Itt a 2020-as Stelvio Quadrifoglio magyarországi ára!

2020-06-11  Alfa Amore
Nem is drágult sokat a 2020-as Stelvio Quadrifoglio a most megjelent magyarországi árlista szerint.
Hírek >> 2020  

Május elején mutatták be a 2020-as Stelvio és a Giulia Quadrifogliót, és végre nyilvánosságra hozták a magyarországi árakat is. Azaz egyelőre csak a Stelvio Q-ét, a Giulia még várat magára, de következtetni már így is tudunk.

A 2020-as Stelvio Quadrifoglio alapára 29.190.000 forint, ami mindössze 440 ezer forinttal drágább a 2019-es Q-nál, amit egyékbént már több mint fél éve nem is kapható.

A Stelvio Quadrifoglio is megkapta a 8,8"-as érintőképernyős Alfa Connect rendszert. Erről itt találod a videós bemutatónkat. 

Az új rendszer a Q változatokban többet fog egy kicsit tudni, teljesítmény elemzések kerülnek bele, például nyomon követhető lesz a nyomaték elosztás, a hőmérséklet változás, de a gyorsulási időket is nyomon lehet majd követni. 

A Q változatokon sötét színűek lettek a Stelvio/Giulia feliratok, ugyancsak fekete lett a Scudetto kerete és sötétítettek a hátsó lámpák is.

Érdekesség, hogy a Q-hoz külön driver assistance csomagok vannak, amelyek nem teljesen ugyanazok, mint amiket a "sima" Stelvióhoz lehet rendelni. Ezek a csomagok tartalmazzák mindazon fejlesztéseket, amelyeket a szaksajtó hiányolt a korábbi változatokból. Ezekről itt írtunk bővebben.

A "QV Driver Assistance csomag" 320 ezer forintért rendelhető, ennek tartalma: 

QV Driver Assistance csomag

Aktív holttérfigyelő- rendszer (0YP)

Sávtartó asszisztens (LAS)

Táblafelismerő Rendszer (SJB)

Éberségfigyelő asszisztens (41X)

A "QV Driver Assistance Plus" csomag 660 ezer forintba kerül, és a következőket tartalmazza:

QV Driver Assistance Plus csomag

Adaptív tempomat (NH3)

Intelligens sebességhatároló (412)

Autópálya asszisztens (SJA)

Közlekedési torlódás asszisztens (0YN)

Aktív holttérfigyelő- rendszer (0YP)

Sávtartó asszisztens (LAS)

Táblafelismerő Rendszer (SJB)

Éberségfigyelő asszisztens (41X)

A Stelvio Quadrifoglio alapára tartalmazza az egyébként 390 ezer forintos világítás csomagot (kanyarkövetős xenon fényszórók), a 190 ezer forintos komfort csomagot (kulcsnélküli nyitás, külső kilincs világítás), és a 215 ezres parking assistance csomagot is.

A Quadrifoglio izgalmasabb extrái:

Karbon csomag (karbon hűtőrácskeret, karbon külső tükörházak: 500 ezer forint
Karbon-kerámia fékek: 2.920.000 forint (2019-ben 2.500.000 forint volt)
Sparco karbon ülések: 1.400.000 forint (2019-ben 1.220.000 forint volt)
Q-bőr/alcantara borítású kormánykerék, karbon betétekkel: 170 ezer forint
A zöld, illetve sárga színben kérhető biztonsági övek felára: 105 ezer forint
Q bicolor belső: 360 ezer forint



Minden Stelvióhoz elérhető a competizion piros és a trofeo fehér elnevezésű, háromrétegű gyöngyházfényezés 855 ezer forintos áron.

A Montreal zöld és a GT Junior Ocra fényezés az év második felétől lesz elérhető. 



Az "alap" Stelvio árak is nőttek kicsit, egészen pontosan 200 ezer forinttal 2020 januárja óta, ezek így alakulnak. 

2.2 D STELVIO 160LE

hátsókerék

dízel

12,290,000

2.0 SUPER 200LE

Q4 összkerék

benzin

14,190,000

2.2 D SUPER 190LE 

Q4 összkerék

dízel

14,590,000

2.0 Ti 200LE 

Q4 összkerék

benzin

15,790,000

2.2 D Ti 190LE 

Q4 összkerék

dízel

16,190,000

2.0 VELOCE 280LE 

Q4 összkerék

benzin

16,790,000

2.2 D VELOCE 210LE 

Q4 összkerék

dízel

16,190,000

A teljes, részletes árlistát itt találod.

A Giulia Quadrifoglio árára még várunk, de ha a Stelvio Q 440 ezer forintos drágulásából indulunk ki, akkor nagyjából 25,1 millió forint körül lesz majd. (A 2019-es Giulia Q legutóbbi ismert magyarországi ára 24.589.000 forint volt.)

Jelentősen megkavarhatja majd a Giulia árlistáját, hogy a Quadrifoglio alapárában csak alumínium tetős lesz, a fényezetlen karbontető pedig az extralistára kerül.

Nézd meg a 2020-as Giulia és Stelvio Quadrifogliót bemutató videónkat! 

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Stelvio

Az utolsó 3 hozzászólás:

RomeoOne2020-06-13 21:34:24 // 1489
Persze, értem, Emil. Csak én kicsit máshogy gondolok a zászlóshajóra, mint fogalom. De ne offoljuk szét a Stelvio topikot. Bár, legalább most pörög ez is :D
Giuntini2020-06-13 16:19:13 // 1488
Ne haragudj Feri, tényleg nem vitatkozom! De van egy szegmens, ahol nincs jelen az Alfa Romeo! Ez a felső-közép. Onnantól lehet zászlóshajónak titulálni egy modellpalettát!
Mentél Olaszországban az autópályán a 90-es években a 164-es Alfa után? Na az egy zászlóshajó a világ legszebb farával, mint egy lesőharcsa ahogy ráborult az aszfaltra. TS motor vagy V6 QV nem osztott és nem szorzott! Ugyanaz volt a hatás. A 164-esek elől mindenki félreállt! Iszonyú tisztelete volt azoknak az autóknak. Akkor befejezett volt a gamma, ahogy az olasz mondja. Ma nem!
Beígérték mint Ghibli testvérmodellt az új Alfettát! Mi lett belőle? Valaki hülye azt mondta, hogy a több hengeres dízel nem kell, pedig a Giulia és a Stelvióba megígérték a VM V6 dízelt. Valaki 6 hengeres dízelt akar? Menj a BMW-hez, símán elengedik. Ez itt a nagy baj! Most lassan mar nem lesz mas csak SUV, mert most ez megy. Már belenyugszom abba is ha kijön a Castello a nagy SUV, csak legyen mar valami! Le kell mondani az Alfettáról, a végén mar az Audi több sportos autót fog gyáttani mint az Alfa! Vicc!
RomeoOne2020-06-13 14:51:28 // 1487
Ez már nagyon elkanyarodott a tárgytól, hogy mi a zászlóshajó definíciója. Bár nem hiszem, hogy egzakt fogalom lenne, de azt sem gondolom, hogy a legnagyobb méretet jelentené. Ez csak egy analógia, nem kell szó szerint venni a hajót :)

A Cambridge-i értelmezőszótár szerint:
Flagship
the best or most important product, idea, building, etc. that an organization owns or produces

azaz:
Zászlóshajó:
A legjobb vagy legfontosabb termék, ötlet, épület stb., melyet egy szervezet birtokol vagy előállít

Ez arra rímel, amit lentebb is megfogalmaztam. Szerintem egyértelmű, hogy ez jelenleg a Quadrifoglio paletta az Alfánál. Egyetértek, hogy a GTAm vagy a 8C sosem volt az. Azok egzotikumok.