Fórum >> Típusok >> Sprint

Ferke2006-10-30 14:07:33 // 4073
Hehh...ez jóó!!:))) Már majdnem elhittem!:))) Egyébként a hasznaltauto-n is volt egy garnitúra ha jól emlékszem 20k-ért..de úgy láccik, gyorsan elkelt az is.
Ferke2006-10-30 09:24:02 // 4071
Na akkor hagyom, ahogy van. Fagyálló van benne, de eléggé ótvaros a színe, azért gondoltam, hogy azt talán lecserélem. És persze elindítani. Erről jut eszembe, a lelke kivan szegénynek, de abszolut pöccre indul! Ráadásul így, hogy egyk oldalon dellorto, másikon weber!:))
Whiteskull2006-10-30 09:20:19 // 4070
Teljesen felesleges. Fagyálló azért legyen benne, és néha jó elindítani is. :)))
Whiteskull2006-10-30 09:19:20 // 4069
Na, akkor már majdnem találtam egyet. :))) Én arra körben lyukasra gondoltam. :)))
Ferke2006-10-30 09:18:36 // 4068
Srácok. letéliesítettem a verdát tegnap. Lemostam, áttörölgettem, kapott egy búcsúpuszit, és le lett ponyvázva, takarva, hermetikusan. A morot-váltó kiszedés esélytelen már, nincs rá időm. Szerintetek kell valamit csinálnom a motorral télre, hogy jobb legyen neki? Olyanra gondolok, hogy pl öntsek bele új olajat, fagyállót, és járassam át vele, és úgy tegyem le? Ez segít? Vagy felesleges?
Ferke2006-10-30 09:15:56 // 4067
A Móri emberkének volt, de ugye az már elkelt.:)
Whiteskull2006-10-30 09:07:22 // 4066
Na gyerekek, lassan útnak indítom az alkatrész beszerzési projektemet. :)) Ha tud valaki eredeti Sprint kf felnit, az ne tartsa magában. :))
Whiteskull2006-10-30 09:05:56 // 4065
Jé, és tényleg mégegyszer. :DDDD
pedrito2006-10-30 08:54:47 // 4064
A pöccre indulást én is tanúsíthatom, tényleg igazat mond :-). Mégegyszer köszi a fékszervót.
pedrito2006-10-30 08:54:28 // 4063
A pöccre indulást én is tanúsíthatom, tényleg igazat mond :-). Mégegyszer köszi a fékszervót.
Ferke2006-10-30 08:25:30 // 4062
Óriási gratulaa!!!:)))
Whiteskull2006-10-30 08:04:08 // 4061
Gratulálok hozzá! :))) Gondolom jó érzés volt. :))) Gery83 megtalált tegnap?
kando.2006-10-30 07:54:57 // 4060
Ezt öröm hallani, gratula! ;-) A ventilátor-gond megoldódott vagy még gondókodol rajta ? :)
ingegnere2006-10-30 07:53:58 // 4059
Üdv. A hétvégén, szombaton beindult a Sud! Pöccre!!!!!! Még össze kell raknom a bal első ajtó belsejét és kész a mű. Addig nem hozom ki. Próbakör tehát még nem volt, de bíztatóak a jelek. Szervó is működik.;-D
Ferke2006-10-30 06:28:15 // 4058
Na ennek a projektnek az eredményére nagyon kiváncsi leszek majd!
Gery832006-10-29 17:39:59 // 4057
Ja, ha majd valaki idővel igényt tart ezekre a fékekre (nyergek, tárcsák, betétek), az ne szégyelljen szólni! :D
Az egész cucc kb 1000km-t futott, a betétek, tárcsák zsír újak.
Bár a betéteket mindenképp cserélném, mivel nem győztek meg a minőségükről... :)

Gery832006-10-29 17:37:09 // 4056
Jelentem, ha lassan is, de a Sprint fék-project beindult! Ma megtettem az első, legfontosabb lépést: a másik helyére bekerült egy GTV6 22,2mm -es főfékhenger! (Köszönöm speer!) Meg kell hogy említsem itt Face cartársat, akitől az ötlet egy nagyobb része származik! :D (Szóval: copyright FACE) Valamint második, de szintén fontos forrás az AlfaBB fórum! Köszönöm! :DDD
Whiteskull2006-10-29 14:55:48 // 4055
Hát ez is gyönyörű! :))
Gery832006-10-29 14:54:46 // 4054
Van ez így! :D
Gery832006-10-29 14:54:19 // 4053
Whiteskull2006-10-29 14:54:03 // 4052
Jé de szép! :))) Igaz, hogy a csomi fele nyitvamaradt. :)))
Gery832006-10-29 14:52:14 // 4051

Gery832006-10-29 14:43:55 // 4049
Köszi! :D
Whiteskull2006-10-29 14:41:36 // 4048
Látom megint szépül a topic. :)
pb_2006-10-29 14:40:07 // 4047
Ezt a képet csak Neked.)

Gery832006-10-29 14:32:38 // 4046
gargapitic2006-10-28 22:59:04 // 4045
tenkjú tenkjú!
Gery832006-10-28 07:50:29 // 4044
Hátul a "raktárban"! :D Ha kell szólj! Bár az egyik hiányzik...
tt (tt Alfa team)2006-10-28 07:30:59 // 4043
Legközelebb biztosan találkozunk...
tt (tt Alfa team)2006-10-28 07:29:44 // 4042
Ezt meg hol találtad !?
Whiteskull2006-10-27 21:04:08 // 4041
Te nem udvarias vagy, hanem egy kicsit lökött! :DDDDDDDDD
gargapitic2006-10-27 16:17:33 // 4040
ótenkjú! már fél éve itt vagyok csak csendes vagyok mer k*rvára udvarias vagyok :) :D
Whiteskull2006-10-27 10:44:10 // 4039
Drukkolunk! :))) És egy újabb gyöngyszemmel gyarapodunk. :))
ingegnere2006-10-27 10:42:55 // 4038
Azokat rögzítettem. Betettem a testkábelt és rögzítettem a kasztnin meg a motoron is. Bekötöttem a tápszivattyút, az oldalindexeket, véglegesítettem a lámpát, duda is OK. Akksiban van töltet. Szóval izgalom ON. ;-) Ha beindul a hétvégén, akkor terveim szerint készre is szerelhető, szóval a jövő hét OK is lehet. Remélem sikerül.....
Whiteskull2006-10-27 10:14:28 // 4037
Köszönöm! :))
Face2006-10-27 10:13:50 // 4036
Jövő héten mindenre lesz időm! Megcsinálom a fullos kapcsolási rajzot is végre, amit anno igérgettem :)) Összeírok neked mindent! ;)
Whiteskull2006-10-27 10:11:50 // 4035
Szia! :))) Valahogy össze tudnád írni nekem, hogy mi minden kell az átkábelezéshez, és hogy hol lehet ezeket megvenni?
Face2006-10-27 10:10:44 // 4034
Ne feledd odacsavarozni a kasztnihoz a köteg testkábelt ott a fékszervó környékén mielőtt először gyújtást adsz! Nehogy vmi kábeltűz legyen a történet vége :)) Jövő héten ősziszünetem van, kitudok menni valamikor megnézni a kpzár történetet, meg kipróbálni a káblicskukat h minden muxik-e, ha ok! :)
ingegnere2006-10-27 10:03:32 // 4033
Remélem hétvégén már lesz alkalmam beindítani a Sudot. Szereztem kipufogó Y-t 127_Sud jóvoltából, ami vadiúj természetesen;-) úgyhogy minden jó irányba halad.:-) Drukkoljatok!
Whiteskull2006-10-27 09:51:26 // 4032
Az enyém melegen alapjáraton mutatja a 20-at. :))
Ferke2006-10-27 09:50:28 // 4031
Igen, igen. Nekem indításkor 20 körül áll, melegen meg nullán!:(
ingegnere2006-10-27 09:47:36 // 4030
Elvileg hétvégén mindkét nap fent szerelek a műhelyben, szóval jöhetsz, csak előtte csörögj ide.
Whiteskull2006-10-26 22:35:52 // 4029
Simán az olaj higul, és ezért mutat kevesebbet. Ez teljesen természetes. :))
Face2006-10-26 22:29:12 // 4028
Na ma megnéztem ezt az olajnyomásmérő témát délután.. természetesen nem volt jól a helyére nyomva a csatija a jeladón... egyfelől.Viszont érdekes dolgot figyeltem meg: -Hideg motornál alapjáraton 20-25 körül mutat a műszer... ekkora ha felpörgetem a motort megy szépen felfelé. -Ha bemelegszik a motor alapjáraton a nyomás visszaesik 20 alá.. ez mitől lehet? Ugyanúgy megy felfelé ha pörgetem melegen is. Megváltozik a jeladó ellenálása vagy valamilye belül a hő hatására? Vagy a meleg hatasára gondolom azért hígul a motorolaj és ettől esik le a nyomás? Hogy van ez? Tudom hogy volt itt ez már téma, de nem emlékszem hogy lett volna végső konklúzió.., jók ezek az értékek vagy szarok?
Gery832006-10-26 17:50:53 // 4027
Majd egyeztetünk mikor jössz érte! :D
Gery832006-10-26 17:50:07 // 4026
Sajnos 100%-ban osztom a véleményed... És ez nem feltételezés, sajnos tapasztalat... :(
Gery832006-10-26 17:48:51 // 4025
Köszi szépen! Majd egyik nap kiugrom érte! Hétvégén esetleg egyik nap vagy? Úgy tervezd, ha kimegyek, meg kell mutatnod a gépparkot! :DDD
pedrito2006-10-26 09:30:38 // 4024
Lehet, hogy rosszul olvasok a sorok között, de nekem úgy tűnt a tegnapi levelezésetekből, hogy enyém a sud-os (Whiteskull nagylelkűségének köszönhetően). Ha igen, akkor hétvégén megyek érte, mert Bp.-re vagyok hivatalos.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak