Fórum >> Típusok >> 75-90

prooF_752020-08-19 11:35:49 // 34472
Ami meg tud sz*patni légtelenítésnél, az a dugattyú és a légtelenítő csavar között (tehát a fék felől nézve a légtelenítő "túloldalán") megrekedő levegő. Kuplung munkahengernél biztos hogy segít, ha kézzel fullra visszanyomod a dugattyút, szerintem a hátső féknél is érdemes visszaállítani legbelső állásra.
De az általános tapasztalat, hogy hetek használata kell, hogy teljesen helyre álljon a hidraulika (mondjuk ezt sose értettem, hogy zárt légtelenítőkkel hogy tud ez változni, de ez van).

Amúgy a fékerő szabályzó asszem egy rugóval előfeszített tolattyúval változtatja a hátra jutó fékerőt; a tolattyú nagy lassulásnál zárja a hátsó kört, vagy ilyesmi (egyszer alfabb-n találtam egy topikot fékerő elosztókról, abban írták).
Cady2020-08-03 21:47:34 // 34471
Köszi!
Azóta kijött minden levegő (legalábbis több nem jön már ki) megemeltem a hátulját, mindent kipróbáltam amit lehet de ugyan olyan szar. Minden új ezt a fékerőszabályzót kivéve. Annyira nem bonyolult ez a rendszer, de más ötletem nincs. Ki is lehetne kötni, csak nem akarnám, hogy emiatt csússzon meg a hátulja + szeretnék rájönni a baj okára. Köszönöm a választ mindenesetre!
[k i z z o]2020-08-02 23:14:39 // 34470
Szia, én ezt kikötöttem. Tökéletes a fék nélküle is. Meg kell emelni a hátulját és úgy kezdeni légteleníteni, majd az elejét. Pumpálásos módszerrel is le lehet légteleníteni, de vákumossal egyszerűbb. Nem emlékszem,hogy gondot okozott volna légtelenítéskor amikor megvolt még.
Cady2020-08-02 20:53:53 // 34469


Sziasztok,
ilyen fékerőszabályzója van valakinek eladó? Vagy esetleg rajza hozzá, vagy ismerete a működési elvéről? nem tudom lelégteleníteni a rendszert. Elsőkörben sikerült, jó volt 1 napig aztán elment a nyomás pumpálásra, főfékhenger csere. Azóta meg nem tudom légtelenítenim de felpumpálással majdnem jó, azért gondolom, hogy levegő van benne még valahol, vagy az erőszabályzó vicceskedik, ha bele tud szólni ebbe (ha tudnám hogy működik, nem csak sejteném akkor ki tudnám zárni) Köszönöm, ha végigolvastad ;)
Kazes☻2020-02-27 00:15:37 // 34468
dottoretoma2020-02-09 18:13:18 // 34467
sziasztok nincs véletlenül valakinek hátsó rendszám fölé prizmacsík sárga színben/nem aranyáron?
VV62020-02-08 18:23:40 // 34466
Van 2db Alco olajszűrőm 75 V6-hoz, téves rendelés miatt, nem kell valakinek?
Marklar1552020-02-08 16:12:12 // 34465
Akar valaki mostanában 75-t venni? Tudok egy jó kasznis TSt.
RomeoOne2019-10-06 12:02:17 // 34464
Ezt most néztem meg, megéri
Gábor(figi75)2019-10-05 19:23:17 // 34463
Váltóban van a jeladója.. Egyszerű cserélni de nem egyszerű találni jót..
dottoretoma2019-09-05 09:32:45 // 34462
üdv a 75 2.0td-m 60 felett buszos jellegű búgó hangot ad, de kizárólag akkor ha a gázon van a lábam, ha elveszem csönd honol. Diffire gondoljak vagy másra?
dottoretoma2019-08-04 12:31:27 // 34461
köszi szépen!
pettinke2019-08-04 12:04:36 // 34459
évjárattól függ, de vagy maga a spirál jön előre a váltóból, vagy a váltónál van egy spirál >> elektromos impulzus átalakító, és akkor a drót megy előre. (sebesség jel csak a váltónál áll elő, szóval valamit előre kell vinned).
dottoretoma2019-08-04 11:29:35 // 34458
illetve nem tudtok forrást arra a szilentre ami a motornál az első hardy körüli harangot függeszti fel az aljához?
Kazes☻2019-08-04 11:14:10 // 34457
Nem fogadnék rá...! :) Konkrétan sajna nem tudom, de a Giuliettamban ('83) még jön előre a spirál.
dottoretoma2019-08-04 10:55:06 // 34456
üdv
most vettem egy 75 2.0 td-t nem működik a kilótéróra és a kilóméter számláló, többi mutató igen, szerintem az inputtal van a baj, nemhiszem hogy így egyszerre elromlana ez a kettő. A kérdésem hogy honnan veszi a jelet? Gondolom spirál nem jön előre a váltóból, merre keressem a hibát szerintetek? (ugyanitt turbó utáni leömlő kerestetik :D)
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-25 11:04:48 // 34455
Nagy kedvenc ez a teszt :-) "úgy vezeted mintha loptad volna" Annyira kifejezi, hogy mi nincs meg pl. egy 159-ben...
Settantacinque2019-07-25 10:46:36 // 34454
Szia! Mindenképpen Akront ajánlom mind hardyból, mind futóműszilentekből, sokkal később kezd el kirepedezni, jobb minőségű gumit használ mindenhez - személyes tapasztalom szerint.
Gömbcsuklóknál Ruville-t szoktam használni, ár-érték arányban szerintem a legjobb, soha nem volt vele gond, de nem gondolom, hogy amennyit használjuk ezeket az autókat, gond lenne a Generali Ricambival vagy Optimal-lal.
Kazes☻2019-05-07 21:12:34 // 34453
Mester2019-05-04 16:33:52 // 34452
Menetes a cső,ha beletörik akkor ki kell szedni a törött részt és esztergályos csinál újat!
Nehezen fog kijönni.
Cady2019-04-05 12:50:06 // 34451
Sziasztok, 75 futómű szilenteknél és hardy-nál Akron - Impregom között tesztelt valaki már minőség különbséget? illetve gömbcsuklóknál, ami jobb mint a többi, vagy ami rosszabb és semmiképp se tegyem bele stb...? Köszönöm, ha írtok.
Marklar1552019-02-07 10:59:55 // 34450
Azt írja a google, hogy 75 höz is jó.
10000ft ért ez is vihető.
Marklar1552019-02-07 10:57:02 // 34449
AHOY.
Van még itt valakinek 90 ese?
Lett egy ilyen.
(egy pár lámpa/ index +maszk)
15000ft
Haddel2019-01-27 18:39:41 // 34448
Jimmi T.2019-01-23 18:14:55 // 34446
Haddel2019-01-09 20:39:18 // 34445
katbal2018-10-03 14:58:01 // 34444
Köszi. A V6-nak, ha minden igaz pàr dologban màs a kardànja és nem talàlok sehol adatot, hogy mennyit kellene ott mérnem. Az mindenesetre örvendetes, hogy hézagolàs nélkül is àllhat akàr jol!
Fangio2018-10-03 12:10:06 // 34443
Szia!
Nekünk mind a két TS alapban ezt az értéket hozta. Gondolom ha nem jó, akkor a gumibaknál kell alátétezni. Ha jól emlékszem alapban van ott a csavaroknál távtartó.
katbal2018-10-03 11:22:41 // 34442
V6-nàl kell itt büvészkedni valamit? Most ujak a tartobakok és a hardyk is. ...vagy ha nem ràz, akkor nem kell vele foglalkozni?
Kazes☻2018-07-18 13:23:11 // 34441
Örvendetes, grat! :)
katbal2018-07-18 11:09:11 // 34440
Végül kijött simàn, talàn az is volt a baj, hogy tul könnyen..... Egy menetes csonk amugy és egy aluminium tömitögyürü van alatta. 32x38x2mm, mezei autosboltban kaptam ujat, a csonkokat meg drotkoronggal sikerült ujjà varàzsolni.
Kazes☻2018-07-11 10:38:35 // 34439
Nem biztos, hogy ezt erőltetni kellene... lévén, hogy a csőcsonk vas, a rozsdásodása alapján És sajna a vas és az alu nagyon össze tudnak gyógyulni. Félő, hogy menetestől fog csak kijönni. Persze jobb lenne, ha sikerrel járnál!
katbal2018-07-11 09:57:14 // 34438
Valaki szedte màr ki V6-bol a termosztàt mögött a hengerfejbe menö csöcsonkokat? Nekem sajnos van ott egy kis szivàrgàs, szeretném most rendbe tenni, mert most könnyen hozzàférek. Ez egy sima menetes csonk? Hogy van tömitve?
TDI752018-06-07 09:47:29 // 34437
Bocsi elböktem BALOS!!!
TDI752018-06-07 09:46:31 // 34436
Sziasztok 75 TS hez pici pénzért, vagy bármilyen értelmes ötletet elfogadok jobb hátsó futóműcsapágy érdekel valakit? Vacsi új!
Roll19832018-06-05 19:41:34 // 34435
nehemiah2018-03-15 23:18:05 // 34434
Sziasztok! Nagyon úgy néz ki, hogy meg kell váljak az Alfámtól. Hollandiából és németből is kaptam 1-1 ajánlatot, de elsősorban itt a közösségben szeretném tudni a jövőjét. Sok alkatrész, karosszéria elem stb. van hozzá. Ha valakit érdekel, jelezze.
HL_752018-03-03 17:03:41 // 34433
Köszi!

Gyújtáskapcsolóban akadt még.

Kábelköteget bent hagyom mert járóképesnek kell maradni így is.

katbal2017-11-21 21:45:22 // 34432
Kormany, kormanyoszlop burkolat, bajuszkapcsolok ki. 5 rögzitö csavar ki. (2 szelvedö alatt, 2 ketoldalt az a oszlopban, 1 kesztyütartotol balra) Szelsö Szellözörostelyok ki. Aztan kicsit emelni kell, hogy leakadjon a szelvedö alatti fülekröl. Nekem meg ketoldalt feszült az a oszlopnal is......
En kabelköteggel együtt vettem ki, akkor nem kell annyira szetboritani, mint ahogy csinaltad.....
HL_752017-11-19 17:24:01 // 34431
műszerfal kivétel : Elakadtam, csavarok már kint vannak, már kotyog az egész de nem tudom hogy tovább. Kábelköteget bent akarom hagyni amúgy.

Mi a menete a kivételnek ? Hol, mit kell szétcsatlakoztatni ?

AndrasM2017-10-01 18:51:39 // 34430
Sziasztok,

Ha valakinek lenne eladó 2.0 TS motorja 75-be, az ne tartsa magában! (AR06224)

Köszönöm!
Andris
AdamV62017-08-04 20:51:58 // 34429
Sziasztok!

A képen látható állapotban, érdekel valakit az autó?

üdv.

Ádám
panboy2017-07-19 10:21:37 // 34428
Helo
Folytószelep házam van 2.5ről
A szivósor a 3.0 nagyobb?Abból is csak 2.5-m van.
üdv
Gábor
Tocsa2017-07-14 16:32:26 // 34427
Szia. Az orrában van ha szemben állsz a kocsival jobb oldalon.
Nézd meg azért nem e a kormánykapcsolód rossz. Sanszos hogy az nem érintkezik ez okozza a hibát. Szinte mind kivan kopva el van olvadva az érintkező a túl nagy teljesítményű izzók miatt.
AdamV62017-07-13 16:01:38 // 34426
Sziasztok!

Keresek az autómhoz:

- Folytószelepház ( kompletten, 2.5 V6-hoz )
- Szívósor ( 3.0 V6-hoz )

Akinek esetleg van az kérem jelezze!

Köszönöm

Ádám
bszl2017-07-12 20:39:26 // 34425
Mi lehet a gond, ha a helyzet jelző és a távolsági reflektor mindkét oldalon működik, de a tompított egyik oldalon sem. A biztosítékokat végigellenőrizem és jók, s az izzók is jók. Esetleg a relé? Melyik kapcsolja a tompítottat?
Tocsa2017-07-03 08:40:45 // 34424
Ilyet Alfa 90 be láttam egyszer talán. A nővérem régi puntójában is ilyen volt.
De az biztos utólag beépített volt.
AdamV62017-06-29 19:39:24 // 34423
Ciao Ragazzi!

Megbízható lakatost keresetek aki a rozsda láttán nem menekül el fejvesztve!

Mindegy, hogy az országban hol van!

Aki tud ilyet kérem ossza meg velem!

Grazie Mille!

Adam
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak