Jellemzők: A féktárcsák vágottak és a fékrendszere a 3.0 V6 24V-é.
A betétek FERODO utcai racing,mindez egy dot 5.1 fékolajjal.
Hihetetlen fékerő.
Vadonatúj GARETT tuboval és most lesz a kuplung felújítva egész pontosan kicserélve gyári vadonat újra.
Elöl egy enyhe optikai változtatás a légbeömlőknél a gyári rács ezüstre cserélve plusz tuning izzók.
Mosható levegőszűrő és pollenszűrő betétek.
A futóművében nem kopog semmi, hibátlan az is.
A hangrendszerhez hozzá kellett nyúlnom,mert a gyári hangszórók zörögtek, a rácsok visszahelyezésével voltak gondok ,mert aki vissza rakta őket, az nem a helyére pattintotta vissza ,hanem a hangszórókba.
Bár én jobban örültem volna, ha gyári benne a zene.
Így most DLS hanszórókra lettek cserélve.
A kerekek a mozdony elejű 166-osé ami 235/45 ZR 17 es elöl hátul.
A gyári 16-osok is megvannak azok a téli felnik.
Nagyon egyben van az autóm ,ezt mindenki mondja nekem, mert nem folyik az olaj sehonnan és nincs lelakva a belseje.
A bőrbelsőn egyetlen apró 1cm-es hiba van.
Törve volt az autóm ,de mit várunk egy közel 8 éves autótól.
Extrák: -Bőrkárpit
-navi
-4 el. ablak
-el. fűthető tükrök
-gyári nagyzene
-automata klíma és digit
-fél el. ülések
-board computer
-szervó kormány
-abs (bár idáig bármekkorát fékeztem nem szólt még bele)