Fórum >> Típusok >> Giulietta

Piritu - 1.000.0002019-08-11 10:09:07 // 11181
A 2,0 rövidebb ciklusokkal dolgozik mert kisebb a dpf úgyhogy teljesen rendben van.
szelod92019-08-11 09:26:12 // 11180
380 km volt az utolsó ciklus a DPF-nek. Ez 95%-ban városi használatban ment bele. Mennyire normális ez? Az előző tulajdonos 1300kmerekről beszélt, de ő csak pályázott. Az előző autóm 159 1.9 JTD 300-950 kmeres ciklusokkal dolgozott.
szelod92019-08-10 09:12:07 // 11179
Ez is szóba került, viszont a szervíz számlákat böngészve megtaláltam, hogy 35 ezer kilométerrel ezelőtt voltak cserélve a fék alkatrészek. Igaz autópályás volt a kocsi, de inkább az új felé hajlok. Eddig Bosch - Bosch kombinációt nézegettem.
tdemeter2019-08-09 20:40:34 // 11178
Alfa András, 06705273983. Nekem ő javította meg annó, nagyon megbízható és korrekt autóvillamossági szerelő, kimondottan alfakkal foglalkozik. Írj neki sms-t ha nem veszi fel. O tud beszerezni gyári kábel köteget ami tovább bírja mint a foltozas. Ezúton is üdvözlöm:-)
farki62019-08-09 16:31:02 // 11177
Sziasztok!
Elnézést, ha már volt. Segítségetek szeretném kérni. A szokásos csomagtérajtó kábelszakadás tartós megjavítására keresek megbízható villanyszerelőt Budapesten. A márkaszervizben egyszerűen nem tudják hosszú távon orvosolni a bajt. Forrasztgatják, tákolgatják, de negyedévente újra és újra előjön valami világítási hiba. Láttam a fórumon, hogy ügyesebb cartársak saját maguknak megcsinálják, de nekem se szakértelmem, se időm hozzá. Köszi előre is a tippekért.
G-MANN🍀2019-08-09 11:59:36 // 11176
17-es mankóban fér csak el. BOSE mélynyomó
Jimmi T.2019-08-09 11:52:52 // 11175
A csere során a Brembo lyuggatott 330-as tárcsára és a Brembo betétre cseréltem.
Megbízható helyen , baráti szerviz cserélte , emberi áron .
A bekoptatós kímélős első 300 km ellenére , pulzáló lökések jelentkeztek a pedálon fékezéskor. visszavittem leszedték , egy esztergályos érintőre vette , és azóta semmi gond .
pettinke2019-08-09 09:05:10 // 11174
érdekes, az árlista alapján a 16-os mankó és a BOSE kizárják egymást, de a 17-es nem :-)
szelod92019-08-09 00:09:29 // 11173
Köszönöm a válaszokat.

Turbónyomást megtaláltam, működik is szépen. Elkezdek keresni akkor ilyen pótkerék szettet.

Sajnos a fékeket szemrevételezve nem tűnt kopottnak sem a tárcsa, sem a betét. Viszont a számlák alapján 34 ezer kilométerrel ezelőtt voltak cserélve elől. Meg is mérték a fékerőt (lásd csatolt kép) és egyértelműen látszik a hiba. Fékekből ti milyet használtok?


Az antenna szár cserés lett, egy állatnak nagyon megízlett a vége...
A váltógombom kopott. Azt vagy újra fújom, vagy cserélem. Meglátom...
Valamint elég erősen elgondolkodtam egy pár QV logón. Elvégre látszatra nagyon hasonló (van valami különbség??) és a teljesítmény is közel azonos.
KrTibi2019-08-08 19:28:03 // 11172
Létezik. 159 vagy Giulietta 17-es mankókerék kell neked, a nagy Brembo nyergek miatt. A Bose mélynyomó belemegy a 16-osba is, de azt csak hátsó tengelyre tudod feltenni. Bose hifis autókban az emelő egy zsákban az egyik oldalsó fakkban, a szerszámok a szőnyeg alatti tálcán vannak egy szivacs betétben.
Zolibácsi2019-08-08 18:47:25 // 11171
rádió tükrözést ki kell kapcsolni hozzá a műszerfalon és utána lesz elérhető
Piritu - 1.000.0002019-08-08 15:35:46 // 11170
Nem biztos hogy üt. A nagyféknek elég sok kell hogy összeérjen. Pont olyan mintha ütne a tárcsa.
szelod92019-08-08 14:20:12 // 11169
Köszönöm a válaszokat, kipróbálom. Következő kérdésem az lenne, hogy létezik-e pótkerék Bose mélynyomóhoz? Jelenleg csak egy javító szettem van hozzá, de a pótkerék megnyugtatóbb lenne :D Valamint féktárcsa-féknyereg kombinácóra mi vált be nektek? Nagyfékes verzió. Most Brembo tárcsa és Brembo betét kombó van fent, de sajnos ütnek a tárcsák, hiába újszerűek.
pettinke2019-08-08 11:09:21 // 11168
ha D-módba rakod a DNA választót, akkor a jobb bajusz végén lévő gombbal lapozható képernyők közül az egyik a turbónyomás lesz.
Piritu - 1.000.0002019-08-08 03:28:12 // 11167
Nekemakkor teszi oda ha D-be teszem
szelod92019-08-08 00:54:28 // 11166
Igen. Csak még nem volt időm itt frissíteni a dolgokat
RomeoOne2019-08-08 00:29:37 // 11165
A 159-et eladtad már?
szelod92019-08-08 00:16:59 // 11164
Friss tulajos kérdés következik :D Hogy lehet kirakni a műszerfalra a turbónyomást? Több helyen láttam már, de nem találom a módját.
KrTibi2019-08-07 22:24:09 // 11163
Ha belefér egy esetleges Multiair modul csere (~250e ft+munkadíj), akkor vedd, sokkal jobban megy, és picit kevesebbet is fogyaszt, mint a sima TB.
Mozes872019-08-07 19:12:28 // 11162
Sziasztok.Giulietta vásárlás előtt állok.Körülbelül 4.000.000 ft-ig tudok nyujtózkodni.Abba kérném a segítségeteket ha esetleg van eladó akkor osszatok meg velem.Amiről szó lenne.2015-nél ne legyen idősebb 1.4 TB . A Multiairről lebeszéltek erről esetleg vélemény?Előre is köszönöm a válaszokat.Aki esetleg küldeni leírást küldhetitek az e-mail címemre is. baros6@gmail.com
Kazes☻2019-08-07 08:28:55 // 11161
Csudálatos, grat és sok boldog km-t kívánok! :)
AlfaWatch2019-08-07 07:14:48 // 11160
Udv a csapatban😁!
Szep darab! Sok boldog kilometert kivanok!
Zolibácsi2019-08-07 06:44:14 // 11158
Szép autó és szabad tudni mit kérnek külföldön most egy ilyenért?
szelod92019-08-07 01:02:30 // 11157
Nem tudtam ott hagyni. 2.0 JTDm ~200le és 400nm. Ragazzon sport kipufogó, Eibach 30mm ültetés. Panoráma tető, bixenon, full bőr. És a legfontosabb, hogy Rosso! 😁😁 Sikerült 5,8-as átlaggal hazaérni Németből, lendületes tempó mellett. Szóval egyelőre nagy a boldogság. Holnap kezdődik a kozmetika😀
pettinke2019-08-05 11:52:43 // 11156
hát akkor nem sikerült a csere során nullázni a számlálót.
SakraF2019-08-05 11:43:59 // 11155
Köszönöm.
2000 km-el ezelőtt lett cserélve.
Jimmi T.2019-08-05 08:35:51 // 11153
Nem tudom , nem szoktam megvárni hogy figyelmeztessenek .
SakraF2019-08-04 20:52:20 // 11152
Üdv
A Giuliettámon indítás után pirosan villog az olaj lámpa a műszerfalon, valamit azt írja: Change engine oil. Jól gondolom, hogy csak az aktuális olajcserére figyelmeztet?
Köszönöm
Piritu - 1.000.0002019-08-04 18:04:23 // 11151
Az egr fedél repedést nagy valószínűséggel nem látod, nekem minden nyom nélkül szállt el. Ha nem volt cserélve alkualap, nyugodtam mondhatod hogy ezt azonnal meg kell ejteni. A hivatalos ára majd 50e + munkadíj, szóval löttycserével egy százast nyomhat lefelé az áron :-)
Zolibácsi2019-08-04 15:04:47 // 11150
180 ezer felett a gyári lendkerék már kotyoghat, ez dynamic uzemmodban alacsony fordulaton érezhető a legjobban. Egr hűtő elől van szemmel látható ha folyik a víz.
Nekünk a váltó kicsit akad neha egyből kettobe mióta meg vettük, de azóta el mentünk 45 ezret és nem lett rosszabb. Eléggé megbízható szerkezet ez a motor, inkább rozsdat keresnék a kocsin. Fék, alja, zár szerkezet, kipufogó ezeken mind látszódik ha osztrák kocsi mert erősen rozsdás. Ha jól kárba volt tartva akkor 200 ezer km felett is meg lehet venni.
szelod92019-08-04 14:51:55 // 11149
Sziasztok. Jövő héten megyek megnézni egy Giuliettát. 2.0 JTD 170 paci. 2012 évjárat. Mit érdemes megnézni rajta? Bármi gyenge pontja a szerkezetnek? EGR hűtő hiba hogyan vehető észre?
Tbi Gabesz2019-08-02 14:00:22 // 11148
Köszi srácok .
petbalog2019-08-02 12:17:14 // 11147
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-Giulietta/Motor-Sports-Airfilters/BMC-Sports-Air-Filter::6541.html

Korrektek, gyorsak, beszélnek angolul. Már az Eibach rugóimat is tőlük vettem, aznap válaszolnak a megrendelésre, megnézik a raktárkészletet, lecsekkolják, hogy biztosan az kell-e az autódhoz, amit leütöttél náluk. Nekem a BMC szűrő postával, PayPal fizetéssel együtt volt 22 ezer ft környéke és 3-4 nap alatt meg is jött.
Tbi Gabesz2019-08-01 18:24:29 // 11145
Ti honnan szereztétek be ?
Jimmi T.2019-08-01 14:07:04 // 11144
Nekem 8 éve megy BMC-vel , jobb, sportosabb , direktebb lett tőle. akkor veszem észre amíg átmenetileg visszamegy a papír és tompább lesz. + a Ragazzon rendszerrel is nagyon jól összejött :-)
Tbi Gabesz2019-07-31 18:50:41 // 11143
Köszi . Utàna nèzek .
petbalog2019-07-31 09:18:14 // 11142
Nekem BMC betétszűrőm van a Multiairben fél éve, kb. 10 ezret mentem vele eddig. Igazából hangosabbnak a motort nem mondanám, a turbót hallani jobban és magát a lefújást is, nekem tetszik, de én ezért is akartam. 22 ezer körül volt Alfistiről, 3-4 olajcserénél már meg is térül, mivel ez tisztítható, amúgy pedig MANN Filtert használtam. Alsó- és középtartományban talán jobban reagál a gázra a gyárihoz képest, de erre azért nem mernék megesküdni. :)
'''''2019-07-30 20:37:18 // 11141
Rontod ErHard üzletét! :-)))
Piritu - 1.000.0002019-07-30 20:32:39 // 11140
Minek? Egyszer összeszedtük egy másik topikban hogy akinek volt az cserélt LMM-et is. Volt aki nem is egyszer. Más előnyét nem látom....
Tbi Gabesz2019-07-30 20:22:40 // 11139
Hali ! Valakinek sportlègszűrővel tapasztalata ?
Öcsi2019-07-27 08:33:22 // 11138
Levettem a jobb első dobbetétet, ezt találtam mögötte. (már volt ez téma a fórumon, megéri levenni)
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-25 13:53:57 // 11137
A két kuplung felváltva dolgozik, tehát darabonként elvileg kisebb a kopás mint egy manuálisnál.
Bento2019-07-25 13:38:19 // 11136
Beneveznék rá, de én egy idegen és vad országban (Szerbia) élek, ahol nem gyakori a mo.-i autók importja. De ez jó hír, hogy a TCT bírja a kiképzést. Ha Giuliettát veszek, szeretném egy félmilló kilométerig használni (a 147 jtd-m most tart 430-nál óra szerint, a valós valahol 500-600 ezer között lehet).
Piritu - 1.000.0002019-07-25 13:28:58 // 11135
Az enyém hamarosan eladó lesz :-)

A cserére nem tudtak árat mondani, mert az általam ismert Alfás szerelők ilyet még nem csináltak. Ezek szerint azt se kell sűrűn cserélni.
Bento2019-07-25 11:42:34 // 11134
Egy ideje nézegetem a 2.0 jtdm Giuliettákat beszerzési céllal és a TCT-t kizártam, de ezt ezek szerint rosszul tettem.
Amúgy mennyit kóstálhat vajon egy kuplungcsere a TCT rendszerben?
Piritu - 1.000.0002019-07-24 21:35:41 // 11133
Engem inkább a hozzá tartozó kuplung tartóssága érdekel. Elvileg tovább kellene bírnia mint a "simának", mert nem egy falábú sofőr nyomogatja.
szelod92019-07-24 21:11:43 // 11132
Ezek szerint tartós a TCT :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak