Érintőképernyő is lesz a Giulia/Stelvio 2020-as változatában

2019-09-11  Alfa Amore
Áttervezett középkonzol, érintőképernyő és új vezetéstámogató rendszerek is kerülnek a Giulia és a Stelvio 2020-as kiadásaiba.
Hírek >> 2019  

A hírek szerint teljesen megújul a Stelvio és a Giulia infotainment rendszere, új működési koncepció és menürendszer kerül bele, ráadásul végre érintőképernyős lesz a nagyobbik, 8,8" kijelző. Továbbá vezetéknélküli töltőpaddal is kiegészítik a központi konzolt. 

A középkonzol átalakul, továbbfejlesztett anyagokkal és új design-nal, például a váltókar új burkolata már a lesifotókon is látszik.

Az autó vezetéstámogatási rendszere kiegészül egy új szolgáltatási csomaggal: a sávelhagyásra figyelmeztető rendszert végre sávtartó automatikára cserélik, az autó felismeri majd a közlekedési táblákat és lesz benne fáradtság-asszisztens is. Intelligens sebességtartó automatikával is kiegészül a rendszer, amely tempomattal használva a közlekedési jelzések alapján tudja lassítani, gyorsítani az autót.

A hírek nem szólnak arról, hogy esetleg a beltér legjobban fájó hiányosságát orvosolják-e, azaz lesz-e üléshűtés/szellőztetés az új modellekben.

Frissítés:

Az amerikai kereskedőknek küldött doksi megerősíti a fenti híreket. (Kattints ide a nagyobb méretért!)


 

A  B-Tech csomagokat 2020-tól Sprintnek hívják majd, megújul a Veloce és a Veloce TI felszereltség is.

A Giuliához két új szín érkezik: Verde Visconti és Blu Anodizzato, a Stelvio pedig új, 20 collos felniket is kap.

 

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2025-02-05 12:29:02 // 38406
A Rotinger tárcsa "impregnált" rozsdavédelme egy nagy nulla.
Az első komolyabb esős autópályás nap után a grafit színű csodabevonat meg is adta magát a rozsdának :-(
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-04 21:17:26 // 38405
Itt kb látszik az open vs lsd. Azért a nyitott difist rendesen nem könnyű megindítani.
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-04 21:06:58 // 38404
Szerintem az elektronika miatt. A puha futómű pont azt okozná, hogy bebillen, ezáltal egy kerék kipörög, és mivel open diff, nulla nyomatékot tesz le az aszfaltra. Ez semmiképpen nem indítja meg semerre. Kipörög a kerék, és nem megy az autó. Ez volna az LSD szerepe, mint a nevében is latszik, hogy limited slip. Tehát nincs olyan, hogy az ívbelső kipörög, és az ív külsőn nulla a nyomaték. Általában 20-30% körüli zárást tudnak az utcaiak, vagyis ennyi nyomatékot átirányít az ív külsőre, így elérve, hogy a pörgős és szerencsétlenkedés helyett elinduljon az autó.
Na most az én véleményem az, hogy a Giulia az pont egyik sem. Open diff, vagyis a kipörgő kerékkel átellenben nulla lenne a nyomaték. Ezt azonban ő nem hagyja, hanem 50%-ot átirányít fékkel. Konkrétan egyformára hozza a kerekek fordulatát. Ha óvatos gázkezeléssel hagysz neki időt, hogy viszonylag kis fordulat eltérést egyenlítsen ki, akkor álom a slide. Ha nagyon alárúgsz eldobod, de dulván. Szerintem ez a helyzet, de bizonyítékom nincs, szóval barmi más logikus magyarázatra nyitott vagyok :-)