Fórum >> Típusok >> Sprint

pedrito2006-12-05 10:10:32 // 5523
Ejha! Első futóművel mi a gond? A képeken kívülről szinte semmi nem látszik, hogy bármi baj lenne a kasznival. Rohad, lötyög, vagy hiányzik valami?
Whiteskull2006-12-05 10:05:59 // 5522
Hát ja, én még azért ráérek egy kicsit. Most inkább az anyagiakat gyüjtöm a felújításra. Fő vonalakban az első futóművet, a kasznit, és az elektromos hálózatot kell rendbetenni. Ja és a kuplungot cserélni. :))) Egyenlőre ezek a tervek télire. :))
pedrito2006-12-05 10:01:38 // 5521
Nekem meg néha igen, néha nem. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi a baj, mennyire kell szétszedni a porlasztókat és hogyan orvosolható a probléma. Most fogok először Sprint porlasztot látni belülről :-)
Whiteskull2006-12-05 09:56:23 // 5520
Igen, amint elhagyja az 1500-2000-et megy mint a golyó. :)
pedrito2006-12-05 09:52:06 // 5519
Neked azért még addig van időd, ha nem is olyan sok :-) Csak alapjáraton nem megy az egyik henger?
Whiteskull2006-12-05 09:48:57 // 5518
Még én se szántam rá magam a műtétre. Pedig egyre jobban közeledik a tavasz. :))
pedrito2006-12-05 09:44:30 // 5517
Sajna nem. Meg ha javult volna , akkor is megnéznénk, hogy miért csinálhatta. A hét vége felé lesz a pucolós, átnézős hadművelet. Remélem megjavul tőle :-)
Whiteskull2006-12-05 09:41:40 // 5516
Javult valamit a kicsike?
Whiteskull2006-12-05 09:08:56 // 5514
Jó reggelt! :)))
pedrito2006-12-05 09:01:01 // 5513
Ez nagyon profi!
pedrito2006-12-05 08:57:32 // 5512
Egyéb: Időtlen forma (Face), Napról napra csak szebb és szebb (Ferke), Fiatalos, sportos küllemű és szívű öregúr! (Gery83), Egy életre befészkelte magát a szívembe (Kacorka), Aszfaltszaggató Kisvad (pedrito), Sprint, soha véget nem érő szerelem! (sprint8386), Igazán egyedülálló boxerkülönlegesség (Üvegtigris), Amikor beleülsz, visszakapsz valami olyan érzést, amit régen elvettek tőlünk (Whiteskull) Garga úr! Egy kicsit tömörítsd össze, ha lehet. Az első tagmondat számomra nem igazán érthető, csak sejtem, hogy mire akarsz célozni. A Sprintről beszélni olyan, mint a zenéről táncolni...lehetetlen; aki részese volt, csak az tudhatja milyen jó is ez valójában (gargapitic) Szerintem így jobb lenne: A Sprintről beszélni lehetetlen, aki részese volt, csak az tudja milyen jó is ez valójában. És van még kandoé. Ferke, Whiteskull és én is úgy gondoltuk, hogy mehet, a többiek nem foglaltak állást. Megunhatatlan boxerhang (kando777) Tégy belátásod szerint Face :-)
Üvegtigris2006-12-05 08:52:05 // 5511
Köszi mindent előre is ; )
Whiteskull2006-12-05 07:55:04 // 5510
Igen, szerinterm oda, mivel Sprintből nem volt 1.2-es, és a műanyag lökhárító is 1983-ban jött be.
pb_2006-12-04 23:39:54 // 5509
Thx! Ezt a Sudra értetted?
Viktor852006-12-04 23:03:51 // 5508
Az eredeti 1.2es motor 62 lóerős, és 4 sebességes, amikor műanyag lökhárítós lett (1980-ban?) 68 lóerős lett és 5 sebességes.
Ferke2006-12-04 22:48:57 // 5507
Ez igaz!:)
pb_2006-12-04 22:36:30 // 5506
A Sudokról tudom, hogy az 1.2 az 4 seb váltóval volt. Az 1.2-es nem 68 lovas volt? Még a '83-as 33-as is 68 lovas volt.
Face2006-12-04 21:26:16 // 5505
Nem, csak a sudokat, ha minden igaz..
pb_2006-12-04 21:19:57 // 5504
Négyfokozatú kézikapcsolású váltóművel nem szerelték a Sprinteket?
Face2006-12-04 21:01:18 // 5503
A tim's-es hibás több szempontból is.. nem QV az tutti, ha az lenne akkor zöldes szinű belseje lenne... meg rossz a motorkód is ott... Most csak a karosszéria nyomatok vannak itthon abban néztem, a mechanikásban holnap v holnapután tudom megnézni. Ebben van megadva ez az AR30198... motorkód hogy ezt a 902A5C altípusokba szerelték (Svájci, Svédországi export) az enyém is ugyanilyen, onnan tudom h gyárilag valaha 95 lóerőre volt folytva a motor a szigorúbb környezetvédelmi szabályozás miatt(spec gyujtás rendszer, kartergáz visszavezetés stb..).. ami persze minimális átalakítással 105-re alakítható mert gyak. ugyanaz a motor mint QV-kben... Nekem is ugyanilyen mint a tied, szürkés aprókockás belső, "fa" kormány, belsőfék, műanyagos külső és svájci... ZAS902A50*05099000-tól *05114300-ig számozták a 902A5C (CH,S) 902A5B (AUS) altípust AR30198 motorral A tiéd az alverzió ...104803-ik darabja az enyém pedig ...111785.-ik :)))
Üvegtigris2006-12-04 20:38:42 // 5502
Nem értem pontosan. A mikrofilmnyomatok alapján mit derítettél ki? A Tim's szerint az enyém QV? A motorkód/szám nem mond semmit? Bocsi a sok kérdésért, de nagyon érdekelne.
Face2006-12-04 20:10:17 // 5501
Oks, thx!
Face2006-12-04 20:04:27 // 5500
Lehet hogy az a 83 inkább 84.. ez nem egyértelmű...nem csak ott néztem hanem a mikrofilm nyomatokat is a tim's-es nem pontos/nem egyértelmű.. a motorkód a mikorfilmen volt pl. tim's 83-84
Gery832006-12-04 19:57:49 // 5499
Az pont jó! :D Kb 16:20-ra érek oda! Akkor megkapod a zsanérokat, és megnézem az ótódat! :DDD
Üvegtigris2006-12-04 19:57:09 // 5498
Ezt pontosan a Tim's Alfasud Page melyik menüpontjában található? Amúgy köszike : )
Face2006-12-04 19:56:11 // 5497
Igen, de sajnos csak kb 17:15-ig... :S
Face2006-12-04 19:52:58 // 5496
Ha minden igaz: 1983 Sprint 1.5 3'series ZAS902A50*05099000 bis *05114300 motor meg 902A5C altípus Svájc/Svédország (95 lóerőre korlátolt) Enyim tesókája szintén Svájcból. :))))
Üvegtigris2006-12-04 19:28:57 // 5495
Akkor tudsz konkrétumot mondani/írni? : )
Gery832006-12-04 19:26:59 // 5494
Hály! Holnap 16 után otthon vagy???
Üvegtigris2006-12-04 19:21:01 // 5493
Bocs : DDD Motorszám: AR301980000282 Alvázszám: ZAS902A5005104803
Face2006-12-04 19:14:59 // 5492
A 902A5 a Sprint.. az utána jövő számok határozzák meg a lényeget, írd be egészben h tudjunk konkrétumot mondani ;)
Üvegtigris2006-12-04 19:11:44 // 5491
Szia! A múltkor nem tudtam, de most igen: Motorszám: AR30198... Alvázszám: ZAS902A5... Erre tudsz valamit mondani?
Whiteskull2006-12-04 17:02:23 // 5490
Ha 25 év alatt se lenne semmi baja, akkor meg nem tudnánk megfizetni. :))))
Whiteskull2006-12-04 16:54:57 // 5489
Te jóságos ég! :)))))))
Ferke2006-12-04 16:51:54 // 5488
Hű mennyi negatívum..:((( :)
Face2006-12-04 16:50:21 // 5487
Továbbá jelezném hogy haladás van mikrofilm fronton :D elkeszültek a nyomatok, a scannelés folyamatban...




Lényegében már csak a Sprint ed.87 karosszéria film hiányzik :)))
Ha van bármilyen kontaktotok olyan irányban ahol ez meglehet, akkor hajrá :))) akár csak 1-2 hétre kölcsönbe is elég lenne... :)))
Face2006-12-04 16:19:03 // 5486
Alfa Romeo Alfasud Sprint / Sprint adatlap Gyártási év: 1976-1989 Modellfrissítés: 1983-84 illetve 1987 Karosszéria: coupe Üzemanyagtartály: 50 liter Motorváltozatok: Benzines: Alfasud Sprint (1976 - 78) 1286 cm3 75 Le Alfasud Sprint 1.3 (1978 - 79) 1351 cm3 79 Le Alfasud Sprint 1.5 (1978 - 79 ) 1490 cm3 84 Le Alfasud Sprint 1.3 Veloce (1973 - 83) 1351 cm3 86 Le (dupla karb.) Alfasud Sprint 1.5 Veloce (1979 - 83) 1490 cm3 95 Le (dupla karb.) Sprint 1.3 (1983 - 89) 1351 cm3 85 Le (dupla karb.) Sprint 1.5 (1983 - 86) 1490 cm3 95 /105 Le (dupla karb.) Sprint 1.5 QV (1983 - 86) 1490 cm3 105 Le (dupla karb.) Sprint 1.7 QV(ie) (1987 - 89) 1712 cm3 105 Le (injektoros) Sprint 1.7 QV (1987 - 89) 1712 cm3 114 Le (dupla karb.) Különleges szériák és modellek: Alfasud Sprint Veloce 1981 ua. mint Alfasud Sprint 1.5 Veloce Alfausd Sprint Veloce Trofeo 1982 ua. mint Alfasud Sprint 1.5 Veloce Sprint Special - Nagy Britannia 1983 ua. mint Alfasud Sprint 1.5 Veloce Sprint Grand Prix - Németo. 1984 ua. mint Sprint 1.5 QV Sprint Balocco - Franciao. 1984 ua. mint Sprint 1.5 QV Sprint Grand Prix - Franciao. 1986 ua. mint Sprint 1.5 QV Sprint Grand Prix - Svájc 1986 ua. mint Sprint 1.5 QV Sprint 1.5 QV ua. mint Sprint 1.5 QV Sprint 1.7 Veloce 1988 ua. mint Sprint 1.7 QV Dízel: - Sebességváltó: 5 fokozatú kézi Gyakori hibák/tanácsok: Motor: - karburátorok elöregedése, elkoszolódása, gazdaságtalan fogyasztás -> felújítás, alapos tisztítás, finomhangolás célműszerekkel - olajcsere 10000 km-enként - minnél jobb benzinszűrő beszerelése erősen ajánlott Sebességváltó: - reccsenő 2-es illetve további fokozatok-> szinkron gyűrű/egyéb váltóalkatrészek elkopása - nehezen kapcsolható fokozatok / mellékapcsolás, ruganyos váltókar -> elkopott váltórudazat - műanyag sebességmérő meghajtófogaskerék a váltóban idővel széttörik nem fog működni a mérőműszer - olajsaras váltó -> gyenge konstrukciójú szimeringek - váltóolaj csere 25000 km-enként Futómű: Fékek: - 1984-ig elöl belsőfékek kézifékkel, gyenge konstrukció ~20 év elteltével a meghibásodás szinte elkerülhetetlen nem működő kézifék/berohadt-folyó féknyergek/ gyenge fékhatás -> felújítás (ha lehet..), csere iparilag felújított darabra, autó átépítése külsőfékes Sprint/33 futómű-fékrendszerre - Összerohadó hátsó fékerőszabályzó Karosszéria/belső elemek: - Rozsda, rozsda és mégtöbb rozsda mindenhol.., gyenge minőségű acélból készült kasztni, galvanizálás teljes hiánya-> téli használat latyakos, havas sózott utakon méreg az autó számára; - Műanyaglökhárítósnál letörős, gyenge lökhárító vezető sínek - Műanyaglökhárítósnál kifakuló, széttöredező, kieső díszcsíkok - Eltömődő vízlevezetőcsövek a hátsóablakok mechanikájának házában, illetve a csomagtér ajtó aljánál - Letörős műanyag belső kilincsek - Kikopó, belül meghibásodó normálisan szétszedhetetlen bajuszkapcsoló egység - A csomagtér ajtóba való átvezetésnél megtörős hátsó ablakmosócső -> merev sarokelem beiktatása a csőbe - Nagyon gyenge/alulméretezett elektromos rendszer, direktbe kapcsolt nagyfogyasztók -> ujrakábelezés, ujrasaruzás, relésítés, vastagabb vezetékek alkalmazása - Elöregedő lámpa foncsorok, gyenge fényerő Egyéb: (amiért mégis érdemes) -Időtlen forma (Face), -Napról napra csak szebb és szebb (Ferke), -Fiatalos, sportos küllemű és szívű öregúr! (Gery83), -Egy életre befészkelte magát a szívembe (Kacorka), -Aszfaltszaggató Kisvad (pedrito), -Sprint, soha véget nem érő szerelem! (sprint8386), -Igazán egyedülálló boxerkülönlegesség (Üvegtigris), -Amikor beleülsz, visszakapsz valami olyan érzést, amit régen elvettek tőlünk (Whiteskull)
pedrito2006-12-04 14:03:05 // 5485
pedrito2006-12-04 11:44:14 // 5484
Egy 1.1.-es verziót az adatlapról, léccííí!
pedrito2006-12-04 11:27:01 // 5483
Gargapitic még visszaír, hogy megkurtítja-e, vagy sem az ötletét, de most így állunk: Egyéb: Időtlen forma (Face), Napról napra csak szebb és szebb (Ferke), Fiatalos, sportos küllemű és szívű öregúr! (Gery83), Egy életre befészkelte magát a szívembe (Kacorka), Aszfaltszaggató Kisvad (pedrito), Sprint, soha véget nem érő szerelem! (sprint8386), Igazán egyedülálló boxerkülönlegesség (Üvegtigris), Amikor beleülsz, visszakapsz valami olyan érzést, amit régen elvettek tőlünk (Whiteskull)
Face2006-12-04 11:09:14 // 5482
Kollégák, lassan le kéne adni az adatlapot.Szerintem tűzzük ki a holnapot mint "leadási határidőt" a még beírandó dolgokra... :)))
pb_2006-12-04 10:50:39 // 5481
Nincs vele baj.)))
pedrito2006-12-04 10:34:52 // 5480
Neked csak alapjáraton nem megy az egyik henger, nem?
pedrito2006-12-04 10:30:39 // 5479
Sok szerencse nem volt, mert a 80 km-ből kb. 5 km-t 2 és megint másik 5 km-t 3 hengerrel tettem meg :-( Úgyhogy karbipucolás, kompressziómérés, meg gyújtásátnézés a biztonság kedvéért a hét második felében...
pedrito2006-12-04 10:26:11 // 5478
NGK BKUR6ET-10 hárompólusú. A volt tulaj erre esküszik. Most sem ezzel van a gond :-)
Ferke2006-12-04 10:11:29 // 5477
Ez biztos, hogy karbi lesz, szerintem ne is keresgélj tovább.
Ferke2006-12-04 10:11:01 // 5476
Ezt rögtön sejtettem én is:)
pb_2006-12-04 08:48:39 // 5475
Gondoltam.)))
Whiteskull2006-12-04 08:41:00 // 5474
Azért ez még kevés ahhoz, hogy áttéríts a másik táborba. :DDDDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak