Rám meg egy opel Agila :-)))))))
az sem jobb ))
jó éjt :))
falcokc2007-12-03 23:01:53 // 21579
Robi2007-12-03 22:59:12 // 21578
Olyat még nem csináltam, de úgy tudom, hogy az is ilyen, mármint a belső fékes. Na én lépek aludni, jóéjt. Holnap egy igazi versenyautó vár rám: Suzuki Swift 1.3 GC. :)
falcokc2007-12-03 22:54:53 // 21577
hát hirtelen nemvolt elöttem, bár a sprinté is lyen ha jólemlékszem,mármint az első
Robi2007-12-03 22:52:39 // 21576
Remélem, Toy Dolls a helyesbített változatot is olvassa, mielőtt nekiesik a féknek. :) Bár csak feltűnik neki, hogy nem hagyja magát. :)
falcokc2007-12-03 22:48:39 // 21575
vazze tényleg így van 1-0 oda de már rég volt :DDDDDDDDDDDDD
Robi2007-12-03 22:44:52 // 21574
"a munkahengert pedig legegyszerübben egy kissebb asztalosszorítóval tudod a munkahengert visszanyomatni"
NE TEDD!!!
Ha erőszakkal nyomod vissza, akkor kivégzed az utánállító szerkezetet. A nyergek két oldalán van egy-egy imbuszcsavar, 17-es kulcsnyílású anyával lekontrázva. Jó esetben egy 17-es kulcsnyílású műanyag porvédő is van rajta. Azokkal tudod a külső munkahengereket visszaállítani. A belsőket pedig a nyereg hátulján lévő kis (asszem' 7-es kulcsnyílású) csavarokkal. Ha vissza vannak állítva a nyergek, akkor szinte maguktól kiesnek a féktárcsák. A nyergeket levenni teljesen felesleges, sőt, nem is lehet, amíg fent vannak a tárcsák.
Amikor összeszereled a féket, be kell állítani a nyerget. Fontos, hogy kiengedett kéziféknél a kézifékkötél éppen ne mozdítsa ki a karokat a féknyergek tetején. Ha magasan fog a kéziféked, akkor az NEM A KÉZIFÉKKÖTÉL HIBÁJA, NE AZT BÁNTSD! A munkahengereket összeszerelés után be kell állítani úgy, hogy éppen hozzáérjenek a fékbetétek a tárcsákhoz, de még ne szoruljanak neki. Ha túl nagy a hézag, akkor mélyen fog fogni a fékpedál, és magasan a kézifék. Ha túl szorosra állítod, akkor pedig égetni fogja a betéteket.
Egyébként ha valaki már megerőszakolta a munkahengereket, akkor nem fog működni az utánállítód, és időnként utána kell majd állítani a hátsó féknek. De még egyszer hangsúlyozom, ne a kézifékkötéllel akard beállítani a hézagot, mert ezt a hibát majdnem mindenki elköveti, aki nem ismeri ennek a féknek a működését.
NE TEDD!!!
Ha erőszakkal nyomod vissza, akkor kivégzed az utánállító szerkezetet. A nyergek két oldalán van egy-egy imbuszcsavar, 17-es kulcsnyílású anyával lekontrázva. Jó esetben egy 17-es kulcsnyílású műanyag porvédő is van rajta. Azokkal tudod a külső munkahengereket visszaállítani. A belsőket pedig a nyereg hátulján lévő kis (asszem' 7-es kulcsnyílású) csavarokkal. Ha vissza vannak állítva a nyergek, akkor szinte maguktól kiesnek a féktárcsák. A nyergeket levenni teljesen felesleges, sőt, nem is lehet, amíg fent vannak a tárcsák.
Amikor összeszereled a féket, be kell állítani a nyerget. Fontos, hogy kiengedett kéziféknél a kézifékkötél éppen ne mozdítsa ki a karokat a féknyergek tetején. Ha magasan fog a kéziféked, akkor az NEM A KÉZIFÉKKÖTÉL HIBÁJA, NE AZT BÁNTSD! A munkahengereket összeszerelés után be kell állítani úgy, hogy éppen hozzáérjenek a fékbetétek a tárcsákhoz, de még ne szoruljanak neki. Ha túl nagy a hézag, akkor mélyen fog fogni a fékpedál, és magasan a kézifék. Ha túl szorosra állítod, akkor pedig égetni fogja a betéteket.
Egyébként ha valaki már megerőszakolta a munkahengereket, akkor nem fog működni az utánállítód, és időnként utána kell majd állítani a hátsó féknek. De még egyszer hangsúlyozom, ne a kézifékkötéllel akard beállítani a hézagot, mert ezt a hibát majdnem mindenki elköveti, aki nem ismeri ennek a féknek a működését.
falcokc2007-12-03 22:11:41 // 21572
ja és boldog szülinapot!!! :)))
falcokc2007-12-03 22:10:29 // 21571
nincs mit :)))
Toy dolls2007-12-03 22:09:39 // 21570
köszönöm szépen
falcokc2007-12-03 22:08:40 // 21569
de egyszerübb levenni, mert úgy könnyebb :)))
falcokc2007-12-03 22:07:37 // 21568
szeva :))
a féktárcsát le lehet venni anélkül,hogy le vedd a fékenyerget, csak picit játszani kell vele,
a munkahengert pedig legegyszerübben egy kissebb asztalosszorítóval tudod a munkahengert visszanyomatni
a féktárcsát le lehet venni anélkül,hogy le vedd a fékenyerget, csak picit játszani kell vele,
a munkahengert pedig legegyszerübben egy kissebb asztalosszorítóval tudod a munkahengert visszanyomatni
Whiteskull2007-12-03 21:39:15 // 21567
Nekem le kellett venni a munkahengereket mindenhogy, mivel az egyiket cserélte is az öcskös. Sima aztalos pillanatszorítóval szoktam visszanyomatni, vagy éppen azzal, ami a kezembe akad. :)))
Toy dolls2007-12-03 21:30:45 // 21566
és a kérdésemre nem tudja senki a választ?:)
Toy dolls2007-12-03 21:29:57 // 21565
Te is:))
köszi:)
köszi:)
Toy dolls2007-12-03 21:24:47 // 21562
köszi:)
ügyes vagy:)
ügyes vagy:)
Whiteskull2007-12-03 21:24:45 // 21561
8 másodperccel gyorsabb voltam. :)))))
Bár az asszony ennek nem szokott örülni. :)))))
Bár az asszony ennek nem szokott örülni. :)))))
Whiteskull2007-12-03 21:23:57 // 21560
Na, mégis sikerült. :DDD
Marek2007-12-03 21:23:41 // 21559
Talán most! :)
Laura végre
Laura végre
Whiteskull2007-12-03 21:23:33 // 21558
Whiteskull2007-12-03 21:20:19 // 21556
Hehe! Ez nekem se jött öszze. :)))
Whiteskull2007-12-03 21:18:03 // 21555
Toy dolls2007-12-03 21:06:11 // 21554
na ez nem jött össze:(
www.laura070806.fw.hu
www.laura070806.fw.hu
Toy dolls2007-12-03 21:05:03 // 21553
a kislányunk:)
vannak képek és videók is
vannak képek és videók is
Toy dolls2007-12-03 20:57:31 // 21552
tudja valaki, hogyan lehet visszaállítani a hátsó munkahengerben a gugattyúkat, hogy bele lehessen tenni az új betéteket? és a tárcsát le lehet úgy venni ,hogy a nyereg a helyén marad?
Robi2007-12-03 20:47:46 // 21551
Nem titok, vettem egy papírt, ami passzol a pezsgőmetál 164-esemhez. Ha találok fasza 24V motort, amit ki tudok fizetni, és megfelel Wick-nek, akkor hülye lennék szétszedni a fullpatent autómat. :)
Robi2007-12-03 20:45:37 // 21550
Inkább építsünk Trabit. Adott nagyanyám kétütemű jószága, teljesen patent állapotú. Nagyflex, be kellene tenni a hátsó ülés helyére az egyik 6 karbis V6 mocimat. Rá vmi boxer váltó, boxer 145 első híd a Trabi hátulja alá, fixre rögzített kormányösszekötőkkel, oszt gó. Szerintem überkaraj lenne. Még benne is hagynám az eredeti motort a vicc kedvéért, hadd pöfögjön. :)
Marek2007-12-03 20:43:26 // 21549
Vajon ménem kapkodod el?! :)
Robi2007-12-03 20:39:02 // 21548
"A garázsban már le van támasztva a négy hibátlan sárga elsőfényszóró, a 3.0 24V motor..."
Hazucc, a motor még a pezsgőmetál 164-esemben figyel. Nem kapkodjuk el a kivételét, majd ha meglesz a GTV, kivesszük. :)
Hazucc, a motor még a pezsgőmetál 164-esemben figyel. Nem kapkodjuk el a kivételét, majd ha meglesz a GTV, kivesszük. :)
Robi2007-12-03 20:37:32 // 21547
Tééényleg, szülinapod van! Boldog szülinapot! :)
Gábor(figi75)2007-12-03 20:18:59 // 21546
100A/h az igen,kicsit írígyellek,nekem most kell beruháznom akksira!:-(
Toy dolls2007-12-03 20:13:21 // 21545
sziasztok
mindenkinek nagyon szépen köszönöm a jókívánságokat:)
amúgy jól vagyok, a gép is jól működik, bár most a hátsdó féket kell megcsinálnom, mert elfogyott a betét róla:(
az elejére nemrég kapott új tárcsát és betéteket, és egy új akksit(100AH)
mindenkinek nagyon szépen köszönöm a jókívánságokat:)
amúgy jól vagyok, a gép is jól működik, bár most a hátsdó féket kell megcsinálnom, mert elfogyott a betét róla:(
az elejére nemrég kapott új tárcsát és betéteket, és egy új akksit(100AH)
NaTo2007-12-03 17:45:16 // 21544
Persze ide kéne a teljes hajtáslánc cseréje, meg a fékek, meg a féltengelyek, meg a kerékfelfüggesztés, meg kitudja még mi, de hát láttunk már 160 lovas ladát.
A sima 1.8 turbo meg 160 lovas, igaz aszem 230 Nm a nyomték?
Megyen mint a vonat :)
A sima 1.8 turbo meg 160 lovas, igaz aszem 230 Nm a nyomték?
Megyen mint a vonat :)
Marek2007-12-03 17:44:09 // 21543
Nem megy valaki Nagykanizsa felé mostanában?
Tocsa2007-12-03 17:17:31 // 21542
Itt Miskolcon van pár ilyen iguli ültem is ilyen állítólag 120 lovas csodába mentünk a bükkbe fel a kaptató és igen siralmas volt vissza kettő padlógáz asztán csak nyekergett!
:DDD
Úgyhogy nyomatékról ennyit!!! :PP
A lanchia turbós motorral szerelt igulátor már ment rendesen de folyzon szétszaggatta a difit meg a kasznit állandóan heggeszgetni kellett !!!!
:DDD
Úgyhogy nyomatékról ennyit!!! :PP
A lanchia turbós motorral szerelt igulátor már ment rendesen de folyzon szétszaggatta a difit meg a kasznit állandóan heggeszgetni kellett !!!!
prooF_752007-12-03 15:55:30 // 21541
A rozsda alá még be lehet csempészni egy-két merevítést. Meg biztos van olyan komolyabb fék, ami támogatja a 13"-os gyári lada lemezfelnit.:) Mert ha már mondjuk egy 75-ös brembot rakunk fel, arra nem megy rá csak a 14-es felni, az meg már feltűnő.:)
Egyébként meg lámpától-lámpáig jó a gyári is.:))
Egyébként meg lámpától-lámpáig jó a gyári is.:))
Wickey2007-12-03 15:40:21 // 21540
má' hogy tekerné föl az orosz technikát az a motor? Simán jó a gyári lada kasztni, elhiheted. Nem kevés gyári zsiga szadgál zsugorkaros motorral 110-120 lóerő körüli teljesítménnyel. A 120 és a 200 között pedig érdemi különbség nincs. Azt elhiszem, hogy 6-700Nm és 500-600 lóerő már széttépné a kasztnit, de egy sima túrót el kell hogy viseljen.
krys2007-12-03 15:39:30 // 21539
ááá... Gtv :P
Tocsa2007-12-03 14:53:58 // 21538
Csak a kasznit meg kéne erősíteni kicsit mert az a turbós motor feltekerné mint a csigát !:DD
Ja és mivel álnál meg mert fék sincs rajta!
ÉN a giuilettára szavazok !!!!! :DD
Ja és mivel álnál meg mert fék sincs rajta!
ÉN a giuilettára szavazok !!!!! :DD
Wickey2007-12-03 14:37:00 // 21537
kábé semmi bajom nincs a Giuliettával, honnan veszed hogy van?
Viszont ha pusztítós autót akarunk, ne szarozzunk, fogjunk egy csótány ladát, és hagyjuk úgy ahogy van a mattpiros festésével meg szétrohadt ajtajaival, és abba tegyük bele a turbómotorod :-PPPP
SZERINTED?! :-) Mekkorát lesnének az emberek az utcán? :-D
Viszont ha pusztítós autót akarunk, ne szarozzunk, fogjunk egy csótány ladát, és hagyjuk úgy ahogy van a mattpiros festésével meg szétrohadt ajtajaival, és abba tegyük bele a turbómotorod :-PPPP
SZERINTED?! :-) Mekkorát lesnének az emberek az utcán? :-D
Whiteskull2007-12-03 14:04:59 // 21536
Szerintem semmi baj az ízléseddel. :))))))
NaTo2007-12-03 13:57:38 // 21535
Turbós motorom... :P
Amúgy meg:
Mi bajod a Giuliettával?
A GTV és a Giulietta sokmindenben ugyanaz.
Csak a GIuliettából kb. kétszer annyi készült, mint GTV-ből.
Hajtáslánc is majdnem ugyanaz, és a Nord motor is. Jó a GTV-t szerelték V6-al is. Viszont ha lehetne választani, én biztosan Giuliettába raknám ezt a cuccot. Már ha beleférne:)
Esetleg egy olyan Alfettába, mint az Alié.
Jó, elismerem, az ízlésemmel sosem volt minden rendben. :)
Amúgy meg:
Mi bajod a Giuliettával?
A GTV és a Giulietta sokmindenben ugyanaz.
Csak a GIuliettából kb. kétszer annyi készült, mint GTV-ből.
Hajtáslánc is majdnem ugyanaz, és a Nord motor is. Jó a GTV-t szerelték V6-al is. Viszont ha lehetne választani, én biztosan Giuliettába raknám ezt a cuccot. Már ha beleférne:)
Esetleg egy olyan Alfettába, mint az Alié.
Jó, elismerem, az ízlésemmel sosem volt minden rendben. :)
Wickey2007-12-03 13:17:16 // 21534
akkó' má' egy rozsdabarna ladába, nem? :-)
Tényleg, megvan még az 1.8 turbó motrod? Bele kéne varrni egy 2105-ös Zsigába :-P
Tényleg, megvan még az 1.8 turbó motrod? Bele kéne varrni egy 2105-ös Zsigába :-P
Tocsa2007-12-03 13:09:37 // 21533
1-2 tábla lemez+ jó lemezolló és türelem sok mindent megold! :))
NaTo2007-12-03 09:26:45 // 21532
Ezeket a "belsőségeket" Egy Giuliettába kéne rakni...
1. Könnyű autó (bár a 3.0-s motorral enyhén orrnehéz lenen:D)
2. Senki nem nézné ki belőle, igazi meglepetés autó lenne!
3. Miért ne?!
4. Vagy esetleg egy AlfaSudba. :D
1. Könnyű autó (bár a 3.0-s motorral enyhén orrnehéz lenen:D)
2. Senki nem nézné ki belőle, igazi meglepetés autó lenne!
3. Miért ne?!
4. Vagy esetleg egy AlfaSudba. :D
falcokc2007-12-02 19:50:49 // 21531
hát nem lenne rossz :))))
érdeklődj reá
érdeklődj reá
Wickey2007-12-02 19:42:54 // 21530
Hopp, mit találtam:
Kincsecskék?
Ebből ilyenek lehetnek esetleg hasznosak, mint:
Rear wing (fender) front lower repair panel (35cm/14” high) nemde?
Nem lenne hátrány ha a hátsó sárvédők alsó 35 centije meglenne...
Kincsecskék?
Ebből ilyenek lehetnek esetleg hasznosak, mint:
Rear wing (fender) front lower repair panel (35cm/14” high) nemde?
Nem lenne hátrány ha a hátsó sárvédők alsó 35 centije meglenne...