Blog
77084 km Gázadásor és elvételkor koppanó hang jelentkezett a futóműből. Az autót felemelve kiderült, hogy a lengőkarokból kiszakadtak a szilentek, így cserélni kellett mindkettőt és ezzel együtt a stabilizátor pálcákat is. Tovább »
A középkonzolon lévő vakkapcsoló igencsak szúrta a szemem..... Beszereztem hát egy olyan konzolrészt (ajtókijelző-vészvillogó-ködlámpa-óra), melyben benne volt a kapcsoló. Ezt a nyákig szétbontva, majd a vakkapcsolót kiapplikálva máris megvolt a neheze. ( Vigyázz, mert a középkonzolnál a ventilátor Tovább »
Mivel a gyári vezetékkötegben minden megvan, így "csak" az egyebeket hozzá összevadászni és máris kész a gyári fényszórómosó. Hozzávalók: mosó fúvókák és nagynyomású vezetékek, más ablakmosótartály a két szivattyú és a nagyobb vízszükséglet miatt (ennek beépítése majd meghiúsította a projektet, mert Tovább »
40 éves lettem én és elérkezettnek láttam az időt, hogy bőrkormányom legyen. Egy használtat vettem és új bőrözést kapott. És gyönyörű. Ha másért nem ezért megérte betölteni a 4. x-et. Tovább »
Autó adatlap
- Típus:146 1,6 Twin Spark
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2000
- Színe:rosso
- Jellemzők:
Magyarországon vásárolt gép, én vagyok a második gazdája. Szinte épp, hogy bejáratott 52ezer km-el vettem. - Extrák:
Csak a szokásos gyári dolgok.