Öttel kevesebb színben lesz rendelhető a Giulia és a Stelvio

2021-05-22  Alfa Amore
Hamarosan egyszerűsítik és optimalizálják a Giulia és a Stelvio felszereltségét. Eltűnnek színek, az új exra fényezésekre viszont jó sokat kell majd várni.
Hírek >> 2021  

Az Alfa Amore információi szerint hamarosan öttel csökkenni fog a Giuliához és a Stelvióhoz rendelhető színek száma. Nemcsak színekből lesz kevesebb, az alufelni-variációk is csökkennek, és a kárpitok is kevesebb változatban lesznek elérhetők. A változások a következő hetekben lépnek életbe.

A Giulia egészen mostanáig 17 színeben volt kapható, ezek közül ötöt kivezetnek. Nem lesz már Alfa fekete, Stromboli szürke, Silverstone szürke, sem pedig Montecarlo kék, és talán legjobban ez fog fájni: megszűnik a Competizione piros gyöngyház fényezés is.


2019-ben bemutatták az Ocra sárga fényezést, azóta várjuk. Végre rendelhető!

Az idéntől rendelhető új színek, az Ocra sárga és a Montreal zöld maradnak. Magyarországra még egy sem érkezett ezekből. Montreal zöld rendelés már több is volt, úgy tudjuk, hogy ezeket az autókat mostanában gyártják.

A Montreal zöld és a Trofeo fehér színek kizárólag a Quadrifoglio modellhez lesznek rendehetők, de az (AlfaCityben bemutatott) Ocra sárga a Veloce modellekhez is választható.


Keveset rendeltek, így nem lesz már többé Silverstone szürke, sem Montecarlo kék

A Stelvio színskálája is átalakul. A jelenleg elérhető 16 szín közül öt megszűnik. Nem lesz már Silverstone szürke, Stromboli szürke, Montecarlo kék, Competizione piros, sem pedig Trofeo fehér gyöngyház fényezés sem. Kizárólag a Stelvio Quadrifogliohóz rendelhető a Montreal zöld szín.

Aki háromrétegű gyöngyház fényezést választ, például a két új szín közül a Montreal zöldet vagy az Ocra sárgát szeretné, az készüljön fel arra, hogy autója gyártása akár majdnem egy év is lehet, de a minimum szállítási idő is majdnem 10 hónap lesz. 


viszlát Rosso Competizione!

Az alufelnik közül összesen hetet engednek majd el a Giuliánál és a Stelviónál is. Előbbinél 8, utóbbinál 9 féle keréktárcsa lesz elérhető a továbbiakban.

A belsők terén is változik a kínálat. Se a Giuliához, se a Stelvióhoz nem lesz már rendelhető egyik barna bőrkárpit sem. Érdekesség, hogy a Velocéhoz eddig háromféle színben rendelhettünk perforált bőrülést és négyféle prémium bőrbelső is elérhető volt, de a változtatás után már csak fekete és piros perforált bőrrel rendelhető ezen a szinten az autó. A Veloce Ti-nél eddig piros és zöld varrással is kérhettük a bőr/alcantara sportüléseket, mostantól már csak fekete lesz. 

A Super felszereltségi szinten eddig rendelhető volt bőrülés az autóba, mostantól már csak a bőr-szövet kombinációjú üléseket lehet kérni.

A racionalizálását azzal indokolja a Stellantis, hogy ezeket a felszereltségeket, színeket alacsonyabb számban rendelték. 

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

RomeoOne2024-12-21 15:40:26 // 38025
Elvittem idén utolsó körére az autót. Gondoltam gurulok kicsit a városban. Tiszta idő, van 7 fok, napon talán 10 is. Pont alkalmas erre.

Persze, az első 500 méter után éreztem, hogy ebből kell még, ennyi nem elég. Átszellemülök, mikor benne ülök. Már nem az számít hova megyek, csak hogy menjek. Hogy bele tudjak lépni a gázba. Hogy lendülettel tudjak venni egy kanyart. Hogy olyan manővereket hajtsak végre vele, amit egyébként eszembe sem jutna egy utazás során.

Ez az autó bemászik a bőröd alá, bele a tudatodba. Elhiteti veled, hogy amit Ő akar, azt te akarod. Egy számító, agyafúrt nő, aki úgy rendezi a dolgokat, hogy végül a kedve szerint cselekedj. Mint a Kígyó, ami suttog a füldebe, hogy elkövesd az Eredendő Bűnt...

Sokkal több ez autónál... De hogyan is lehetne ezt elmagyarázni azoknak, akik sosem tapasztalták? Hogy mondod el a Skodásnak, hogy mi az Alfa Romeo? Hogy magyarázod el a halnak, hogy milyen járni?

Áhh, erre a gépre nincsenek szavak...



És a gépszív, ami az esszenciája ennek a csodának:
Zselé2024-12-20 18:21:35 // 38024
Mára már teljesen maxon van! Remélem, tovább nem nő… :D
AlfaGT2024-12-20 07:36:58 // 38023
Ez a nívó, egyáltalán nemmegbízható, az én dízelemben otthon cserélem az olajat, maxra töltöm, és csak egy párszáz kilométer megtétele után mutatja a max szintet.