Érintőképernyő is lesz a Giulia/Stelvio 2020-as változatában

2019-09-11  Alfa Amore
Áttervezett középkonzol, érintőképernyő és új vezetéstámogató rendszerek is kerülnek a Giulia és a Stelvio 2020-as kiadásaiba.
Hírek >> 2019  

A hírek szerint teljesen megújul a Stelvio és a Giulia infotainment rendszere, új működési koncepció és menürendszer kerül bele, ráadásul végre érintőképernyős lesz a nagyobbik, 8,8" kijelző. Továbbá vezetéknélküli töltőpaddal is kiegészítik a központi konzolt. 

A középkonzol átalakul, továbbfejlesztett anyagokkal és új design-nal, például a váltókar új burkolata már a lesifotókon is látszik.

Az autó vezetéstámogatási rendszere kiegészül egy új szolgáltatási csomaggal: a sávelhagyásra figyelmeztető rendszert végre sávtartó automatikára cserélik, az autó felismeri majd a közlekedési táblákat és lesz benne fáradtság-asszisztens is. Intelligens sebességtartó automatikával is kiegészül a rendszer, amely tempomattal használva a közlekedési jelzések alapján tudja lassítani, gyorsítani az autót.

A hírek nem szólnak arról, hogy esetleg a beltér legjobban fájó hiányosságát orvosolják-e, azaz lesz-e üléshűtés/szellőztetés az új modellekben.

Frissítés:

Az amerikai kereskedőknek küldött doksi megerősíti a fenti híreket. (Kattints ide a nagyobb méretért!)


 

A  B-Tech csomagokat 2020-tól Sprintnek hívják majd, megújul a Veloce és a Veloce TI felszereltség is.

A Giuliához két új szín érkezik: Verde Visconti és Blu Anodizzato, a Stelvio pedig új, 20 collos felniket is kap.

 

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

szana82025-08-16 20:33:45 // 39932
Nos megnéztem a lámpát kocsit jobban. Az a két csavar nálam semmit nem csinál. Hiába tekerem komptól koppig egy mm-t sem megy se lentebb se fentebb. Illetve a 3 szint köztül bármelyiket állítom belül a tekerővel, semmi. Se oldalra se le se fel. Olvastam a giuliaforums-on hogy a 17-19 közötti Giulia-knál ki szokott akadni a kis gömb a helyéről ami mozgatja a mechanikát. A fasza az hogy mind a két lámpa ilyen.
WarbiRunner (Gyuri)2025-08-15 17:50:06 // 39931
Na ma is eltöltöttem egy órát az autómmal, mert rohadtul kéne hétfőn. De ez bizony nem fog feléledni. Dokumentáció nélkül "fekete doboz" visszafejtéssel próbálkoztam, el is jutottam valameddig. Most kéne egy gyári diag, hogy lássam hol járok elvárt vs ppozíció jeladó feszültségben. De igazából szívás az egész.
A wastegate aktuátor kalibrációt ki tudtam nullázni, és rájöttem, hogy ezután minden gyújtás ráadásnál tanul. Elmegy zárási végállásba, konkrétan áramot mérhet. Amikor a zárási áram megnő,mert mechnikailag már nem megy tovább, akkor onnan elmegy a nyitásinak megfelelő feszültségig. Kb 50 gyújtás fel-le után szépen arrébb mászott a nyitási pozíciója egy olyan állásba, ahonnan már nem változott tovább. Feltételezem ez a beállt végső kalibráció. Kb 5-10 lépésenként fotóztam és néztem, hogy megy e még arrébb (plusz meg is pöttyöztem). Mikor úgy nézett ki hogy jó, járt álló helyben hiba nélkül percekig. Na ez után képes volt megint menni 1 km-t, majd visszadobta a kódot.
Az aktuátor megy, 0-100% közt gyönyörűen szabályoz, aztán gondol egyet és check engine. Egyszerűen nem tudom elcsípni, hogy mi okozza. Szóval megszívtam, hétfőn sem lesz autóm, a kedvem pedig exponenciálisan megy el az egésztől.
A konklúzióm kicsit az, hogy kibaszott egy kín lesz ez az autó ahogy öregszik, nem oltimer...:-(
quash2025-08-15 14:35:12 // 39930
Az utolsó töltésnél nem raktak bele UV festéket?
Ha igen, akkor csak meg kell lámpázni, és látszik hol ment el.

Nekem egyetlen gond volt idáig Giuval, az pont ez, elment a gáz.
Az egyik klima csonk lett cserélve.
De egy év múlva ismét gond volt, de mivel akkor már benne volt a festék, egyértelműen látszott hogy az egyik klima cső, csatlakozó mellett ment ki.
A cső cserélve lett, azóta nincsen probléma.