Blog
Kifújt a flexicsőnél a kipuff, szóval cserélni kellett. cumi volt a csőről a régi flexicsövet leszedni, de sikerült. pár helyen összejelöltem hogy kell a teljes csőnek kanyarognia, igy csak 1szer kellett javitani a 2-2 helyen összepöttyölt darabokat. Enyhe kopogást hallottam a futómű jobb feléről. Tovább »
Forgalomba helyezés előtt vizsgára gondoltam megkapja a kocsi a nagyszervizt. 4 éves volt a vezérműszij, olajban kb 8e km, szóval esedékes volt. Olajcsere: protec engine flush, olaj jól kicsöpögtetve, új olajleeresztő (alátét gumibetéttel), majd zöld Xado-val feltöltve. Vezérlés: gates power grip és Tovább »
Limitált száriás Abarth szinre fújattam a pillekönnyű Ti felniket. Félmatt lett, azaz a lakkba került mattitó adalék. Nem lett igy annyira fényes, hogy a kocsi bianco nuvola fényezéséről elvonja a figyelmet :) 1 felnit görgőzni kellett, pedig svájcban futott a kocsi. Úgy tűnik ott sincs kaviárral f Tovább »
Motul váltóolaj került bele, Ate fékfolyadék és Fuchs szervó olaj. Talán kap még egy Xado váltó revitalizálót Ex120, hogy védve legyen a Q2. Megjöttek a strongflex stabrúd szilentek, úgyhogy nekiveselkedtem a feladatnak, pedig elég ocsmány egy meló. nagyon időigényes. Szokásomhoz hiven törekedtem a Tovább »
Autó adatlap
- Típus:147 Q2
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2007
- Színe:Bianco nuvola
- Jellemzők:
1.9 mJTD Q2. Bianco Nuvola fényezés, Ti felnik limitált Abarth szinben, 5 ajtó, 180k km végig vezetett svájci szervizkönyv. - Extrák:
Gyári Q2 széria opciók + H&R ültetés, Bose hifi, gyári xenon Morimoto mini D2S projektorral, automata szintező és fényszórómosó.