Minden idők egyik legélvezetesebb utcai Alfáját alkotta meg a milánói gyártó a Giulia Veloce 280 lóerős, összkerekes változatával. Itt volt az ideje, hogy mi is kipróbáljuk.
Magazin >> AlfaTeszt
Végre benzinmotorral és automataváltóval is kipróbálhattuk a Giuliát. A Veloce az egyik legizgalmasabb Alfa Romeo most a piacon! Gyere velünk:
12.3V volt benne "nyugalmi" állapotban és onnan nem indult be? Akkor az szerintem halott (cellazárlatos vagy ilyesmi).
Amúgy sajnos ezek nem képesek teljesen feltölteni magukat, időnként rá kell segíteni. Még 12.0-val is indulnia kellene, az alatt már nyüszíthet különböző hibákkal de még ott is indulna.
Csak annyiból számít, ha pl. Cellazárlatos az akksid akkor most jól megterhelted a generátort.
De ha nem pukkadt szét és továbbra is megvan a 14V akkor nincs gond.
Igazából a bizonyságot nyert hogy az akksi hamar merül nem tartja a fesz-t akor én mielőbb kukáznám mert még 155-ón egyszer nekem vitte a generátort is a szar akksi.
De a Giulia intelligens szerkezet, a festültség ingadozást a sok számítógép miatt nem tolerálja, én mindig csepptöltőzök (my22) eddig ok.
Lehetne gond az indító relék sora is ami a jobb elsö kerékjárat elött van de most az első az akku.
Legkózelebb ha hetekre magára hagyod előbb mérés aztán tóltés és utána indítás, ez egy új akksinál nem gond de ha régi az nem fogja viselni.