Ennyibe kerül a 2020-as Giulia Quadrifoglio!

2020-07-09  Alfa Amore
Több hónapos kihagyás után végre megérkezett a 2020-as Giulia Quadrifoglio árlistája. A többi Giulia modell ára is változott.
Hírek >> 2020  

Május elején mutatták be a 2020-as Stelvio és a Giulia Quadrifogliót, és végre nyilvánosságra hozták a magyarországi árakat is. Először a Stelvio árlistája frissült, majd majdnem egy hónapra rá a Giulia árlista is felkerült az Alfa Romeo magyarországi weboldalára.

Nyilván leginkább arra voltunk kíváncsiak, hogy mennyit drágult a 2020-as Giulia Quadrifoglio. Nos az alapára 25.190.000 forint lett, amely a tavalyi 24.589.000-es listaárral összehasonlítva 601 ezer forintos drágulást jelent. Ez, figyelembe véve a forint gyengülését, nem jelent komoly drágulást.

Csakúgy, mint a Stelvio, a Giulia Quadrifoglio is megkapta a 8,8"-as érintőképernyős Alfa Connect rendszert. Erről itt találod a videós bemutatónkat.

Az új rendszer a Q változatokban többet fog egy kicsit tudni, teljesítmény elemzések kerülnek bele, például nyomon követhető lesz a nyomaték elosztás, a hőmérséklet változás, de a gyorsulási időket is nyomon lehet majd követni.

A Q változatokon sötét színűek lettek a Stelvio/Giulia feliratok, ugyancsak fekete lett a Scudetto kerete és sötétítettek a hátsó lámpák is.

Érdekesség, hogy a Q-hoz külön driver assistance csomagok vannak, amelyek nem teljesen ugyanazok, mint amiket a "sima" Stelvióhoz lehet rendelni. Ezek a csomagok tartalmazzák mindazon fejlesztéseket, amelyeket a szaksajtó hiányolt a korábbi változatokból. Ezekről itt írtunk bővebben.

Lássunk néhány izgalmat az extralistáról:

Akrapovic kipufogórendszer: 1.900.000 forint (ilyen extra eddig nem volt, ez a 2020-as változatok izgalmas újdonsága)
Karbon-kerámia fékek: 2.520.000 forint (korábban: 2.400.000 forint)
Sparco karbonülések: 1.400.000 forint (itt jelentős a drágulás, 1.190.000 forint volt a korábbi modellváltozaton)

Érdekesség, hogy a Giulia Quadrifoglio a korábbi változattal ellentétben alapáron alumínium tetővel érkezik, tehát, ha szeretnénk hozzá karbon tetőt, ezt már csak fényezetlen változatban (800 ezer forintért) kaphatjuk meg. A korábbi modell alapáron karbontetővel érkezett, ami fényezve volt, és 800 ezer forintért lehetett elhagyni a fényezést.

Minden Giulia Q-hoz (sőt a Velocéhoz és a Veloce Ti-hez is) elérhető a competizion piros és a trofeo fehér elnevezésű, háromrétegű gyöngyházfényezés 855 ezer forintos áron. A Montreal zöld és a GT Junior Ocra fényezés az év második felétől lesz elérhető.



A többi Giulia ára is változott kicsit (a januári árlistához képest): az eddig 9.915.000 forintos alapmodell ára átlépte a 10 milliót, így a legolcsóbb Giulia már 10.490.000 forintért érhető el, 136 lóerős dízel motorral. (575 ezer forintos drágulás).

A 2 literes benzines Super változat 11.820.000 forintról 12.020.000 forintra drágult, ez mindössze 200 ezer forintos drágulás.

A dízel, 210 lóőerős, összkerekes Veloce 14.500.000 forintról 14.700.000 forintra (200 ezer forintos drágulás), míg a benzines, 280 lóerős, összkeres Veloce 14.970.000 forintról 15.170.000-re drágult (200 ezer forintos drágulás). Ezek a drágulások véleményünk szerint mindössze a forint gyengülését kompenzálják.

A teljes árlista elérhető az Alfa Romeo weboldalán

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

SD2025-09-19 16:08:16 // 40076
Nekem oldalt van egy kis lavór, mint a 155-ben mert nincs ott a HK erősítő:)
Oda tudom tenni az összes bogáróldó, pótolaj, ablaklehúzó vackokat:)

Felül gondolkoztam hogy leoperálom az ülés nyitó kallantyúkat és valhogy át kéne alakítani olyan gurtnisra mint ahogy a középső rész nyílik, ennek van egyedül amúgy értelme mert itt szállítok pl: Supersprint kipufogót, meg itt bújok be az esernyővel ha áramtalanítottam a kocsit, és ott pattintom fel a csomitetőt :D

A mélynyomó az uge eleve nincs, az akku felett frankón elférne az elsősegély csomag meg ilyenek ha lenne kiképezve ott hely. Az alsó hungarocell meg az a műanyag fájú full semmire nem jó, de végül is pipa.

Akkor a 480-at szerintem a hungarocell, mélynyomó, oldalsó olaj rekesz stb. beleszámításával mérték biztos:D
WarbiRunner (Gyuri)2025-09-19 09:45:45 // 40075
Ennyire pontosat én nem mértem, csak annyit, hogy magasabb, és hosszabb néhány centivel. Az oldalsó beugrás valóban kisebb. Nagyjából felszoroztam, de hiszek neked, pontosnak tűnik a mérésed. A konklúzióm ugyanaz, kb hasonló a kettő, kivéve a ménynyomó benyúlást. Nekem ebbe könnyebb pakolni, a szűkülések ellenére is, mert nem korlátozza felülről a mélynyomó.
Bármelyiknél praktikusabb és könnyebben pakolható a Giulietta :-)
Piritu - 1.000.0002025-09-19 09:23:44 // 40074
Sose volt 380 liter a Giulia csomagtere :-(
En 333-at mértem, az ADAC 300-at. Link a blogomban.