Az illik hozzá! :D
vologya[kendács mester]2017-11-14 07:57:19 // 81221
És előre szólok, hogy nekem nincs semmilyen kis csavar a kulcson, ami egyszerűvé tenné az elem cserét :D Minden videón a legegyszerűbb verzió látható :-)
vologya[kendács mester]2017-11-14 07:45:58 // 81220
A két "bicska" kulcsom egyszerre kezdi megadni magát, így a változatosság kedvéért most ezzel kell foglalkoznom, mivel már nem igen akar reagálni a központi zár és az immo sem. Valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban (főleg a rossz érdekel)? Sok helyen ijesztgetnek az újra programozással stb.
Nope2017-11-09 19:33:04 // 81219
Köszönöm mindkettőtöknek a válaszokatAkkor megnézegetem egyesével úgy hogy lehúzom az ajtó csatlakozójánál hátha kiderül hogy melyik ajtó a rossz
szuhi1642017-11-09 09:59:44 // 81217
Szia!
Képet esetleg meg hogy milyen motoros, pár infót küldenél?
berceligazda@gmail.com
Köszi :)
Képet esetleg meg hogy milyen motoros, pár infót küldenél?
berceligazda@gmail.com
Köszi :)
Föckös2017-11-09 08:15:00 // 81215
szia, a zár motorja kezd meghalni/meghalt.
korábban többször volt itt téma ez, elvileg javítható a zár szétszedése, és motorcsere.
viszonylag olcsón megoldható dolog.
vagy zárod kézzel. nekem időszakosan csinálja, csak nyitásra, a jobb első miatt.
(azt hiszem, hogy az nem volt még cserélve)
korábban többször volt itt téma ez, elvileg javítható a zár szétszedése, és motorcsere.
viszonylag olcsón megoldható dolog.
vagy zárod kézzel. nekem időszakosan csinálja, csak nyitásra, a jobb első miatt.
(azt hiszem, hogy az nem volt még cserélve)
szuhi1642017-11-07 21:14:13 // 81214
Sziasztok!
Valaki esetleg nem tud eladó 164-es 2.0ts benzin/gáz LPG-st?
De akár 75ös Alfa is érdekelhet.
Enyém sajnos eladtam anno, de vissza ülnék ilyenbe.
Üdv.
Valaki esetleg nem tud eladó 164-es 2.0ts benzin/gáz LPG-st?
De akár 75ös Alfa is érdekelhet.
Enyém sajnos eladtam anno, de vissza ülnék ilyenbe.
Üdv.
gecsa2017-11-07 14:35:26 // 81213
Marek,Phon,stb...
alfaszabi2017-11-07 13:14:15 // 81212
gecsa2017-11-07 13:13:38 // 81211
Termosztát csere,aztán diagnosztina lmmre,lambdára első körben. Utána jöhet a többi szép sorban. Nomeg a nekemezvót posztok is. :D
zbence2017-11-07 12:51:26 // 81210
Tiszteletem!
Azért írok ide, mert 166-osom fogyasztása egy ideje folyamatosan emelkedik. 2,4JTD, 136 lovas verzió. Nem tudom, hogy hol keressem a hibát, általában mindenki mást mond. Légtömegmérő, termosztát (hozzáteszem 14 fok alatt szinte sehol nem megy a vízhőfok 70 fok fölé, max. városban, dugóban, ritkán)... A fogyasztás 140-nél pályán, 130km-en keresztül kb. 7,6-8L, városban 10 alatt szinte soha nincs, vegyesben pl. egy 800km-es etapban (kb. 500km pálya, 300km város) 8,5-9L.. Nem gondolom, hogy ez normális fogyasztási érték, ha valakinek volt ilyen tapasztalata, szívesen fogadnám a tanácsokat a megoldással kapcsolatban. :)
Azért írok ide, mert 166-osom fogyasztása egy ideje folyamatosan emelkedik. 2,4JTD, 136 lovas verzió. Nem tudom, hogy hol keressem a hibát, általában mindenki mást mond. Légtömegmérő, termosztát (hozzáteszem 14 fok alatt szinte sehol nem megy a vízhőfok 70 fok fölé, max. városban, dugóban, ritkán)... A fogyasztás 140-nél pályán, 130km-en keresztül kb. 7,6-8L, városban 10 alatt szinte soha nincs, vegyesben pl. egy 800km-es etapban (kb. 500km pálya, 300km város) 8,5-9L.. Nem gondolom, hogy ez normális fogyasztási érték, ha valakinek volt ilyen tapasztalata, szívesen fogadnám a tanácsokat a megoldással kapcsolatban. :)
atis_166jtd2017-11-06 22:31:23 // 81209
pettinke2017-11-06 18:18:06 // 81208
valamiért úgy érzi, valamelyik "nyílászáró" nyitva maradt.
első körben megnézném a hátsó ajtók zárjait, azok szoktak úgy megdögleni, hogy nem zárnak le teljesen.
első körben megnézném a hátsó ajtók zárjait, azok szoktak úgy megdögleni, hogy nem zárnak le teljesen.
forrasr2017-11-06 18:14:56 // 81207
Nope2017-11-06 18:11:44 // 81206
Sziasztok...
Azt a hibajelenséget mi okozhatja hogy a központizár a távirányítóval bezár majd ki is nyit azonnal és csak a kulcsal a zárban ténylegessen elfordítva lehet az autót lezárni?
Azt a hibajelenséget mi okozhatja hogy a központizár a távirányítóval bezár majd ki is nyit azonnal és csak a kulcsal a zárban ténylegessen elfordítva lehet az autót lezárni?
atis_166jtd2017-11-06 15:55:29 // 81205
Ha hátúl világít ne keresgélj. Csak az izzó rossz elől.
pettinke2017-11-06 15:20:34 // 81204
külön biztije van a helyzetjelzőknek. de az is lehet, hogy szétégett / törött a helyeztejelződ foglalata. bele szokták erőltetni a nem neki való izzót...
vologya[kendács mester]2017-11-06 13:26:04 // 81203
Köszönöm a megerősítést! Szóval amint az ábra mutatja, újra szedhetem szét az egészet, de előbb a reléket és a biztosítékokat nézem át.
pettinke2017-11-06 13:16:25 // 81202
vologya[kendács mester]2017-11-06 12:27:56 // 81201
Köszönöm, akkor ez megvan. Már csak azt kellene megtudnom, hogy "I" - ben minek kellene világítania. A dokumentáció szerint, ez ugyan az mint a "p", csak itt a kulcsnak el kell lennie fordítva.
pettinke2017-11-06 11:29:11 // 81200
igen, az a helyzetjelző. mondjuk asszem az izzócsere-szekcióból beazonosítható a használatiban, hogy ki-kicsoda.
Föckös2017-11-06 10:45:08 // 81199
úgy pattant le a helyéről, mintha tegnap tettem volna fel.
Papával szépen atomjaira szedtük, egy karmantyú meglehetősen furán meg volt sérülve, és a kiszakadt darabot maga alá gyűrte.
volt polír meg minden, olyan lesz mint egy új!
hiába, az öreg tudja!
(mindíg kiderül, hogy az öreg tudja...)
Papával szépen atomjaira szedtük, egy karmantyú meglehetősen furán meg volt sérülve, és a kiszakadt darabot maga alá gyűrte.
volt polír meg minden, olyan lesz mint egy új!
hiába, az öreg tudja!
(mindíg kiderül, hogy az öreg tudja...)
vologya[kendács mester]2017-11-06 06:41:34 // 81198
Gondolom a helyzetjelző az a kis égőcske a xenon reflektor felett?! Szépen le van ez írva a kézikönyvben, de egy ábra sincs róla, hogy mi mi.
atis_166jtd2017-11-05 23:01:00 // 81197
Ha p-be teszed a helyzetjező világít mind a két oldalt. Ha az irányjelző kart valamelyik irányba elkapcsolod akkor az az oldal világít csak.
vologya[kendács mester]2017-11-05 20:21:38 // 81196
Xenon csere meglett, de jön a többi ... kihívás :-)
Legalább a színe most már jó. Volt benne egy 4300 as és egy 6000-es. Most mind a kettő 4300-as.
De jön a többi. Sofőroldali kismotor megadta magát (valószínűleg).
De ami jobban izgat, hogy ha a lámpa kapcsolóját P be kapcsolom, semmi nem világít (hátul nem emlékszem) és első kapcsolásban is csak a hátsó lámpák világítanak. Az irányjelzők jók. Valaki írja már le legyen szíves, hogy "p" -ben és "I" -ben melyik égőknek kell világítania.
Legalább a színe most már jó. Volt benne egy 4300 as és egy 6000-es. Most mind a kettő 4300-as.
De jön a többi. Sofőroldali kismotor megadta magát (valószínűleg).
De ami jobban izgat, hogy ha a lámpa kapcsolóját P be kapcsolom, semmi nem világít (hátul nem emlékszem) és első kapcsolásban is csak a hátsó lámpák világítanak. Az irányjelzők jók. Valaki írja már le legyen szíves, hogy "p" -ben és "I" -ben melyik égőknek kell világítania.
gecsa2017-11-05 18:03:21 // 81195
Még nem megy rutinból? :D
Föckös2017-11-05 18:00:38 // 81194
hátsó féknyereg felújítás, mert szeretem...
gecsa2017-11-05 12:20:29 // 81193
Ha V6ot akarsz, legyen 1.5m a zsebedben.
Gianni682017-11-05 11:44:39 // 81192
Boccs csak egyszer írtam, nem tudom miért rakta be 2X!
Gianni682017-11-05 11:42:55 // 81191
Sziasztok!
Az a kĂŠrdĂŠsem, hogy miĂŠrt van ennyi 2.4 diesel eladĂł 166-bĂłl?
Ăt szeretnĂŠk Ăźlni 156-bĂłl 166-ba!
Van valami olyan hibĂĄja, ami miatt mindenki menekĂźl tĂ´le?
Ăn valami V motorost szeretnĂŠk, de a dieselhez kĂŠpest nagyon kevĂŠs eladĂł van!
Az a kĂŠrdĂŠsem, hogy miĂŠrt van ennyi 2.4 diesel eladĂł 166-bĂłl?
Ăt szeretnĂŠk Ăźlni 156-bĂłl 166-ba!
Van valami olyan hibĂĄja, ami miatt mindenki menekĂźl tĂ´le?
Ăn valami V motorost szeretnĂŠk, de a dieselhez kĂŠpest nagyon kevĂŠs eladĂł van!
Gianni682017-11-05 10:12:12 // 81190
Sziasztok!
Az a kérdésem, hogy miért van ennyi 2.4 diesel eladó 166-ból?
Át szeretnék ülni 156-ból 166-ba!
Van valami olyan hibája, ami miatt mindenki menekül tôle?
Én valami V motorost szeretnék, de a dieselhez képest nagyon kevés eladó van!
Az a kérdésem, hogy miért van ennyi 2.4 diesel eladó 166-ból?
Át szeretnék ülni 156-ból 166-ba!
Van valami olyan hibája, ami miatt mindenki menekül tôle?
Én valami V motorost szeretnék, de a dieselhez képest nagyon kevés eladó van!
DieselManiaco(NagyVad)2017-11-05 07:17:19 // 81189
A két oldal közötti különbség fura,nekem az eddigi összes alfam -2-es kerékdőléseket tudott,az összetartással tudnak csalni egy picit rajta hogy ne egye annyira,mondjuk nekem a 2.4 mire megeszi a szélét addigra elkopik a futófelület is...
Szóval ez a dőlés szerintem ilyen általános téma,és az a baj hogy itt ha excenterre teszed is a felső lengőkart,az inkáb az utánfutást viszi el,az alján a hátsó szilent miatt sokat nem tudsz hozni...
Szóval ez a dőlés szerintem ilyen általános téma,és az a baj hogy itt ha excenterre teszed is a felső lengőkart,az inkáb az utánfutást viszi el,az alján a hátsó szilent miatt sokat nem tudsz hozni...
gecsa2017-11-04 22:57:31 // 81188
Nekem sem az 56al, sem a 66al nem volt ilyen problémám. Igaz,mindkettő előélete ismert volt számomra.
Ákey2017-11-04 22:16:30 // 81187
Nálunk nem, Keszthelyen volt 10 évig, ott 25.000 km-t mentek vele, előtte céges autó volt. Már számításba vettük mi is, más okból kifolyólag, ugyanis túlságosan újnak tűnnek a lámpatestek is, meg a motortartó keret sem olyan meggyötört, annak ellenére, hogy kartervédő mindig volt rajta. Jah, meg az embléma, mintha most rakták volna fel rá. Bár, mint mondtam az autó be volt dunsztolva 10 évig egy garázsba.
De nyomát nem találtuk maszek hegesztésnek, márpedig tű a szénakazalban egy jó lakatos itthon. Egy raklap szar, amit ezek tudnak művelni. Az én 56-osomnál bizonyítottak a szakmókusok.
Még valami: azért nem hiszem, hogy minden 66-os törött lenne, mégis általános probléma külföldieknél is.
De nyomát nem találtuk maszek hegesztésnek, márpedig tű a szénakazalban egy jó lakatos itthon. Egy raklap szar, amit ezek tudnak művelni. Az én 56-osomnál bizonyítottak a szakmókusok.
Még valami: azért nem hiszem, hogy minden 66-os törött lenne, mégis általános probléma külföldieknél is.
bszl2017-11-04 18:24:05 // 81185
Szia! Elvileg ez működik: https://cloud.mail.ru/public/CzP1/qWTB77j8E
Ákey2017-11-04 14:06:02 // 81184
Kedves 66-os tulajok!
Az első futómű dőlésével kapcsolatos problémákra van valakinek valami jó megoldása?
Mi próbálkoztunk az alsó lengőkarok, első szilentjeinek távtartó gyűrűinek cseréjével. A gyári 14 mm vastag, mi beraktunk 8-asokat, ami az alsó határ, de akkor már a lengőkar nyikorog a motortartó kereten. Lévén, hogy egy autónak sem áll jól, ha olyan effektekkel közlekedik, mint egy szekér, így egy 6-os és egy 5-ös gyűrű kombinációval 11 mm-re módosítottuk a távolságot a kerettől. No de még a 8-assal is bal oldalon -2,34 volt a dőlés, a jobb oldalon meg jó volt.
A futómű teljesen új, de külhoni utángyártott. Ez lehet az egyik baj, de nem vagyunk biztosak benne, hogy gyárival nem lenne ez a helyzet.
Külföldi fórumok látogatása alkalmával kiderült, hogy ez általános probléma. 56-osnál már tapasztaltuk, hogy az utángyártott hátsó keresztlengőkarokban legalább négy különböző méret van a szilenteknél. Beszarás...
Gondolom, a mindenki által ismert tajvani excenteres felső lengőkar sem véletlenül lett kitalálva a három legszebb Alfához.
No de azzal az a baj, hogy hiába PU, "húsa" kevés marad a szilentnek, ráadásul az utánfutást is elviheti, ami pont az egyedisége ezeknek a dögöknek, főként nagy tempónál stabil marad ugye. De most olyan a kocsi, mint amikor egy nő nem tud járni magassarkúban, imbolygok vele főleg 130 fölött.
64-esnél kitalálták, hogy a toronynál ovális lyukat fúrnak, de itt nem biztos, hogy van hely erre.
Vagy marad az, hogy olcsó gumit rá, had egye... Most meg kajálja el a Michelin-t.
Az első futómű dőlésével kapcsolatos problémákra van valakinek valami jó megoldása?
Mi próbálkoztunk az alsó lengőkarok, első szilentjeinek távtartó gyűrűinek cseréjével. A gyári 14 mm vastag, mi beraktunk 8-asokat, ami az alsó határ, de akkor már a lengőkar nyikorog a motortartó kereten. Lévén, hogy egy autónak sem áll jól, ha olyan effektekkel közlekedik, mint egy szekér, így egy 6-os és egy 5-ös gyűrű kombinációval 11 mm-re módosítottuk a távolságot a kerettől. No de még a 8-assal is bal oldalon -2,34 volt a dőlés, a jobb oldalon meg jó volt.
A futómű teljesen új, de külhoni utángyártott. Ez lehet az egyik baj, de nem vagyunk biztosak benne, hogy gyárival nem lenne ez a helyzet.
Külföldi fórumok látogatása alkalmával kiderült, hogy ez általános probléma. 56-osnál már tapasztaltuk, hogy az utángyártott hátsó keresztlengőkarokban legalább négy különböző méret van a szilenteknél. Beszarás...
Gondolom, a mindenki által ismert tajvani excenteres felső lengőkar sem véletlenül lett kitalálva a három legszebb Alfához.
No de azzal az a baj, hogy hiába PU, "húsa" kevés marad a szilentnek, ráadásul az utánfutást is elviheti, ami pont az egyedisége ezeknek a dögöknek, főként nagy tempónál stabil marad ugye. De most olyan a kocsi, mint amikor egy nő nem tud járni magassarkúban, imbolygok vele főleg 130 fölött.
64-esnél kitalálták, hogy a toronynál ovális lyukat fúrnak, de itt nem biztos, hogy van hely erre.
Vagy marad az, hogy olcsó gumit rá, had egye... Most meg kajálja el a Michelin-t.
vologya[kendács mester]2017-11-04 13:04:57 // 81183
Itt nézz szét Gdrive ha leszedted, akkor szólj, hogy tiltsam le.
pettinke2017-11-04 09:08:41 // 81182
én még semmilyen Alfához nem láttam gyári magyar nyelvű karbantartási / szervíz útmutatót.
Nope2017-11-04 06:43:58 // 81181
Köszönöm.
Ezt már megszereztem de ez nem tartalmaz magyar nyelvet...
Reménykedtem hogy van magyar nyelvű szerelési vagy karbantartási útmutató furcsa hogy ehhez a tipushoz nem készítettek :-(
Ezt már megszereztem de ez nem tartalmaz magyar nyelvet...
Reménykedtem hogy van magyar nyelvű szerelési vagy karbantartási útmutató furcsa hogy ehhez a tipushoz nem készítettek :-(
Magicman2017-11-03 23:23:56 // 81180
Szia, nem működik a link, illetve a fájl már nem elérhető. Tudsz adni egy másik forrást, ahonann le tudom szedni?
Előre is köszönöm.
Előre is köszönöm.