Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia
Erhard 242 (Pure Energy)2009-07-19 21:59:28 // 12752
Dundika már csak tudja :DDD
Poló2009-07-19 21:59:10 // 12751
Kuplung, meg ami a kuplung és a kerék között van, pl. váltó, féltengely :)
Adrián2009-07-19 21:56:37 // 12750
Lökd az igét menten kinyír a kiváncsiság;) leugrik a kuplung??
Goodboy2009-07-19 21:53:53 // 12749
látom sok dizel betyár van itend -e ,azt a fáto meg nem látjátok az erdöt .ddd mi a a faszt a kettöstömegüt sajnáljátok ?? van aminek kevésbé kedvez ,ha alulrol elrugjátok a dizelt és sokkal többe kerül,de gondolkodjatok rajta!.-) föleg errorhard te, 4 hand BBamako!
Attie2009-07-19 21:47:07 // 12748
Mi a terv akkor?
Adrián2009-07-19 21:46:37 // 12747
De jól megy ecsém!;)
Attie2009-07-19 21:46:34 // 12746
Akkor jó :)
Mondjuk én 3000 fölött sem szeretem már pörgetni gyorsításkor mert úgy érzem, hogy már onnantól elkezd kókadni. Igaz csak lassan. 4000 fölött meg már abszolút értelmetlen.
De lehet hogy ez is csak érzéki csalódás, mert 3000 felett már elnyomja a motorhang a turbó hangját és nincs meg a jó feeling :)
Mondjuk én 3000 fölött sem szeretem már pörgetni gyorsításkor mert úgy érzem, hogy már onnantól elkezd kókadni. Igaz csak lassan. 4000 fölött meg már abszolút értelmetlen.
De lehet hogy ez is csak érzéki csalódás, mert 3000 felett már elnyomja a motorhang a turbó hangját és nincs meg a jó feeling :)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-07-19 21:43:24 // 12745
benzinesből nem Alfa lesz....
Attie2009-07-19 21:40:36 // 12744
Mi lesz az V6? :)
GTV? V6TB vagy szívó?
És mi lesz ha kijön egy V6 dízel? :)
GTV? V6TB vagy szívó?
És mi lesz ha kijön egy V6 dízel? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-07-19 21:39:54 // 12743
csak érzéki csalódásod van :)
WarbiRunner (Gyuri)2009-07-19 21:39:36 // 12742
De jó neked :-) 140-nél nekem már 3100-at pörög.
Attie2009-07-19 21:39:17 // 12741
Az az érdekes, hogy én úgy érzem, hogy ha 1800 körülről indítom meg akkor nagyobbat húz, mintha 2000 vagy 2200-ről.
Az 1800-ra magyarázat az hogy MJet, viszont azt nem értem, hogy 2000-ről miért nem érzek akkora húzást. Vagy csak érzéki csalódásom van?
Az 1800-ra magyarázat az hogy MJet, viszont azt nem értem, hogy 2000-ről miért nem érzek akkora húzást. Vagy csak érzéki csalódásom van?
Attie2009-07-19 21:37:32 // 12740
Áhh... ezt itt már elmondták, hogy valójában ezek sport gépek és nem csak a fogyasztásuk jó :))
WarbiRunner (Gyuri)2009-07-19 21:32:43 // 12739
2500 körül válts, így 2000 körülre esik a köv. fokozat. Ez fogyasztásilag és minden szempontból jó, tudsz hirtelen gyorsítani is, ha kell. Szétpörgetni nem olyan egyszerű azért, de 4000 fölött sok értelme nincs bántani. Hozzá szoksz majd, hogy ha 2000-nél duruzsoló motorral gurulgatsz, onnan pont böszme nagyot húz, ha kell. A benzines reflexeknek kicsit kopni kell, én is visszapöcköltem eleinte mindíg egy fokozatot...
András bácsi2009-07-19 21:28:52 // 12738
Ahogy beszéltük. :) Egyetértek.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-07-19 21:24:58 // 12737
pontosabban: csak bizonyos modelleknél előnye a fogyasztás :) a következő autóm V6 lesz az biztos, másodautó meg dejzel...
András bácsi2009-07-19 21:22:24 // 12736
Jaja: a dízel előnye a fogyasztás. Ennyi.
Poló2009-07-19 21:20:50 // 12735
Pedig ez még csak nem is V6 :)
András bácsi2009-07-19 21:20:37 // 12734
Bezony, kedves nyugdíjas úr! :))))
Whiteskull2009-07-19 21:16:49 // 12732
Ugye, ugye! :))))))
Ferko2009-07-19 21:15:10 // 12730
Igen, a 4.000-et éreztem is. Amikor elkapott a hév (ugye csak 1.6 után ültem bele:-DD) és nyomtam neki egy kicsit, akkor azt már éreztem, hogy 4.000-nél már váltani kell. Amúgy 2.500-nél szoktam. :-)
András bácsi2009-07-19 21:15:10 // 12729
Ma mentem egy olyan géppel, mint a tied. Nem kell többet dízel :)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-07-19 21:13:05 // 12728
az teherautó az enyém meg traktor :DDD
Poló2009-07-19 21:11:54 // 12727
Adrián2009-07-19 21:10:51 // 12726
Használhatod ugyanúgy mint az előző benzines autódat a motorfékkel együtt csak kevsebb az a fordulat ameddig pörgetheted illetve tudomásul kell venni hogy teljesítményed csak akkor van ha tölt is a turbo! Ami meg az alacsony fordulatot és sebességet illeti hallani fogod a motor hangján mikor nem viszi már normálisan a gépet! Érdemes ezt a 2000-3000 ezres ford. használni ott nem lehet gond alkalom adtán pedig nyugodtan el lehet neki tolni 4000 ig is tovább nagyon nincs értelme!;)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-07-19 21:10:30 // 12725
ma teszteltem a barátom 1.9jtd-jét az alpesi szerpentineken 110le + chip, ültetés, ötös váltó nagyon jól lehetett vele a kanyarokat bevenni 110 fölött meg nem kell kapcsolgatni a váltót...20km-en mentem az összkerekes Octavia nem bírta a lépést tartani :) a 281-es tárcsák viszont nagyon gyengék a végén annyira felmelegedtek hogy alig bírtam megállni...
András bácsi2009-07-19 21:06:05 // 12724
Megérdemlik.
András bácsi2009-07-19 21:05:25 // 12723
Szerintem a lentiekkel ellentétben a faláb, és a kuplungról leugrás nyírja ki a rugókat.
Ferko2009-07-19 21:05:16 // 12722
:-)) No problem.:-)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-07-19 21:04:41 // 12721
biztos van pár őrült ...az 1.9MJET utazóban olyan 150-170-at bír el...nekem 150-nél pörög 3000et ..igazából a 4 hengeres benzinesek sem bírják a full-t tartósan arra ott a V6 vagy V8 azok nem pörig szét magukat :)
András bácsi2009-07-19 21:04:27 // 12719
Ja, bocs, nem tőled kérdeztem :)
András bácsi2009-07-19 21:03:42 // 12718
Ha jól emléklszem a fogyi 1750 körül az optimális. Egyébként meg szerintem mindegy hogyan használod: bír annyit, mint bármely pdtdi. :)))
Ferko2009-07-19 21:02:22 // 12717
Erre mi lenne a logikus magyarázat?
Szerinted miért kérdezgetek itt? Mert 3 napja van dízelem szeretném eltanulni a "cselfogásokat". Szóval kérdésekre még nem tudok válaszolni.:-)
Szerinted miért kérdezgetek itt? Mert 3 napja van dízelem szeretném eltanulni a "cselfogásokat". Szóval kérdésekre még nem tudok válaszolni.:-)
Ferko2009-07-19 21:01:01 // 12716
Motorféket nem is ajánlatos akkor használni?
Én a 146-nál gyakran használtam kímélve a fékeket, no meg akkor fogyi sincs.
Én a 146-nál gyakran használtam kímélve a fékeket, no meg akkor fogyi sincs.
András bácsi2009-07-19 21:00:54 // 12715
Ki jár ilyennel fullon? A végsebesség nem való egy turbódízel motornak.
András bácsi2009-07-19 21:00:07 // 12714
Itt van több kérdéses paraméter: mekkora motor, milyen váltó, milyen turbo.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-07-19 20:58:59 // 12713
nem igazán lehet szétpörgetni főleg 6-ban de aki fullon jár vele annak a turbója bánja
András bácsi2009-07-19 20:58:19 // 12712
Erre mi lenne a logikus magyarázat? Ez nem röpsúly, hogy fordulatfüggő legyen.
András bácsi2009-07-19 20:56:00 // 12711
Az alacsony fordulat önmagában nem probléma, csak a terhelésváltások, ahogy a hajtás visszahat a lendkerékre és a motorra. Szóval a motorfék nem az igazi.
Ferko2009-07-19 20:55:37 // 12710
Én 80-nél még 5-ben megyek. 6-ot később adtam.
Ferko2009-07-19 20:54:41 // 12709
Csak szétpörgetni sem akarom.
Ferko2009-07-19 20:54:08 // 12708
Ez velem is volt így az elmúlt 3 napban.:-))
Ferko2009-07-19 20:53:34 // 12707
És a kettős tömegű? Állítólag kinyírja az alacsony fordulat.
Ferko2009-07-19 20:53:00 // 12706
Ha jól emléxem, akkor 140-nél 2500 körül forog..-)
ALFI1562009-07-19 20:22:27 // 12705
Pedig én is így járok.Sokszor szinte alapjáraton gurulok.
Selmak2009-07-19 20:18:25 // 12704
Tapasztalatom az is ha városban nem engedem 2000 alá akkor még csökken is a fogyasztás.