VIDEÓ: a Stelvio megérkezett Magyarországra!

2017-03-30  Alfa Amore
Megérkeztek Magyarországra a Stelvio első példányai. A First Edition modellek jó ár-érték arányú választásnak tűnnek, a 15,6 milliós árban szinte minden olyan extra benne van, ami elvárható egy ilyen autótól.
Hírek >> 2017  

 A vártnál sokkal korábban, március utolsó napjaiban megérkeztek a hazai kereskedésekbe - így az Olasz Autók Házába és a Pappas Autó Kárpát utcai Alfa Romeo szalonjába is - a Stelvio első példányai. 

A First Edition változat csak a 280 lóerős, 2 literes turbós benzinmotorral érhető el, amely mellé automata sebességváltót és Q4-összkerékhajtást kapunk. Ezzel a motorral és az automata váltóval mindössze 5,7 másodperc alatt gyorsul az 1,6 tonna súlyú Stelvio 100 km/órás sebességre.

A First Edition nagyon gazdag szériafelszereltséget kínál: 20 colos könnyűfém keréktárcsákat, bi-xenon fényszórókat, a 8.8" TFT 3D navigációs rendszert, fűthető elektromos bőrüléseket és kormányt, sőt a valódi faberakások is a csomag részei. De van benne parkolókamera, elektromosan behajtható tükrök, váltófülek, valamit kulcsnélküli nyitás és indítás is.

Magyarországon a Stelvio First Edition kiadása 15  690 000 forinttól elérhető. (nagyságrendileg 3 millió forintnyi extrával megpakolva.)

Akit bővebben érdekel a Stelvio, annak itt egy aktuális árlista!

A First Editon akciós árlistája itt érhető el

Félreértések elkerülése végett, a First Edition nem az alapváltozat, az később érkezik majd, 150 lóerős dízelmotorral, és sokkal barátibb induló árral.

Fotók forrása: Olasz Autók Háza Facebook-oldala

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Stelvio

Az utolsó 3 hozzászólás:

Liquid2018-09-23 13:35:40 // 1031
ez a nézőpont is teljesen jogos, főleg úgy hogy a Stelvio alatt értelmes futómű is van
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-23 13:19:13 // 1030
sosem voltam SUV párti én két előnyét élvezem kényelmes a ki-be szállás és ami a legfontosabb, szar utakra tervezték nálunk az meg hemzseg... az, hogy átlátok némely autó felett nem nagyon érdekel sok a busz, kamion, furgon stb, nem látsz át felette, a nagy csomi sem mozgat annyira ritkán megyünk tele kupaccal, mondjuk nyugatabbra élnénk biztos GIU-t vettem volna arra nem kell nézni, mi hol fog leérni.
Liquid2018-09-23 12:58:02 // 1029
Sajna ere megy a trend... az emberek magasan akarnak ülni, kilátni a többiek felett, de mivel lassan mindegy autó magas lesz így ez ugrik hamarosan. A másik meg, hogy 1 gyerekhez már kamion kell, mert képtelenek pakolni meg otthon hagyni, így kombi, suv, egyterű kell.
Ettől függetlenül a Stelvio a kiváló példa arra, hogy ezt a dizájn problémát meg lehet oldani példásan, úgy hogy egy szép autó legyen a végeredmény.
Sedán párti vagyok, de lehet hogy nálunk is Stelvio lesz az utód.