Ennyibe kerül a 2020-as Giulia Quadrifoglio!

2020-07-09  Alfa Amore
Több hónapos kihagyás után végre megérkezett a 2020-as Giulia Quadrifoglio árlistája. A többi Giulia modell ára is változott.
Hírek >> 2020  

Május elején mutatták be a 2020-as Stelvio és a Giulia Quadrifogliót, és végre nyilvánosságra hozták a magyarországi árakat is. Először a Stelvio árlistája frissült, majd majdnem egy hónapra rá a Giulia árlista is felkerült az Alfa Romeo magyarországi weboldalára.

Nyilván leginkább arra voltunk kíváncsiak, hogy mennyit drágult a 2020-as Giulia Quadrifoglio. Nos az alapára 25.190.000 forint lett, amely a tavalyi 24.589.000-es listaárral összehasonlítva 601 ezer forintos drágulást jelent. Ez, figyelembe véve a forint gyengülését, nem jelent komoly drágulást.

Csakúgy, mint a Stelvio, a Giulia Quadrifoglio is megkapta a 8,8"-as érintőképernyős Alfa Connect rendszert. Erről itt találod a videós bemutatónkat.

Az új rendszer a Q változatokban többet fog egy kicsit tudni, teljesítmény elemzések kerülnek bele, például nyomon követhető lesz a nyomaték elosztás, a hőmérséklet változás, de a gyorsulási időket is nyomon lehet majd követni.

A Q változatokon sötét színűek lettek a Stelvio/Giulia feliratok, ugyancsak fekete lett a Scudetto kerete és sötétítettek a hátsó lámpák is.

Érdekesség, hogy a Q-hoz külön driver assistance csomagok vannak, amelyek nem teljesen ugyanazok, mint amiket a "sima" Stelvióhoz lehet rendelni. Ezek a csomagok tartalmazzák mindazon fejlesztéseket, amelyeket a szaksajtó hiányolt a korábbi változatokból. Ezekről itt írtunk bővebben.

Lássunk néhány izgalmat az extralistáról:

Akrapovic kipufogórendszer: 1.900.000 forint (ilyen extra eddig nem volt, ez a 2020-as változatok izgalmas újdonsága)
Karbon-kerámia fékek: 2.520.000 forint (korábban: 2.400.000 forint)
Sparco karbonülések: 1.400.000 forint (itt jelentős a drágulás, 1.190.000 forint volt a korábbi modellváltozaton)

Érdekesség, hogy a Giulia Quadrifoglio a korábbi változattal ellentétben alapáron alumínium tetővel érkezik, tehát, ha szeretnénk hozzá karbon tetőt, ezt már csak fényezetlen változatban (800 ezer forintért) kaphatjuk meg. A korábbi modell alapáron karbontetővel érkezett, ami fényezve volt, és 800 ezer forintért lehetett elhagyni a fényezést.

Minden Giulia Q-hoz (sőt a Velocéhoz és a Veloce Ti-hez is) elérhető a competizion piros és a trofeo fehér elnevezésű, háromrétegű gyöngyházfényezés 855 ezer forintos áron. A Montreal zöld és a GT Junior Ocra fényezés az év második felétől lesz elérhető.



A többi Giulia ára is változott kicsit (a januári árlistához képest): az eddig 9.915.000 forintos alapmodell ára átlépte a 10 milliót, így a legolcsóbb Giulia már 10.490.000 forintért érhető el, 136 lóerős dízel motorral. (575 ezer forintos drágulás).

A 2 literes benzines Super változat 11.820.000 forintról 12.020.000 forintra drágult, ez mindössze 200 ezer forintos drágulás.

A dízel, 210 lóőerős, összkerekes Veloce 14.500.000 forintról 14.700.000 forintra (200 ezer forintos drágulás), míg a benzines, 280 lóerős, összkeres Veloce 14.970.000 forintról 15.170.000-re drágult (200 ezer forintos drágulás). Ezek a drágulások véleményünk szerint mindössze a forint gyengülését kompenzálják.

A teljes árlista elérhető az Alfa Romeo weboldalán

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

RomeoOne2024-12-21 15:40:26 // 38025
Elvittem idén utolsó körére az autót. Gondoltam gurulok kicsit a városban. Tiszta idő, van 7 fok, napon talán 10 is. Pont alkalmas erre.

Persze, az első 500 méter után éreztem, hogy ebből kell még, ennyi nem elég. Átszellemülök, mikor benne ülök. Már nem az számít hova megyek, csak hogy menjek. Hogy bele tudjak lépni a gázba. Hogy lendülettel tudjak venni egy kanyart. Hogy olyan manővereket hajtsak végre vele, amit egyébként eszembe sem jutna egy utazás során.

Ez az autó bemászik a bőröd alá, bele a tudatodba. Elhiteti veled, hogy amit Ő akar, azt te akarod. Egy számító, agyafúrt nő, aki úgy rendezi a dolgokat, hogy végül a kedve szerint cselekedj. Mint a Kígyó, ami suttog a füldebe, hogy elkövesd az Eredendő Bűnt...

Sokkal több ez autónál... De hogyan is lehetne ezt elmagyarázni azoknak, akik sosem tapasztalták? Hogy mondod el a Skodásnak, hogy mi az Alfa Romeo? Hogy magyarázod el a halnak, hogy milyen járni?

Áhh, erre a gépre nincsenek szavak...



És a gépszív, ami az esszenciája ennek a csodának:
Zselé2024-12-20 18:21:35 // 38024
Mára már teljesen maxon van! Remélem, tovább nem nő… :D
AlfaGT2024-12-20 07:36:58 // 38023
Ez a nívó, egyáltalán nemmegbízható, az én dízelemben otthon cserélem az olajat, maxra töltöm, és csak egy párszáz kilométer megtétele után mutatja a max szintet.