Mit is írhatnék ? Distinctive felszerelés. Minden benne van az ülésfűtésen kívűl. A mindenki által rettegett , 2.0JTS (166 ló) + Selespeed (robotizált váltó)( "F1 kormány váltó" ) kombóval.
Megvétel után teljesen át lett nézve , motor kiszedve ,majd rendbe lett rakva minden rajta.Futómű szintén. 6000kilométerenként olajcsere. ;)
2év 7hónap után eladtam, mert új projektbe akartam kezdeni. A mindenki által elítélt JTS-el semmi gond nem volt se nálam, se az előző tulajánál.
Extrák: Amiket én vettem rá:
- Fényes fekete első toldat
- Oldalsó küszöb toldat (EZ Lip)
- Hátsó fényes fekete Diffuzor
- Hátsó lökhárító oldalsó toldat
- Mito QV embléma mind a két oldalán
- Blackline króm visszapillantó búra
- Fekete lámpa fólia az összes lámpán + első indexeken is
- B oszloptól hátra Llumar sötétítő ablak fólia
- Első szélvédőn napellenző csík fólia
- Nyitott sportdob , 2x70mm vég , 60as cső középdob helyett
- Egyedi full bézs szőnyeg , szélein barnával Alfa Romeo felirat
- Bézs színű beltér/ülések
- Hátsó ülés kiszedve
- Szinte az összes égő kicserélve ledesre
- Fúrt Brembo féktárcsa elől , hátul Textar féktárcsa
- 18" 8J Alkatec felni nyáron , 16" 147-es felni télen
- Monokróm emblémák
- Monokróm embléma a kormányon (Giulia style)
- Hátsó feliratok-logok eltávolítva
- Fényes fekete festés a scudetto-n
- Vogtland Sport Kit ültetés ( -30/30mm )
- TOYO PROXES TR1 225/40/R18 nyárigumi
- 15mm alu nyomtávszélesítés elöl-hátul
- Matrica rendszám elöl
- Xado 10W60 Rally Sport olaj
- Gyári Alfa hálók